shablak Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 witamjestem posiadaczem "jawki mustang" wszystko w niej gra, ale mam z nią jeden problem; nie mam pomysłu jak uszczelnić miejsce łączenia się kolanka z tłumikem. probowałem już kilku sposobów np. silikon- wydmuchało go, owijanie sreberkiem i zaciskanie gumą- to jest już trochę skuteczniejsze ale co jakiś czas muszę to poprawiać. proszę doradźcie mi co mam z tym zrobić? ps. jak osiągne ostateczny stopień desperacji to chyba to zespawam pozdrawiam shablak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby_bp Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Tez nad tym długo myślałem jak miałem jawke :icon_twisted: już chciałem spawac, ale taki type tzw.:złota rączka. doradził mi zebym kupił albo wydłubał z starego pieca, sznurek azbestowy. i nim dooobrze owinac i scisnąc mocno taką opaską i będzie wszystko dobrze!! przynajmniej u mnie tak było, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 ja u siebie dałem tam troche pakułów ze smarem i troche to uszczelniło. możesz tez sprobowac jakis simering tam wcisnac słyszałem ze to pomaga. Jutro podejde do kumpla i zobacze jak to wyglada to moze cos wiecej wymysle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Też miałem ten sam sproblem kiedyś w Ogarze z czeskim silnikiem(podobna budowa jawy mustang) Myślalem nad tymi pakułami i sznurkiem azbestowym, ale jednak pospawałem, bo doszedłem do wniosku ze po co mam to kiedyś rozczepiać. I mój problem sie skończył. A jak trzeba będzie rozczepić kolanko od rury to sie odetnie. Troche wiocha może ale nie pierdziało wkońcu, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witam, posiadałem kiedyś taką jawke hehe. Musisz poszukać takiego "zbrojonego" kabla, ściągnąć z niego tą gumową koszulke i wyciągnąć kable ze środka. Zostanie taki sam miedziany splot małych drucików, spłaszcz to, owiń końcówke kolanka i powoli wpychaj je do tłumika pomagając sobie płaskim śrubokrętem. To u mnie pomogło Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja brałem pasek z blaszki miedzianej, który okreciłem wokół rury tak zeby wystawalo ze 3 mm poza rure a to zaklepalen do srodka rury zeby przy nakladaniu wydechu sie nie zsuwało (wydech trzeba wbić zeby bylo szczelne), jesli nie masz blaszki miedzianej to mozesz wykroic z puszki aluminiowej taki pasek i tez powinno trzymać. Pozdrawiam Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ja mam taki patent, że tam jest wsadzona taka opaska z dętki i ściśnięta z zewnątrz opaską metalową. Dym już tam nie uchodzi. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shablak Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ja mam taki patent, że tam jest wsadzona taka opaska z dętki i ściśnięta z zewnątrz opaską metalową. Dym już tam nie uchodzi. :buttrock: hmm... też probowałem takich patentów ale zawsze wypalało mi tą dentkę po jakimś czasie, chyba zaraz chwyce za spawarkę i załatwie to na amen :icon_twisted: dzięki za zainteresowaniepozdro 4 all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Przypomniało mi się jak miałem kiedyś graty do jawki i właśnie tłumik zespawany z kolankiem. Myślałem sobie "kto to kupi?" ale o dziwo chętnych na niego nie brakowało. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ja bym zrobil uszczelke . w moim przypadku podzialalo. koniec bloku technicznego wyciolem w ksztalt kolektora i posmarowalem z 2 stron sylikonem temperatorowym dziala do dzisiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 U mnie w jawce tez kiedys zygalo olejem z polaczenia kolanko-tlumik. Sylikon temperaturowy-czerwony w zupelnosci wystarczyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter19850207 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Powiem wam coś: wszystkie opisane przykłady są dobre lecz troche nie skuteczne (zależy u kogo) ja też robiłem chyba z 10 patentów na to, ale i tak wkońcu zaspawałem i był spokój :P Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Spawajac psujemy sobie tylko wydech. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Oryginalnie tam przychodziła taka guma (seger?). Może najlepszym wyjściem byłoby jakiś simmering wcisnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shablak Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 dobra, dzięki panowie :crossy: już po problemie, nabiłem na kolanko 3 centymetrowy kawałek rury, wpasowałem w tłumik, obspawałem i nie ma ch*ja we wsi żeby dym się przecisnął :P pozdro 4 all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.