Gumisio Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 ... To forum stanie się mega nudne gdy będą takie seryjne pytania. Odechce się odpowiadać. Więc zachęcam: warto czytać! Swiete slowa. Nic dodac nic ujac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) co myślicie panowie na ten temat ??? http://www.improvelife.info/v65/tests/drool.htm drastyczne zmiany w zasileniu silnika; -doładowanie -zestaw tłokowy -gażniki (cudo Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez kuczwelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietro1986 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam wszystkich użytkowników Honda Magna Posiadam ten motocykl od roku. Jest po przeglądzie sezonowym po wszystkich regulacjach i synchronizacji gaźników oraz wymianie płynów. I ostatnio jak nią jechałem zauważyłem że nie chce się wkręcać na obroty(max.do 6tyś.obr)wyżej nie pójdzie zaczyna przerywać Pomóżcie co zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 92 mile to też dużo dla v45.Może ssanie nie cofa,zbyt wysoki poziom paliwa albo zasyfiały filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenezzz Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 92 mile to też dużo dla v45.Może ssanie nie cofa,zbyt wysoki poziom paliwa albo zasyfiały filtr powietrza. filtr powietrza nowy, paliwa tez, ale nie kumam o co biega z za wysokim poziomem paliwa? ten motor jest strasznie slaby... w czym moze byc przyczyna..?? ssanie chyba cofa do konca obroty jalowe to 1200-1300obr/min bardzo prosze o pomoc za co sie zabrac zeby zrobic ten motor silniejszym i mniej palacym. Czy gdyby spalanie zeszlo na 10l na 100km to był by to dobry wynik dla v45 magny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 filtr powietrza nowy, paliwa tez, ale nie kumam o co biega z za wysokim poziomem paliwa? ten motor jest strasznie slaby... w czym moze byc przyczyna..?? ssanie chyba cofa do konca obroty jalowe to 1200-1300obr/min bardzo prosze o pomoc za co sie zabrac zeby zrobic ten motor silniejszym i mniej palacym. Czy gdyby spalanie zeszlo na 10l na 100km to był by to dobry wynik dla v45 magny?? 10 l. to też za dużo. Kurs do mechanika masz. Na pewno synchronizacja gaziorów i ich czyszczenie. Mi V45 na trasie przy ok. 120-140 paliła ok. 6l. W mieście do 10l dochodziłem, ale wariacką jazdą. Wolne obroty trochę za wysokie 1000 - 1100 będzie ok. ale nie niższe! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 10 l. to też za dużo. Kurs do mechanika masz. Na pewno synchronizacja gaziorów i ich czyszczenie. Mi V45 na trasie przy ok. 120-140 paliła ok. 6l. W mieście do 10l dochodziłem, ale wariacką jazdą. Wolne obroty trochę za wysokie 1000 - 1100 będzie ok. ale nie niższe! pozdro ja wam proponuję obroty na poziomie 1100-1400(troszkę lepsze smarowanie góry) co do serwisu to raczej tak jak piszesz, musi się zmieścić średnio do 7l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 filtr powietrza nowy, paliwa tez, ale nie kumam o co biega z za wysokim poziomem paliwa? ten motor jest strasznie slaby... w czym moze byc przyczyna..?? ssanie chyba cofa do konca obroty jalowe to 1200-1300obr/min bardzo prosze o pomoc za co sie zabrac zeby zrobic ten motor silniejszym i mniej palacym. Czy gdyby spalanie zeszlo na 10l na 100km to był by to dobry wynik dla v45 magny?? Zacznij od wyjecia swiec, sprawdzenia luzow zaworowych i pomiaru cisnienia sprezania. Jesli tam jest w miare dobrze to albo leje ci ktorys z zaworkow iglicowych komor plywakowych, albo padl ktorys z modulow i silnik sie nie wkreca. Oczywiscie wszystko po sciagnieciu serwisowki - to nie jest silnik latwy do grzebania przez amatora, wiec kazdy krok do przodu trzeba sprawdzac 2 razy zeby sobie klopotu nie narobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulfr Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam szanowne Grono posiadaczy Magny! Ja osobiście posiadam Hondę Shadow 750,ale mój Teściu ma Magnę 1100. Ma on też delikatny problem z odpaleniem tego skarba.Wciska starter i coś mu tylko klika i nic się nie dzieje. Czy szanowne grono kolegów może pomóc i poweidzieć na co zwrócić uwagę co poczyścić i sprawdzić? serdeczne dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam szanowne Grono posiadaczy Magny! Ja osobiście posiadam Hondę Shadow 750,ale mój Teściu ma Magnę 1100. Ma on też delikatny problem z odpaleniem tego skarba.Wciska starter i coś mu tylko klika i nic się nie dzieje. Czy szanowne grono kolegów może pomóc i poweidzieć na co zwrócić uwagę co poczyścić i sprawdzić? serdeczne dzięki. jest pod boczną prawą osłonką przy aku. duży bezpiecznik z blaszki, jest on przysłonięty czarną plastikową klapeczką z zasówką. ale to może być tylko jedna z przyczyn.!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Na poczatek niech rozkreci i przeczysci styki akumulatora. Potem moze pojechac do elektryka samochodowego zeby zmierzyl mu napiecie pod obciazeniem z aku, i ladowanie. Ostatni w kolejce to przekaznik rozrusznika, ktory kolega nazwal bezpiecznikiem - zdaza sie ze padnie i nie laczy rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Identyczne objawy miałem przy słabym akumulatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 u mnie było podobnie jak był za słaby akumulator (10ah - z takim kupiłem moto) spalił się elektrowłącznik (przepaliły się na wylot blaszki) założyłem przekaźnik od poldzersa nie wiem czy od świateł czy od czego ale daje rade, spalił się tylko raz a w garażu ich trochę znalazłem to worzę ze sobą 2 sztuki zawsze. kiedyś miałem problem z rozrusznikiem - na ciepło nie kręcił, wyjąłem rozrusznik i się okazało, że uszczelka od strony miski olejowej przepuszczała i był cały zafajdany w środku, czyszczenie w myjce ultradźwiękowej nowa uszczelka przeczyszczone ręcznie szczotki (były prawie nie zużyte to nie wymieniałem) moto pali z pierwszego obrotu wału ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Kiedyś na czujnik rezerwy trafilem na ebayu w stanach. Używka, koleś liczył sobie coś około 20$ + przesyłka, więc nie tak źle, ale nie chciał do PL wysłać. Poza tym przypadkiem nie spotkałem. U mnie też nie działa, tzn. chyba nie działa, czujnik jest kompletny, ale od wibracji motoru kontrolka cały czas mruga, więc coś z nim jest nie tak. Heh Dziś przy okazji wymiany filtra paliwa zainteresował mnie czujnik rezerwy - oczywiście nie działa Grzebiąc w necie znalazłem że podstawą tego czujnika jest "termistor" Wisują w szukajce allegro "termistor" wyskoczył mi gotowiec Dziś zamawiam termistor a konkretnie gotowy czujnik od Daewo 8zł i będę testował :icon_mrgreen: http://allegro.pl/czujnik-rezerwy-paliwa-t...1186747614.html Myślę że na 99% po wykręceniu czujnika wystarczy przelutować kupiony czujnik samochodowy i powinno hulać o ile gabaryty pozwolą Ktoś pisał że orginał to ponad 200zeta - wkońcu jesteśmy polakami możemy mieć to za 8 zeta :clap: Co o tym myślicie :icon_question: p.s. Jest dział gdzie będzie można umieszczać takie patenty? Bo można się dzielić takimi lub napisać "regeneruję czujnik rezerwy - koszt 50zł" i zarabiać Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez zetes66 Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Cześć ! Zaczęło sie nagle przy przyśpieszaniu z 3 na 4 coś zgrzytnęło , i wyrzucało 4bieg , na ostatnim ok. Dojechałem do domu ale zaczęło zgrzytać na innych biegach , które trzeba bylo zmieniać przy niższych obrotach tak aby płynnie wchodziły , nie da się przeciągać tak jak kiedyś. Przez przypadek zauważyłem że na luzie gdy motor stoi pionowo lub jest przechylony w lewo to zgrzyta , natomiast jak przechylam w prawo to ustaje i można odkręcić manetkędo końca bez zgrzytów . Nie mam pojęcia o co chodzi ? PS. Poszukuję tłumików do swojej Magny. [email protected] gg: 12747356 Rzeczywiście poleciały tryby w skrzyni a dokładnie z boków koła te wypustki o które zaczepiają wodziki środkowy wodzik się wygiął i z tąd te zgrzyty przy przechyłach. ps: szukam prawego tłumika do v45 SANKEI 2113 , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.