szoszon Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Może zacznij od wymiany filtra powietrza a potem dopiero zacznij kombinować z regulacją gaźników. Filtr nie kosztuje zbyt wiele ale za regulacje gaźników można troszke zabulić gotówki.I kiedy pojedziesz z nami na czechy? :biggrin: nie koniecznie po spirytus :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 moja pali średnio 5-6 litrów, ale jak już ktoś napisał , wszystko zależy od stylu jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Moja f2 pali- 5 litrow prz ok 140km/h- 6 litrow przy 160km/h- w miescie przy dosc ostrym traktowaniu 6,5- chce sprawdzic ile bedzie spalala przy 100-120 ale nigdy mi sie to nie udaje :PA nie bylo nigdy testu cbr 600 w motocyklu lub swiecie motocykli gdzie podawano zuzycie paliwa w funkcji predkosci jazdy na trasie.Przy predkosciach powyzej 160-180 750 i 1000 pala mniej od 600 natomiast przy mniejszych 600ccm sa ekonomiczniejsze.Olej bede wymienial co 12 tys km (ewentualnie troche wczesniej) bo tak zaleca instrukcja. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Mi jak do tej pory nie udało się jeszcze zejść poniżej 7 litrów. RF 600 93' pali mi w granicach 7 - 7.5 w mieście przy średnio spokojnej jeździe. Jak docisnę to dochodzi do 10 litrów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 (edytowane) To albo Wy tak mocno cisniecie te sprzety, albo moja honda jest bardzo ekonomiczna......Aha i mam sportowy filtr powietrza KN ktory podobno zwieksza zuzycie paliwa, ale jak jest naprawde to nie wiem..... Edytowane 29 Października 2006 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Aha i mam sportowy filtr powietrza KN ktory podobno zwieksza zuzycie paliwa mi w VFR filterek K&N spowodował obiżenie spalania paliwa o ponad 0,5 litra :P- ale tez zubozyła sie mieszanka i swiece byly biale- wiec wywalilem dziada do szafki i kupilem oryginał :biggrin: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre-20 Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Z tego co kojarze i kiedyś szukałem to filtr powietrza do f3 jest dosyć drogi, grubo ponad 200 zł?? Chce w przerwie sezonowej oddac sprzeta do regulacji, no i moze filtr zmienie, ale nie jestem pewny czy to jest konieczne. Szoszon trzymaj się i dzieki za sezon :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 WITAM!!!A co powiecie na to ze moj Sv przy spokojnej i przy palowaniu pali 7, nie wiem czemu tak...W roznych gazetach czytalem i podobno mial to byc ekonomiczny sprzet spalanie w granicach 5l :O...Jak filtr jest juz do wymiany to moze przez to zwiekszac sie spalanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 ...Jak filtr jest juz do wymiany to moze przez to zwiekszac sie spalanie??Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre-20 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Oczywiscie nalezy być świadomym, że wraz ze zuzyciem filtra on sam sie staje źródłem zanieczyszczeń no i puszcza mniej powietrza, przez co w mieszance jest proporcjonalnie wiecej benzyny.ZASTANAWIA mnie tylko jedno czy filtra KN za 250 zł jest wart swojej ceny bo standardowy kosztuje 100?? czy jest sens płacic ponad 150 zł wiecej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Mi tez pali kolo 7l, ale mowie o obserwacji po miesiacu jazdy, tylko miasto... Przykleje sie do tematu bo mam inny problem...Moj motocykl (identyczna cbr'ka jak autora tematu) ma dziure w mocy ponizej 4 tys. Tzn jak ruszam ze swiatel i dam manetke dosyc mocno to do 4 tys w ogole nie przyspiesza, czuje jakby sie mulil a przy 4 tys wyrywa... W efekcie ruszajac razem z gsxf600 nie moge go wyprzedzic ponizej predkosci 120km/h :D Mam filtr powietrza K&N, motocykl kupilem miesiac temu, sprowadzany z niemiec, z tego co wiem to nikt nie regulowal mi gaznikow... Mechanicy ktorzy sprowadzili powiedzieli, ze po czesci to wlasnie wplyw K&N'a ale i tak zalecili czyszczenie gaznikow...Macie jakies pomysly co to moze byc i co robic? Duze koszta mnie czekaja? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Ja tez mam KN w swojej CBR F2 z tym ze u mnie po wstawieniu tego filtra wyregulowano gazniki pod ten filtr. Wiec Andre-20 musisz do ceny filtra KN doliczyc regulacje gaznikow. A co do dziury w obrotach to praktycznie zadnej nie odczwam ( moze dlatego ze inna cbr nie jechalem). Przy 3 tys obr przyspiesza lagodnie , przy 4 lepiej a juz tak lakiem calkiem przy 6. To jest tylko 600ccm i nie wymagaj zeby przy 3 tys obr ten motor mial kapitalnego kopa.Gdybym mial pisac polska instrukcie do CBR 600 to nie zalecalbym uzytkowania silnika ponizej 4 tys obr....... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Moze wypowie sie ktos jeszcze, oprocz "slynnego Samolota" ? :icon_biggrin: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robakcbr Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Hej, mi moja CBR f3 w mieście pali koło 6,5 litra używam całego zakresu obrotów oprócz czerwonego pola :icon_biggrin: i tak jak kolega wyżej napisał nie warto jeździć poniżej 4tys. obr/min bo się biedny motorek męczy :icon_biggrin: i woła o więcej. Wracając z nad morza jechałem we dwójkę , z torbami po bokach , i z torbą na bak , prędkości miałem miałem różne 100-180 km/h (niestety nie udało się utrzymać na dłużej jednej prędkości ,duży ruch )spaliła mi koło 6,7 litra... więc myśle , że nie najgorzej. Ps wydech zamieniłem na leo vince i dał tylko lepszy (o niebo ) basowy pomruk ,przed zmianą jeździłem na seryjnym :wink: ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Czy niektorzy to nie potrafia czytac ze zrozumieniem? Nie pytam sie czy "oplaca sie jezdzic ponizej 4tys rpm" tylko czy macie tam wyrazna dziure w mocy, typowego mula. Czyli daje manetke przy starcie prawie opor a prz 4 tys jest na chwile dziura, jakby sie dlawil i potem leeeci dopiero. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.