Skocz do zawartości

Coś puka z przodu ale niebardzo wiem co.... CBR 600F


Andon13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno kupiłem CBRe 600F rocznik 98. Problem polega na tym, ze w momencie hamowania coś puka z przodu. Nie bardzo moge zweryfikować co to jest. Na początku myślałem ze to lagi dobijają. Pojechałem do mechanika wymieniłem olej (którego praktycznie nie było bo ciekły uszczelniacze), ale dalej puka. Nawet przy lekkim muśnieciu klamki słychać stuk (jest to jedno pukniecie) Czy może być to łożysko główki ramy? Wydaje mi sie ze gdyby to było łożysko puknęło by tez w momencie przyspieszania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I objawia sie to takim stukiem jakby dobijały lagi? Co z tym zrobić?

Ps Łożysko ostatnio dokręcałem ale nie wiem w jakim ono jest stanie.

 

kurde kupił nowego sprzęta i już szuka dziury w całym... ;) a mówiłem trzeba było brać Suzuki :icon_mrgreen: - tam się tylko sprzęgło ślizga zupełnie nie wiadomo z jakiego powodu :icon_razz:

 

nie jestem specem ale pewnie wyrobione prowadnice w zacisku lub klocki, które nie trzymają zewnętrznych wymiarów np. niebieskie nissiny.

 

pees. bo rozumiem, że luzów na tarczach nie masz :icon_rolleyes:

 

pees2. ale poczekaj niech się wypowie lepiej ktoś kto wie co mówi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy zaciski sie nie ruszaja delkatnie, mam to samo, po prostu wyrobily sie te takie trzpienie na ktorych trzymaja sie zaciski i troche puka, u mnie jest jeszcze taki motyw, ze mam wzery rdzy na tarczach i przy wolnej jezdzie slychac jak te wzery pociagaj za soba zacisk i jest takie cykliczne puk, puk, puk, puk :icon_rolleyes: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. zaciski < to było w skucie, przy każdym hamowaniu walnięcie jakby młotkiem w metal

2. tarcze hamulcowe< jeśli pływające możliwe że jest luz na tulejach

3. tuleje ślizgowe i uszczelniacze w lagach do wymiany < w ktmie pomogło na 300%

4. łożysko główki < przy dokręcaniu pamiętaj żeby popuścić półki na lagach i puknąc kilka racy gumowym młotkiem żeby się ułożyło

5. luzy na piaście< obecnie mam to w ktmie, nowe łożyska nie pomogły, chyba czeka toczenie dodatkowych tuleji

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie łożysko główki ale nie dokręcaj, raczej rozkręć i sprawdź czy nie jest zużyte, czy podkładka jest dobrze zamontowana itd.

 

Drugi powód może być banalny, obejrzyj dokładnie od spodu czy gdzieś spinki od owiewek nie zgubiłeś, mi tak stukało po serwisie i sie okazało że wewnętrzna strona prawej owiewki nie była spięta z ta lakierowaną no i jak hamowałem to pukało coś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...