swirek1977 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 hej Kranik odkręciłem i paliwo też jest w zbiorniku i to świeże :)Dziś sprawdziłem kranik i nie ma z nim problemu bo i na rezerwie i normalnie paliwo leci ciurkiem - jakieś inne propozycje ???Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareqbil Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Stozki, ale jakie ?W najlepszym przypadku bedziesz musial ostro przeregulowac gazniki i spalanie ci wzrosnie o 30%, w najgorszym bedziesz mial dziury w obrotach.W sumie... racja, nie pomyślałem o tym, że 4 gaźniki zrobią swoje... kwestia regulacji- jasna sprawa. Więcej O2, więcej zassie PB... jeśli zmniejszę dawkę ,będzie się przycierać.wzrost spalania o 30%... chyba jednak niee. Skoro jednak nikt nie próbował tego przede mną, sam nie będę ryzykował. Liczyłem na znalezienie ktosia który właśnie to uczynił i podzieli się spostrzeżeniami.A adamowi dziękuję za odpowiedź.Z innej beczki... ile wam VF po 94r lecą? 204km/h z tylnym kapciem 180/80/15 to wynik mojej. Vmax mierzona na nawigacji...Piszę bo sam przed zakupem szukałem tego typu informacji i poza serwisowymi 197mioma innych nie znalazłem. Motocykl... hm nieco kapryśny bywa po zimie- nie wszystkie gary odpalają w tym samym czasie. Po paru minutach, gdy gaźniki zostaną przepłukane w silniku biją wszystkie 4 serca. hej Kranik odkręciłem i paliwo też jest w zbiorniku i to świeże :)Dziś sprawdziłem kranik i nie ma z nim problemu bo i na rezerwie i normalnie paliwo leci ciurkiem - jakieś inne propozycje ???PozdrawiamHmmm rok temu miałem podobną sytuację. Po zimie nie chciała odpalić, paliwo leciało, wszystko wydawało się być ok.Po odpaleniu chodził na ssaniu ale przy próbie dodania gazu gasł. Na ssaniu chodzi cały czas? czy może gaśnie po chwili? Spróbuj może pobawić się manetką gdy chodzi silnik ( kilkakrotnie, gdy zgaśnie odpal raz jeszcze itd)Może siedzi gdzieś jakiś babol w środku, może woda... jeśli hondźka to przełknie powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirek1977 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam Moja na ssaniu zapala, łapie i gaśnie, a jak dam gazu to od razu gaśnie :(Chyba trzeba dać do fachowca, możecie polecić jakiegoś z opolskiego?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Chyba trzeba dać do fachowca, możecie polecić jakiegoś z opolskiego? poszukaj w dziale warsztatyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBA 12 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Od paru dni jestem właścicielem hondy vf 700 c magna, jestem kompletnie zielony. częściowo przewertowałem już forum ale czy ktoś mogłby mi powiedzieć jakie najlepiej użyć oleje, bo zabieram się do wymiany wszystkich płynów na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) v45 1984 , czy ktoś w miarę blisko Białej Podlaskiej ( lubelskie) ma v65 ? chciałbym postawić obok i porównac wielkość , moja wydaje mi sie delikatnie za mała, mam 181cm wzrostu i brakuje mi trochę długości żeby wygodnie siedziec.Poszukuję także zgrabnej owiewki i prawego tłumika. Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez slevy70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) Miałem podobny problem , wyprostowałem trochę kierownice i jest ok całkiem inna jazda.Co do oleju to ja leję motul 10W40 , płyn prestone. Edytowane 5 Kwietnia 2011 przez NINDZA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Stozki, ale jakie ?W najlepszym przypadku bedziesz musial ostro przeregulowac gazniki i spalanie ci wzrosnie o 30%, w najgorszym bedziesz mial dziury w obrotach.W sumie... racja, nie pomyślałem o tym, że 4 gaźniki zrobią swoje... kwestia regulacji- jasna sprawa. Więcej O2, więcej zassie PB... jeśli zmniejszę dawkę ,będzie się przycierać.wzrost spalania o 30%... chyba jednak niee. Skoro jednak nikt nie próbował tego przede mną, sam nie będę ryzykował. Liczyłem na znalezienie ktosia który właśnie to uczynił i podzieli się spostrzeżeniami.A adamowi dziękuję za odpowiedź.Z innej beczki... ile wam VF po 94r lecą? 204km/h z tylnym kapciem 180/80/15 to wynik mojej. Vmax mierzona na nawigacji...Piszę bo sam przed zakupem szukałem tego typu informacji i poza serwisowymi 197mioma innych nie znalazłem. Motocykl... hm nieco kapryśny bywa po zimie- nie wszystkie gary odpalają w tym samym czasie. Po paru minutach, gdy gaźniki zostaną przepłukane w silniku biją wszystkie 4 serca. hej Kranik odkręciłem i paliwo też jest w zbiorniku i to świeże :)Dziś sprawdziłem kranik i nie ma z nim problemu bo i na rezerwie i normalnie paliwo leci ciurkiem - jakieś inne propozycje ???PozdrawiamHmmm rok temu miałem podobną sytuację. Po zimie nie chciała odpalić, paliwo leciało, wszystko wydawało się być ok.Po odpaleniu chodził na ssaniu ale przy próbie dodania gazu gasł. Na ssaniu chodzi cały czas? czy może gaśnie po chwili? Spróbuj może pobawić się manetką gdy chodzi silnik ( kilkakrotnie, gdy zgaśnie odpal raz jeszcze itd)Może siedzi gdzieś jakiś babol w środku, może woda... jeśli hondźka to przełknie powinno być ok. To zależy od warunków.Na prostej równej drodze przy bezwietrznej pogodzie moja idzie max 210 km/h licznikowe. W innych warunkach np silny wiatr, pod górę dobija do 200 km/h. Moim zdaniem to w zupełności wystarcza tym bardziej ,że opór powietrza chce poderwać nogi z podnóżków. W pełni zgadzam się z Browarnym 140-160 km/h to optymalna prędkość podróżna dla Madzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gromov Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 v45 1984 , czy ktoś w miarę blisko Białej Podlaskiej ( lubelskie) ma v65 ? chciałbym postawić obok i porównac wielkość , moja wydaje mi sie delikatnie za mała, mam 181cm wzrostu i brakuje mi trochę długości żeby wygodnie siedziec.Poszukuję także zgrabnej owiewki i prawego tłumika. W weekend miałem okazję przymierzyć się do V65. Sam posiadam VT500 i powiem, że różnica jeśli chodzi o ilość miejsca pomiędzy tymi motocyklami jest BARDZO niewielka. Aż sam się zdziwiłem :) Mam 191cm wzrostu i siedzenie w Magnie wydaje się być poprostu trochę wyżej niż w Shadowce. Jeśli zaś chodzi o ilość miejsca na nogi, to jest bardzo podobnie. Co innego kiedy patrzy się na te motocykle z zewnątrz. Gdzieś te dodatkowe 60 kilogramów trzeba było w Magnie upchnąć ;)Jeśli chcesz zmienić V45 na V65 tylko ze względu na wygodę - odpuść, bo prawdopodobnie różnica między nimi jest jeszcze mniejsza niż między 1100 a 500. Przy okazji, ciągle szukam Magny dla siebie i mam nadzieję wkrótce znaleźć. W międzyczasie odwiedziłem Radom i tamtejszy komis. Nie lubię kupować od handlarzy, ale chciałem rozeznać się lepiej w temacie. Powiem tak. W chwili obecnej stoją tam dwie Magny. Jedna czerwona, tak zaniedbana, że spływa śniedzią i garażu chyba nigdy w swym życiu nie widziała. Aż żal było patrzeć. Doprowadzenie tego sprzętu do porządku kosztowałoby masę pracy i pieniędzy. Jak wygląda od strony technicznej - nie wiem, bo nawet nie myślałem, żeby ten motocykl odpalać. Jest tam też druga Magna. W kolorze ciemnej wiśni. Z zewnątrz zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Lekka wgniotka na zbiorniku i przerysowana obudowa obrotomierza, ale poza tym wygląd naprawdę bez zarzutu. Pogrążył ją nieziemsko zarżnięty silnik. Bez wątpienia był to najbardziej zorany motocykl jaki kiedykolwiek widziałem. Siwy dym i swąd palonego oleju wydobywał się z silnika non stop, bez względu na obroty. I to w takich ilościach, że sprzęt mógłby śmiało robić za aparaturę dymotwórczą. Poza tym kłęby dymu uciekały nie tylko tłumikami, ale też przez kolektory, bezpośrenio na mocowaniach do silnika. Piszę o tym, żeby ktoś nie naciął się na to moto odpicowane i oferowane za kilka tygodni jako nówka nieśmigana. Jakieś 200m od komisu jest szrot motocyklowy i salon w jednym. Zawitałem tam z ciekawości bo było po drodze. Bardzo dużo rozbitych sprzętów (niektóre konkretnie zniszczone), a w salonie już piękne egzemplarze. Dowiedziałem się, że te motocykle pochodzą ze Szwajcarii, WSZYSTKIE będą wyremontowane, a potem wstawione do sklepu. Także nie zdziwiłbym się jakby zajeżdżona Magna również do tego magicznego "serwisu" wkrótce trafiła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Jechałem kiedyś VT500 i powiem tyle.Trochę większe od motorynki ;)Porównywanie z V65 nie ma sensu.Aczkolwiek przy Twoim wzroście to mało który sprzet będzie w sam raz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Przy okazji, ciągle szukam Magny dla siebie i mam nadzieję wkrótce znaleźć. W międzyczasie odwiedziłem Radom i tamtejszy komis. Nie lubię kupować od handlarzy, ale chciałem rozeznać się lepiej w temacie. Powiem tak. W chwili obecnej stoją tam dwie Magny. Kiedyś długo na Allegro wisiała V65 z 83 roku, wersja USA. Nie było chętnych a sprzęt był w świetnym stanie, że i mi zaciekła ślinka. Ale nie mam możliwości utrzymywać dwóch moto. Bo i na jednym moje przebiegi drastycznie spadły. Sprzedający jest rzetelną osobą. Namiar tel. 509 - 205 - 248, konto allegro simondingo. Moto już nie jest wystawione ale może facet ciągle ma w sprzedaży. Warto sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 kolega pisał że się przymierzał do v65 mając vt500 czyli co ? posiedział sobie na koniku i utrzymał równowagę? mam 194 i najwygodniej siedzi się w fotelu z browarkiem. jak masz kasę na v-maxsa to i tak go kupisz. przy takim wzroście mało który seryjny moto da super wygodę nawet duże endura czy chopery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Ja tam nie wiem, ale jak zasiadłem w VT500 to się czułem jak na piździku. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ja tam nie wiem, ale jak zasiadłem w VT500 to się czułem jak na piździku. pisząc na "kanapie z browarkiem" chyba cię nie uraziłem, ale może kiedyś łykniemy sobie piwko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssj44 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam szanownych forumowiczówI stało się zaczęła palić na dwóch garach przynajmniej tak wynika ze ściągania fajki bo tłumiki gorące ale nie chodzą tylko od czasu do czasu coś tam wybucha - przynajmniej takie jest wrażenie. Chodzą 2 przednie gary - a wszystko zaczęło się od deszczu. Chociaż wcześniej już coś było na rzeczy bo dopiero jak się rozgrzała paliła na wszystkich ale i wtedy na wolnych wariowała i ciężko się uruchamiała. Na zimny odpala ok. Gaźniki synchro w zeszłym roku przejechane może 300km świece nowe. Jak pomysł jakiś po głowie chodzi to dajcie znać a jak nie to do zobaczenia na trasie. Magna 1995 750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.