peikman Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 (edytowane) Cześć. Silnik 100km po remoncie. Mieszanka 1:20. W gażniku dysza i rozpylacz oryginalne. Iglica na 3 rowku od góry. Poziom w komorze prawidłowy. Zapłon prawidłowy. Dobrze się wkręca na obroty (ma moc). Świeca Iskra F80. Kolor świecy jasnobezowy, troszeczke sadzy (widać na obrazku). Regulacja gażnika to: przepustnia jest max na dole (tzn śruba od od regulacji położenia przepustnicy tylko ją lekko dotyka), śruba dodatkowego powietrza wykręcona o 1,5obrotu. Silnik równo chodzi na wolnych obrotach. Ale zużycie paliwa jest zbyt duże 5l/100km. ;) Macie jakieś pomysły co sprawdzić, na co zwrócić uwage? Edytowane 29 Lipca 2006 przez peikman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Podczas docierania jest wieksze zuzycie paliwa. Roznice odczujesz dopiero po okolo 1000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 (edytowane) pierw dotrzyj mi np simek podczas docierania lykal z 4 nawet do 4,5l az byl problem z kasa na paliwo a manetka byla w max polozeniu 2/4 wiec Ty to i tak masz dobrze bo wsk potrafi tyle lyknac jak bedziesz jej cisnol Edytowane 29 Lipca 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peikman Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 No WSK powinna brać ok. 3l. Właściwie nierozumie co ma docieranie do spalania. Ale może macie racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 No WSK powinna brać ok. 3l. Właściwie nierozumie co ma docieranie do spalania. Ale może macie racje. wedlug mnie tez zaduzo spala a nie masz czasem jakis wyciekow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Jeżeli silnik ma cylinder po szlifie to zużycie paliwa może się zwiekszyć. Sprawdź czy masz dobre ciśnienie w kołach i czy nic nie obcierają chamulce. Po przejechaniu ok. 500km powinna palić w normie tzn 3-3.5l. Jeżeli nie to trzeba wyregulować zapłon gaźnik sprawdzić czy filtr powietrza i tłumik nie są zapchane. Może gaźnik jest zużyty ale to okarze sie po docieraniu jeżeli dalej bedzie piła jak smok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 No WSK powinna brać ok. 3l. Właściwie nierozumie co ma docieranie do spalania. Ale może macie racje.NO jak co ma??? Czyli właściwie nie rozumiesz po co jest docieranie i na czym polega... gdybys wiedział, to byś tego pytania nie zadał... P.S. nakręć ze 400km. i wtedy policz spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Po pierwsze ! Nieprawdą jest , że jesli cylinder jest po szlifie zwiękrzy się spalanie! BZDURAPo drugie ! Podczas docierania silnik ma bardzo duże opory tarcia.po trzecie! Sprawdź dobrze ustawienie zapłonu oraz gaźnika.Oczyść też filtr powietrza.Z tego co widze na zdjęciu świeca jest OK.Nie patrz na zewnętrznam część świecy. ważne sa elektrody! a te sa u Ciebie OK.Tak jak pisza koledzy posprawdzaj jeszcze hamulce czy nie blokuja i ciśnienie w kołach.I daj jej troszke pojeździć tak ok. 100 KMPodczas docierania czasami odkręć na maxa manetkę i wkręć na obroty silnik. Niech to jednak nie trwa długo!!Jeśli będziesz delikatnie docierał silnik to go źle dotrzesz!Powstanie próg na cylindrze i będzie Ci na wysokich obrotach stukał tłok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Myśle, ze mieszanka 1:20 nie jest potrzebna. Proporcja 1:25 będzie wystarczająca. Zmień też swiece na F-100. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Ho ho :biggrin: 5 litrow!!! mi nawet tyle nie brala podczas palowania z reguly ponizej 3, musisz jeszcze raz sprawdzic zaplon , gaznik.....sprawdz tez elementy ktore moga powodowac duze tarcie lozyska w kolach , bebny itd.... a co do silnika musi sie poprostu ulozyc i pamietaj tak jak wczesniej radzono o prawidlowym docieraniu.... a tak wogole WSK rzadzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 (edytowane) NO jak co ma??? Czyli właściwie nie rozumiesz po co jest docieranie i na czym polega... gdybys wiedział, to byś tego pytania nie zadał... P.S. nakręć ze 400km. i wtedy policz spalanie. napisales wieksze tarcie. chyba jak jest wieksze tarcie to tez jest wieksze spalanie? prawda? Edytowane 31 Lipca 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 napisales wieksze tarcie chyba jak jest wieksze tarcie to tez jest wieksze spalanie? prawda?NIe wiem za bardzo o co Ci teraz chodzi, ale jak jest wieksze tarcie, to rzeczywiście jest wieksze spalanie... ale ja mysle, że jak ja dotrze, to spalanie spadnie... Jak ja charta docierałem, to nie miałem jeszcze zbiornika założonego i miaem w ręku buelke z paliwem, to ona starczała na taką chwile, że bałem sie, ze fnansowo nie wyrobie jak tak dalej pójdzie, a teraz pali już duzo mniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peikman Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Jeśli chodzi o elementy podwozia to nic nie trze. Narazie przestawiłem iglice o jedna pozycje w dół i wykręciłem troche śrube dodatkowego powietrza. Zobacze teraz jak się bedzie sprawował. A potem przejrze jeszcze zapłon i gażnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 sprawdz filtr powietrza Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 sprawdz czy nie ma wyciekow czy nic nie trze cisnienie w oponach jak zrobisz okolo 1000 km to wtedy zacznij mierzyc spalanie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.