Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników Honda Magna

 

Posiadam ten motocykl od roku.

Jest po przeglądzie sezonowym po wszystkich regulacjach i synchronizacji gaźników oraz wymianie płynów.

I ostatnio jak nią jechałem zauważyłem że nie chce się wkręcać na obroty(max.do 6tyś.obr)wyżej nie pójdzie zaczyna przerywać

 

Pomóżcie co zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

92 mile to też dużo dla v45.Może ssanie nie cofa,zbyt wysoki poziom paliwa albo zasyfiały filtr powietrza.

 

 

filtr powietrza nowy, paliwa tez, ale nie kumam o co biega z za wysokim poziomem paliwa? ten motor jest strasznie slaby... w czym moze byc przyczyna..?? ssanie chyba cofa do konca obroty jalowe to 1200-1300obr/min

 

bardzo prosze o pomoc za co sie zabrac zeby zrobic ten motor silniejszym i mniej palacym.

Czy gdyby spalanie zeszlo na 10l na 100km to był by to dobry wynik dla v45 magny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza nowy, paliwa tez, ale nie kumam o co biega z za wysokim poziomem paliwa? ten motor jest strasznie slaby... w czym moze byc przyczyna..?? ssanie chyba cofa do konca obroty jalowe to 1200-1300obr/min

 

bardzo prosze o pomoc za co sie zabrac zeby zrobic ten motor silniejszym i mniej palacym.

Czy gdyby spalanie zeszlo na 10l na 100km to był by to dobry wynik dla v45 magny??

 

10 l. to też za dużo.

Kurs do mechanika masz. Na pewno synchronizacja gaziorów i ich czyszczenie.

Mi V45 na trasie przy ok. 120-140 paliła ok. 6l. W mieście do 10l dochodziłem, ale wariacką jazdą.

Wolne obroty trochę za wysokie 1000 - 1100 będzie ok. ale nie niższe!

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 l. to też za dużo.

Kurs do mechanika masz. Na pewno synchronizacja gaziorów i ich czyszczenie.

Mi V45 na trasie przy ok. 120-140 paliła ok. 6l. W mieście do 10l dochodziłem, ale wariacką jazdą.

Wolne obroty trochę za wysokie 1000 - 1100 będzie ok. ale nie niższe!

 

pozdro

 

ja wam proponuję obroty na poziomie 1100-1400(troszkę lepsze smarowanie góry) co do serwisu to raczej tak jak piszesz, musi się zmieścić średnio do 7l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza nowy, paliwa tez, ale nie kumam o co biega z za wysokim poziomem paliwa? ten motor jest strasznie slaby... w czym moze byc przyczyna..?? ssanie chyba cofa do konca obroty jalowe to 1200-1300obr/min

 

bardzo prosze o pomoc za co sie zabrac zeby zrobic ten motor silniejszym i mniej palacym.

Czy gdyby spalanie zeszlo na 10l na 100km to był by to dobry wynik dla v45 magny??

 

 

Zacznij od wyjecia swiec, sprawdzenia luzow zaworowych i pomiaru cisnienia sprezania.

Jesli tam jest w miare dobrze to albo leje ci ktorys z zaworkow iglicowych komor plywakowych, albo padl ktorys z modulow i silnik sie nie wkreca.

Oczywiscie wszystko po sciagnieciu serwisowki - to nie jest silnik latwy do grzebania przez amatora, wiec kazdy krok do przodu trzeba sprawdzac 2 razy zeby sobie klopotu nie narobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne Grono posiadaczy Magny!

Ja osobiście posiadam Hondę Shadow 750,ale mój Teściu ma Magnę 1100. Ma on też delikatny problem z odpaleniem tego skarba.Wciska starter i coś mu tylko klika i nic się nie dzieje. Czy szanowne grono kolegów może pomóc i poweidzieć na co zwrócić uwagę co poczyścić i sprawdzić? serdeczne dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne Grono posiadaczy Magny!

Ja osobiście posiadam Hondę Shadow 750,ale mój Teściu ma Magnę 1100. Ma on też delikatny problem z odpaleniem tego skarba.Wciska starter i coś mu tylko klika i nic się nie dzieje. Czy szanowne grono kolegów może pomóc i poweidzieć na co zwrócić uwagę co poczyścić i sprawdzić? serdeczne dzięki.

 

 

jest pod boczną prawą osłonką przy aku. duży bezpiecznik z blaszki, jest on przysłonięty czarną plastikową klapeczką z zasówką. ale to może być tylko jedna z przyczyn.!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek niech rozkreci i przeczysci styki akumulatora.

Potem moze pojechac do elektryka samochodowego zeby zmierzyl mu napiecie pod obciazeniem z aku, i ladowanie.

Ostatni w kolejce to przekaznik rozrusznika, ktory kolega nazwal bezpiecznikiem - zdaza sie ze padnie i nie laczy rozrusznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było podobnie jak był za słaby akumulator (10ah - z takim kupiłem moto) spalił się elektrowłącznik (przepaliły się na wylot blaszki) założyłem przekaźnik od poldzersa nie wiem czy od świateł czy od czego ale daje rade, spalił się tylko raz a w garażu ich trochę znalazłem to worzę ze sobą 2 sztuki zawsze. kiedyś miałem problem z rozrusznikiem - na ciepło nie kręcił, wyjąłem rozrusznik i się okazało, że uszczelka od strony miski olejowej przepuszczała i był cały zafajdany w środku, czyszczenie w myjce ultradźwiękowej nowa uszczelka przeczyszczone ręcznie szczotki (były prawie nie zużyte to nie wymieniałem) moto pali z pierwszego obrotu wału ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś na czujnik rezerwy trafilem na ebayu w stanach. Używka, koleś liczył sobie coś około 20$ + przesyłka, więc nie tak źle, ale nie chciał do PL wysłać. Poza tym przypadkiem nie spotkałem. U mnie też nie działa, tzn. chyba nie działa, czujnik jest kompletny, ale od wibracji motoru kontrolka cały czas mruga, więc coś z nim jest nie tak.

Heh

Dziś przy okazji wymiany filtra paliwa zainteresował mnie czujnik rezerwy - oczywiście nie działa

Grzebiąc w necie znalazłem że podstawą tego czujnika jest "termistor"

Wisują w szukajce allegro "termistor" wyskoczył mi gotowiec

Dziś zamawiam termistor a konkretnie gotowy czujnik od Daewo 8zł i będę testował :icon_mrgreen:

 

http://allegro.pl/czujnik-rezerwy-paliwa-t...1186747614.html

 

Myślę że na 99% po wykręceniu czujnika wystarczy przelutować kupiony czujnik samochodowy i powinno hulać

o ile gabaryty pozwolą

Ktoś pisał że orginał to ponad 200zeta - wkońcu jesteśmy polakami możemy mieć to za 8 zeta :clap:

Co o tym myślicie :icon_question:

p.s.

Jest dział gdzie będzie można umieszczać takie patenty?

Bo można się dzielić takimi lub napisać

"regeneruję czujnik rezerwy - koszt 50zł" i zarabiać

 

Edytowane przez zetes66

Magna V45/ Yamaha Road Star 1700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ! Zaczęło sie nagle przy przyśpieszaniu z 3 na 4 coś zgrzytnęło , i wyrzucało 4bieg , na ostatnim ok. Dojechałem do domu ale zaczęło zgrzytać na innych biegach , które trzeba bylo zmieniać przy niższych obrotach tak aby płynnie wchodziły , nie da się przeciągać tak jak kiedyś.

Przez przypadek zauważyłem że na luzie gdy motor stoi pionowo lub jest przechylony w lewo to zgrzyta , natomiast jak przechylam w prawo to ustaje i można odkręcić manetkędo końca bez zgrzytów .

Nie mam pojęcia o co chodzi ?

PS.

Poszukuję tłumików do swojej Magny.

[email protected]

gg: 12747356

 

 

Rzeczywiście poleciały tryby w skrzyni a dokładnie z boków koła te wypustki o które zaczepiają wodziki środkowy wodzik się wygiął i z tąd te zgrzyty przy przechyłach.

ps:

szukam prawego tłumika do v45 SANKEI 2113 ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...