Skocz do zawartości

olej do mieszanki 2t mozna zmienic????


kusiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wciska sie pod pierscienie i tak dociska je do cylindra

Z całym szacunkiem, ale walnąłeś jak kulą w płot. Proponuję zapoznać sie z literaturą fachową, byle nie z Wikiopedią, bo to lipa. Bzdur podwórkowych prosze nie powielać, bo to szkodzi ogółowi.

Pierścień jest sprężysty, żaden nagar go nie dociska.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się mylisz bo w simsonach komarkach i innych piździkach nawet w dt i innych motorach z tłokami tajwańskimi pierscien po pewnym czasie traci sprężystość lub się poprostu wyciera a nagar powstający w rowku tloka uniemożliwia przedostawanie sie mieszanki pod pierscieniem,przez co zwiększa się kompresja,w niektórych sytuacjach nagar dostając się w rowek pierścienia pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość tak jak tłok oraz pierścień.Nagar wtedy uniemożliwia pozostawienie luzu miedzy tłokiem a pierścieniem i w ten sposób rozgrzewając silnik (pierscienie tłok oraz sam nagar) nagar dociska pierścień do cylindra

Edytowane przez gutek_rapier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gutek_rapier powiedz co ty pier*dolisz za głupoty???? :bigrazz: :P Z tego co czytam to Tomek Kulik pisze dosyc sensownie, że powinieneś zapoznać się z literaturą fachową. Powiedz mi w jaki sposób nagar dociska pierścień i zwiększa kompresję?? A jeżeli pierścień traci spręzystość to dlaczego uszczelnia tak długo do póki sie nie wytrze na "żyletkę"?? To na twoje rozumowanie po pewnym czasie np 5000km pierścienie są do nieczego, a moja Yamaha DT ma 22 tyś i nie miała remontu, dlaczego chodzi?? A ta Yamaha nie jest tajwańska tylko brazylijska (chodzi mi o model), a marka Yamaha jest japońska....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syntetyk rozpuszcza nagar... w takim razie rozpuści ten w komorze spalania dzieki czemu bedzie lepsze oddawanie ciepła tamtędy, ale z drugiej strony rozpuści też nagar na denku tłoka, a jak wiadomo izoluje on tłok od wysokich temperatur, wiec jak sie rozpusci to tłok bedzie bardziej puchnąć i moto bedzie sie bardziej grzać, a może nie - to moje zdanie. Ludzie ten temat można ciągnąc w nieskończonośc, chłopak zaleje to zobaczy.

Re5pecta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się mylisz bo w simsonach komarkach i innych piździkach nawet w dt i innych motorach z tłokami tajwańskimi pierscien po pewnym czasie traci sprężystość lub się poprostu wyciera a nagar powstający w rowku tloka uniemożliwia przedostawanie sie mieszanki pod pierscieniem,przez co zwiększa się kompresja,w niektórych sytuacjach nagar dostając się w rowek pierścienia pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość tak jak tłok oraz pierścień.Nagar wtedy uniemożliwia pozostawienie luzu miedzy tłokiem a pierścieniem i w ten sposób rozgrzewając silnik (pierscienie tłok oraz sam nagar) nagar dociska pierścień do cylindra

 

Gyby nagar dociskał pierścień do cylindra to jak rozumiem musiałby się opierać o tłok i działać jakąś siłą na pierścień w kierunku na zawnątrz. Czyli musiałby być sprężysty jak guma :crossy: A ponieważ z tego co się orientuję nagar nie jest "gumowy" to żeby dociskać pierścień musiałby być nabity pod ten pierścień na twardo spłycając rowek i uniemożliwiałby cofanie się pierścienia w rowek. :biggrin:

Jak długo chodziłby silnik z unieruchomionym pierścieniem? :wink:

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogole jest mozliwe takie cos ze nagar dostaje sie pod tlok?? Jak dla mnie nagar moze byc co najwyzej nad tlokiem... Przynajmniej ja jak rozkladalem silnik w DTce nie zaobserwowalem nagaru na dolnej jego czesci.... Wrecz przeciwnie tloczek byl tam ladniutki czysciutki a na gorze bylo troszke nagaru na tloku i w kanale wylotowym... Mam racje ?? Jesli nie to niech ktos to rozjasni :crossy: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ponieważ na zimynm silniku jak jeździsz nagar zgromadza sie pod pierścieniami gdy jeszcze wszystko sie nie rozgrzeje i nieuszczelni a ze wszsytko sie podczas rozgrzewania rozszerza się a nagar jest na ścisk miedzy tłokiem a pierscieniem to gdy tłok sie minimalnie rozsezry wraz z pierscieniem to automatycznie zostaje dociskany do cylindra ponieważ niema tam luzu

Edytowane przez gutek_rapier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ponieważ na zimynm silniku jak jeździsz nagar zgromadza sie pod pierścieniami gdy jeszcze wszystko sie nie rozgrzeje i nieuszczelni a ze wszsytko sie podczas rozgrzewania rozszerza się a nagar jest na ścisk miedzy tłokiem a pierscieniem to gdy tłok sie minimalnie rozsezry wraz z pierscieniem to automatycznie zostaje dociskany do cylindra ponieważ niema tam luzu

 

Nie chcę być niemiły ale po mojemu to bredzisz jakieś bzdury.

Gdyby tłok dociskał pierścień przy rozszerzaniu się to zatarłby się zanim byś się spostrzegł.

 

 

Niech się wypowie jakiś autorytet.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wlejcie sobie do motoru który był jeźdzony na miksolu i innym gównie np półsyntetyka mobila który ma dużo środków czyszczących i sobie zobaczycie w ile stracicie kompresje.Albo jak ktoś ma to niech sobie zobaczy czy np w komarku pod pierscieniami nieosadza sie nagar szczególnie pod górnym bo takiego silnika przynajmniej nie szkoda na eksperymenty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wlejcie sobie do motoru który był jeźdzony na miksolu i innym gównie np półsyntetyka mobila który ma dużo środków czyszczących i sobie zobaczycie w ile stracicie kompresje.Albo jak ktoś ma to niech sobie zobaczy czy np w komarku pod pierscieniami nieosadza sie nagar szczególnie pod górnym bo takiego silnika przynajmniej nie szkoda na eksperymenty

 

Po to są pierścienie na tłoku, i po to są sprężyste. Tłok się rozszerza pod wpływem temperatury więc musi mieć luz w cylindrze, żeby się nie zakleszczył na gorąco. Gdyby to co piszesz było prawdą to znaczy, że przed rozgrzniem pierścień miałby luzy czyli tak jakby go wcale nie było.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale zobacz jezeli miedfzy tłokiem a pierscieniem jest luz i zostanie on skasowany przez nagar to po rozgrzaniu pierscien zostaje dociskany przez tłok do cylindra a te pierscienie gówniane tajwanskie podróby jeba$@ tracą sprężystosć po dosłownie 100 km wiem to bo przerabiałem sprawe z tymi pierscieniami 3 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze nie jestem jakims swietnym mechanikiem ale co nie co wiem...

jezeli miedfzy tłokiem a pierscieniem jest luz i zostanie on skasowany przez nagar

jak to moze luz miedzy tlokiem a pierscieniem zostac skasowany?? nagar dostaje sie pod pierscienie? troche nie bardzo....

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...