Tomek Kulik Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 wciska sie pod pierscienie i tak dociska je do cylindraZ całym szacunkiem, ale walnąłeś jak kulą w płot. Proponuję zapoznać sie z literaturą fachową, byle nie z Wikiopedią, bo to lipa. Bzdur podwórkowych prosze nie powielać, bo to szkodzi ogółowi. Pierścień jest sprężysty, żaden nagar go nie dociska. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 (edytowane) No to się mylisz bo w simsonach komarkach i innych piździkach nawet w dt i innych motorach z tłokami tajwańskimi pierscien po pewnym czasie traci sprężystość lub się poprostu wyciera a nagar powstający w rowku tloka uniemożliwia przedostawanie sie mieszanki pod pierscieniem,przez co zwiększa się kompresja,w niektórych sytuacjach nagar dostając się w rowek pierścienia pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość tak jak tłok oraz pierścień.Nagar wtedy uniemożliwia pozostawienie luzu miedzy tłokiem a pierścieniem i w ten sposób rozgrzewając silnik (pierscienie tłok oraz sam nagar) nagar dociska pierścień do cylindra Edytowane 19 Grudnia 2006 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 gutek_rapier powiedz co ty pier*dolisz za głupoty???? :bigrazz: :P Z tego co czytam to Tomek Kulik pisze dosyc sensownie, że powinieneś zapoznać się z literaturą fachową. Powiedz mi w jaki sposób nagar dociska pierścień i zwiększa kompresję?? A jeżeli pierścień traci spręzystość to dlaczego uszczelnia tak długo do póki sie nie wytrze na "żyletkę"?? To na twoje rozumowanie po pewnym czasie np 5000km pierścienie są do nieczego, a moja Yamaha DT ma 22 tyś i nie miała remontu, dlaczego chodzi?? A ta Yamaha nie jest tajwańska tylko brazylijska (chodzi mi o model), a marka Yamaha jest japońska.... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Syntetyk rozpuszcza nagar... w takim razie rozpuści ten w komorze spalania dzieki czemu bedzie lepsze oddawanie ciepła tamtędy, ale z drugiej strony rozpuści też nagar na denku tłoka, a jak wiadomo izoluje on tłok od wysokich temperatur, wiec jak sie rozpusci to tłok bedzie bardziej puchnąć i moto bedzie sie bardziej grzać, a może nie - to moje zdanie. Ludzie ten temat można ciągnąc w nieskończonośc, chłopak zaleje to zobaczy. Re5pecta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 No to się mylisz bo w simsonach komarkach i innych piździkach nawet w dt i innych motorach z tłokami tajwańskimi pierscien po pewnym czasie traci sprężystość lub się poprostu wyciera a nagar powstający w rowku tloka uniemożliwia przedostawanie sie mieszanki pod pierscieniem,przez co zwiększa się kompresja,w niektórych sytuacjach nagar dostając się w rowek pierścienia pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość tak jak tłok oraz pierścień.Nagar wtedy uniemożliwia pozostawienie luzu miedzy tłokiem a pierścieniem i w ten sposób rozgrzewając silnik (pierscienie tłok oraz sam nagar) nagar dociska pierścień do cylindra Gyby nagar dociskał pierścień do cylindra to jak rozumiem musiałby się opierać o tłok i działać jakąś siłą na pierścień w kierunku na zawnątrz. Czyli musiałby być sprężysty jak guma :crossy: A ponieważ z tego co się orientuję nagar nie jest "gumowy" to żeby dociskać pierścień musiałby być nabity pod ten pierścień na twardo spłycając rowek i uniemożliwiałby cofanie się pierścienia w rowek. :biggrin: Jak długo chodziłby silnik z unieruchomionym pierścieniem? :wink: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Wogole jest mozliwe takie cos ze nagar dostaje sie pod tlok?? Jak dla mnie nagar moze byc co najwyzej nad tlokiem... Przynajmniej ja jak rozkladalem silnik w DTce nie zaobserwowalem nagaru na dolnej jego czesci.... Wrecz przeciwnie tloczek byl tam ladniutki czysciutki a na gorze bylo troszke nagaru na tloku i w kanale wylotowym... Mam racje ?? Jesli nie to niech ktos to rozjasni :crossy: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 (edytowane) nie ponieważ na zimynm silniku jak jeździsz nagar zgromadza sie pod pierścieniami gdy jeszcze wszystko sie nie rozgrzeje i nieuszczelni a ze wszsytko sie podczas rozgrzewania rozszerza się a nagar jest na ścisk miedzy tłokiem a pierscieniem to gdy tłok sie minimalnie rozsezry wraz z pierscieniem to automatycznie zostaje dociskany do cylindra ponieważ niema tam luzu Edytowane 19 Grudnia 2006 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 gutek_rapier bardzo ciekawa teoria, chyba się tobie pomyliło 2T z 4T :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 nie ponieważ na zimynm silniku jak jeździsz nagar zgromadza sie pod pierścieniami gdy jeszcze wszystko sie nie rozgrzeje i nieuszczelni a ze wszsytko sie podczas rozgrzewania rozszerza się a nagar jest na ścisk miedzy tłokiem a pierscieniem to gdy tłok sie minimalnie rozsezry wraz z pierscieniem to automatycznie zostaje dociskany do cylindra ponieważ niema tam luzu Nie chcę być niemiły ale po mojemu to bredzisz jakieś bzdury.Gdyby tłok dociskał pierścień przy rozszerzaniu się to zatarłby się zanim byś się spostrzegł. Niech się wypowie jakiś autorytet. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 no to wlejcie sobie do motoru który był jeźdzony na miksolu i innym gównie np półsyntetyka mobila który ma dużo środków czyszczących i sobie zobaczycie w ile stracicie kompresje.Albo jak ktoś ma to niech sobie zobaczy czy np w komarku pod pierscieniami nieosadza sie nagar szczególnie pod górnym bo takiego silnika przynajmniej nie szkoda na eksperymenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ja znam takiego gościa który leje olej roślinny, a potem śmierdzi za nim frytkami. Ładnyn głupek z niego!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 no to wlejcie sobie do motoru który był jeźdzony na miksolu i innym gównie np półsyntetyka mobila który ma dużo środków czyszczących i sobie zobaczycie w ile stracicie kompresje.Albo jak ktoś ma to niech sobie zobaczy czy np w komarku pod pierscieniami nieosadza sie nagar szczególnie pod górnym bo takiego silnika przynajmniej nie szkoda na eksperymenty Po to są pierścienie na tłoku, i po to są sprężyste. Tłok się rozszerza pod wpływem temperatury więc musi mieć luz w cylindrze, żeby się nie zakleszczył na gorąco. Gdyby to co piszesz było prawdą to znaczy, że przed rozgrzniem pierścień miałby luzy czyli tak jakby go wcale nie było. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 tak ale zobacz jezeli miedfzy tłokiem a pierscieniem jest luz i zostanie on skasowany przez nagar to po rozgrzaniu pierscien zostaje dociskany przez tłok do cylindra a te pierscienie gówniane tajwanskie podróby jeba$@ tracą sprężystosć po dosłownie 100 km wiem to bo przerabiałem sprawe z tymi pierscieniami 3 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 (edytowane) moze nie jestem jakims swietnym mechanikiem ale co nie co wiem...jezeli miedfzy tłokiem a pierscieniem jest luz i zostanie on skasowany przez nagar jak to moze luz miedzy tlokiem a pierscieniem zostac skasowany?? nagar dostaje sie pod pierscienie? troche nie bardzo.... Edytowane 20 Grudnia 2006 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Gutek Rapier cos widzial, ale dokladnie nie wie co.Moze poczekacie z tymi przepychankami ze 3 godziny to wroce z pracy i napisze jak to dziala ( na prosbe Tomka Kulika ), bo teraz niestety nie mam czasu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.