Skocz do zawartości

Co wybrac 2T czy 4T?? Pomóżcieee


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich motocyklistow i nie tylko :smile: ;) Mam takie pytanie : szukam motocykla cross/enduro w cenie do 6-6.5 tys, i zastanawiam sie nad kupnem 125 2T czy 4T wiekszej pojemnosci.Doradzcie w co lepiej zainwestowac,? Jak jest z zywotnoscia silnikow, i co tansze w eksploatacji? :)

(jak jest np. ze spalaniem takich motocykli, slyszalem ze 2T to smoki, a ja nie mam siana na ciagla jazde od CPN-u do cpn-u ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz za dużo kasy na utrzymanie a masz na tyle żeby kupić porządne 4t to w 2t się nie pakuj. W dwusówach są wyżyłowane silniki i często trzeba w nich wymieniać tłok, a i palą też więcej. 4t jest uznawane za spokojniejsze i bardziej przewidywalne, a 2t raczej za bardziej porywcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jakiegoś KLXa by ci się udało wychaczyć. Jest Teraz ten Strzałka chyba na allegro za 7300, ale byś się ponegocjował :) A co sądzicie o Husvarnie TE 410? Ona ma około 45 koni i jest w miare lekka więc nie powinno być problemu z opanowaniem jej.

Jeśli byś trafił możesz wziąć jeszcze Honde XLR 250.

Edytowane przez Benek14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

huskie mimo ze 4t sa wysilone ,45 kunia z 450 ccm samo sie nie wzielol , tam podobnie jak w 2t nie licz na oszczednosc paliwa i nie licz na dlugowiecznosc zato masz lekkie mocne moto w 4t

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

huskie mimo ze 4t sa wysilone ,45 kunia z 450 ccm samo sie nie wzielol , tam podobnie jak w 2t nie licz na oszczednosc paliwa i nie licz na dlugowiecznosc zato masz lekkie mocne moto w 4t

A mi się wydawało, że właśnie TE 410 nie jest tak strasznie wysilona ;) Wystarczy spojrzeć na EXC 400, który ma 55 koni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje mu tez 4t, za 6-7tys dostanie ktm lc4 620, a to nie jest wysilony motocykl, i jest prawie niezniszczalny.

KTM exc400 nie ma 55 koni tylko okolo 47KM

zniszczalny i to bardzo ale za to maneli duzo i ingdy 400! bo waga ta sama co 620 a duzo slabszy!!400-- 41 PS to ma nowy z fabryki:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4T może jest trochę tańsze, dopóki coś się nie posypie i nie będziesz musiał kupować części.

:smile: 2T ma piekny dzwięk :) i kopa lepszego ;) 4T kupie jak bede miał 45 lat i to bedize coś w stylu 525 ;) .

Generalnie jak nie masz za duzo kasy na paliwo i przynajmniej 1000zł rocznie na dokładke (czesci) to kup 4T DR itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej podstawie sądzisz że 2T jest tańsze w utrzymaniu niż 4T? Bo wg mnie jest dokładnie na odwrót.

Pozdro

 

4T maja bardziej zaawansowany technologicznie silnik i dlatego sa drozsze. W 4t jak posypie sie silnik to remont idzie w ciezkie tysiace, 6/7 tysiecy nie twoje a w 2T 2 tys i masz jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zagalopowalismy sie :), przeszliśmy do wyczynów a takowego (w 4T) nie dostanie za tą kase. Nie przecze - jak się coś sypnie to prawdziwa lipa jest. No ale moto trzeba serwisować, wtedy minimalizuje się możliwośc takiego przykrego wypadku.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...