Skocz do zawartości

polerowanie aluminium


Guzik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

AUTOSOL też jest dobry a nie wiedziałem że już dostępny w polsce tylko podczas polerowania nie lubi wysokich obrotów.

Dzięki za informacje o wysokich obrotach bo miałem sprawdzić jak idzie pod wiertarką :icon_twisted:

 

A co do AUTOSOL-u to nawet jest produkt polski . Ja osobiście posiadam Made in Germany.

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator

Teraz pytanie trochę lamerskie, więc proszę się nie śmiać. Otóż, pasta, którą otrzymałem (zielona) ma konsystencję stałą. Jak w taki razie się ją używa. Proszę o szybką instrukcję obsługi :(

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie trochę lamerskie, więc proszę się nie śmiać. Otóż, pasta, którą otrzymałem (zielona) ma konsystencję stałą. Jak w taki razie się ją używa. Proszę o szybką instrukcję obsługi :(

pzdr

Wiesz co ja sam się w pewnym momencie zastanawiałem nad tym. Może tą głazową pastą się szoruje (ja bym tak spróbował) ??

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie trochę lamerskie, więc proszę się nie śmiać. Otóż, pasta, którą otrzymałem (zielona) ma konsystencję stałą. Jak w taki razie się ją używa. Proszę o szybką instrukcję obsługi :(

pzdr

Prozaicznie prosta sprawa, włączasz polerkę i nacierasz tą pastą(zieloną) tarczę niezbyt mocno i rozpoczynasz proces polerowania. Nie lubi zbyt wysokich obrotów i brutalnego dociskumateriału polerowanego do tarczy polerskiej.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość centymetr_sześcienny

nie będe zaczynać nowego tematu, bo nazwą mnie dzieckiem neostrady, czy czymś takim.

 

na wydechu w mojej maszynie są jakieś dziwne ślady. niektóre miejsca nie błyszczą się, są jakby pokryte "mgiełką", za cholerę nie da się tego wyczyścić. są także jakieś ślady wygladające tak, jakby ktoś je zapalniczką wypalił (głupie skojarzenie, ale przypomina to przepaloną blaszkę na zapalniczce).

 

jeśli ktoś rozszyfrował mnie :( i mniejwięcej kojaży "o so chosi" to mojej radości nie byłoby końca.

 

mogę przesłać piktułara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja poelcam stary dobry sposób, który zresztą chyba był juz wspomniany w tym poście, mianowiscie polerke skórą.fakt że troche trzeba sie namachać :) ale efekt jest wspaniały.Jedna uwaga: jak już bedziecie polerować to należy zataczać koła. nigdy nie tak że góra dól góra dół..pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

bez sensu zakladac kolejny temat o polerowaniu wiec podepne sie pod ten

 

mam kilka pytan - dzis wypolerowalem sobie ranty w tylnim kole (przednie kiedy indziej) i pojawilo mi sie pytanie czy trzeba to jakos zabezpieczyc lakierem czy mozna spokojnie zostawic??

 

Jak wam sie utrzymuje polerka - nie ciemnieje ???

 

dla jasnosci wyjasniam sposób w jaki to zrobilem:

1. papier scierny 400 - usuniecie farby

2. papier scierny 600 - usuniecie rys po 400

3. papier scierny 800+woda - wstepna polerka

4. papier scierny 1000+woda

5. pasta tempo i miekka szmatka

 

w sumie efekt naprawde niezly ale co dalej ?? mam w planach jeszcze poprawic to pasta polerska do aluminium na filcu - ale czy malowac to czyms czy ze spokojna glowa zastawic jak jest ???

dzieki z gory za odpowiedzi

pozdrawiam flisert

 

 

a qrde no to dopiero teraz przeczytalem caly temat i widze ze troche wyskoczylem :) no ale coz - wiec jak radzicie malowac to czyms czy nie

Edytowane przez flisert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość centymetr_sześcienny

polerka skórą? naprawdę mnie to zaciekawiło przyznam, ale jak to zrobić?

 

ta "mgiełka" i "przepalone ślady" wyglądają tak, jakby były gość głęboko. poza tym na wydechu widać jakieś ryski, tak jakby poprzedni właściciel polerował go piaskiem.

 

co do mgiełki i przepalonych śladów wysnółem takie teorie: albo polerowano go jakimś dziadostwem, albo go w ogóle nie polerowano, albo w czasie zimowania został polany jakimś kwasem, czy czymś takim.

 

obawiam się, że tu może pomóc tylko galwanizacja. choć się nie znam :)

 

widać na tym zdjęciu wspomnianą mgiełkę, przepalone ślady i rysy które są pozostałością po dziadowskiej polerce.

 

http://img247.imageshack.us/my.php?image=pict0751me1.jpg

Edytowane przez centymetr_sześcienny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra.. przeczytalem temacik i teraz mam dwie opcje polerki

1. szlifierka bez mozliwosci regulacji obrotow - 11 000 [1/min]

2. wiertarka - 900 [1/min]

 

czego uzyc lepiej?

1. wstepne

2. koncowe

dodam ze polerowac chce silnik w moim Ogarku 200 :bigrazz:

dlaczego babrac sie z taka robota w takim gownie? ano dla doswiadczenia panowie, dla doswiadczenia :wink:

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja ostatnio jak byłem na Moto Bazarze w Łodzi to kupiłem paste w tubce do polerowania aluminium i chromu( chyba sie nazywa AUTO SOL). Normalnie reka nie zadne filce na wiertarke ani polerki , normalna miękka szmatka efek zarabisty. Polecam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio jak byłem na Moto Bazarze w Łodzi to kupiłem paste w tubce do polerowania aluminium i chromu( chyba sie nazywa AUTO SOL). Normalnie reka nie zadne filce na wiertarke ani polerki , normalna miękka szmatka efek zarabisty. Polecam!!

Zgadzam się ale tylko na elemęty już wypolerowane !!!

 

A jak wypolerować to już pisałem pare postów wcześniej...

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...