jeszua Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Czy ktoś zna kogoś (mam na myśli fachowca a nie kaszaniarza),kto może to zrobić w Warszawie (...) dział: warsztaty, salony - wyszukiwarka po prawej u góry, hasło warszawa nie ma za co :icon_mrgreen: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadziak1 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 dział: warsztaty, salony - wyszukiwarka po prawej u góry, hasło warszawa nie ma za co :icon_mrgreen: jsz dzięki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Mój motocykl to Super Magna 750 rok 1985. A teraz pytanie, przy redukcji biegów strzela z tłumików i często też przy gwałtownym odjęciu gazu. Czy to jest normalne czy może wymaga regulacji ? To nie gazniki, masz nieszczelne wydechy przy wejsciu w glowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferarri42 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 To nie gazniki, masz nieszczelne wydechy przy wejsciu w glowice. Jutro to sprawdzę, mam nadzieję że to tylko to. Dzięki za podpowiedź :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaveleK_ Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam. Mój tata od jakiegoś czasu posiada Hondę Magnę 700 z 87 roku chyba. Dzisiaj pojechał na ryby ze swoim bratem jakieś 15km od domu i gdy wracał coś zaczęło stukać w silniku, stracił podobno na mocy, i jakieś 5km od domu zgasł i już nie chciał odpalić. Pojechałem z mamą, zacholowaliśmy go do domu, w garażu odpalił po podłączeniu do prostownika i podczas dodawania gazu słychać głośne stukanie. Gdzieś wyczytałem, że w tych starych Magnach są problemy z rozrządem. Czy to może być to? Pozdrawiam. ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 panowie czy to normalne zjawisko że przy 80-100km/h delikatny zakręt i tylne koło zaczyna mi wężykować ?(tak dokładniej jedzie takim śladem jak schody troche trzyma ślad potem przez tyle samo czasu ucieka w bok i tak do końca łuku) jakoś nie miałem wcześniej okazji pośmigać z większymi prędkościami i nie odczułem tego a wczoraj mało się nie wyłożyłem przez to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam. Mój tata od jakiegoś czasu posiada Hondę Magnę 700 z 87 roku chyba. Dzisiaj pojechał na ryby ze swoim bratem jakieś 15km od domu i gdy wracał coś zaczęło stukać w silniku, stracił podobno na mocy, i jakieś 5km od domu zgasł i już nie chciał odpalić. Pojechałem z mamą, zacholowaliśmy go do domu, w garażu odpalił po podłączeniu do prostownika i podczas dodawania gazu słychać głośne stukanie. Gdzieś wyczytałem, że w tych starych Magnach są problemy z rozrządem. Czy to może być to? Pozdrawiam. ;P Problemy z rozrządem w starych VF objawiają się w inny sposób i dają o sobie znać dużo prędzej zanim nastąpi koniec.Odpalanie gdy coś wali w silniku to niezbyt rozsądna decyzja :evil: .Stawiam na skończone panewki Chyba ,że rozrząd się przestawił...rozbierać i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferarri42 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 To nie gazniki, masz nieszczelne wydechy przy wejsciu w glowice. Dzisiaj sprawdziłem i może to być to. Mianowicie wszystkie śruby mocujące wydech do głowicy byłe poluzowane :banghead: Dokręciłem ale niestety nie mogłem jeszcze go odpalić i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 panowie czy to normalne zjawisko że przy 80-100km/h delikatny zakręt i tylne koło zaczyna mi wężykować ?(tak dokładniej jedzie takim śladem jak schody troche trzyma ślad potem przez tyle samo czasu ucieka w bok i tak do końca łuku) jakoś nie miałem wcześniej okazji pośmigać z większymi prędkościami i nie odczułem tego a wczoraj mało się nie wyłożyłem przez to... Nienormalne :wink: . Luzy na wahaczu-łożyska w sensie, łożyska główki ramy, niedobór lub brak oleju w jednej z goleni, opony do bani-tak rozmiar jak i stan. To tak na szybko. Działaj. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zacznij od sprawdzenia cisnienia w tylnej oponie i sprawdz jej stan. Lozyska wahacza sa w tych moto dosc pancerne, lozyska glowki nie daja takich objawow. W celu sprawdzenia luzow na lozyskach wahacza musisz odpiac amor od wahacza a zostawic kolo tylne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferarri42 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Dzisiaj sprawdziłem i może to być to. Mianowicie wszystkie śruby mocujące wydech do głowicy byłe poluzowane :banghead: Dokręciłem ale niestety nie mogłem jeszcze go odpalić i sprawdzić. No i to było to :) Teraz chodzi jak ta lala. Adam M . dzięki za podpowiedź :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam koledzy ma pytanko w Magnie FV &) rocznik 84 - jak rozebrać tylne amortyzatory i czy w ogóle są rozbieralne propszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam koledzy ma pytanko w Magnie FV &) rocznik 84 - jak rozebrać tylne amortyzatory i czy w ogóle są rozbieralne propszę o pomoc Nie polecam rozbierać na ALLEGRO MOŻNA KUPIĆ UŻYWKI W NIEZŁYM STANIE! POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Koledzy mam pytanko czy ktoś odnawiał przedni reflektor w motorku jaką techniką się robi galwanizacja czy napylanie aluminium myśle że to pierwsze i jeszcze jedno pytanko jak oddzielić przyklejony szklany klosz do metalowego odblasku może któryś z was koledzy wykonywał takie czynności Honda Magna 700 VF 85r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prowokator Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) Witanko - jestem tu świeży, jestem szczęśliwym posiadaczem Super Magny VF 700 C rocznik 87, użytkuję ją prawie od trzech lat ( ma zresztą już u mnie ,, dożywocie") przejechałem nią parę tysiączków km( nie tylko po kraju, między innymi po bezdroża Ukrainy gdzie spisała się wyśmienicie) . Motor ten jest moim pierwszym rasowym motocyklem, ( w młodości ujeżdżałem wytwory motoryzacji demoludów) - szukałem czegoś z armaturą i coś do polatanka powyżej 180 km i się udało. Jak na swój wiek sprawuje się nie najgorzej choć nie powiem na początku sprawiła mi troszkę problemów natury technicznej ( regulator zapłonu oj słonnnnno). Potem regulacja wszystkich zaworów a potem to już z górki codzienna eksploatacja . I chociaż sa drobne mankamenty, zerwana linka prędkościomierza , ślimak tejże linki ,kontrolka jałowego biegu( kapryśna, pali się kiedy chce). Zalecam olej Valwiline żaden Castrol, Motull czy też inne wynalazki ( przetestowane, biegi wchodzą opornie ). Szukam kontaktu z posiadaczami takiego motoru w celu wymiany informacji i doświadczeń. PS.Wszelakie dodatki ,szyba, dodatkowe oświetlenie i inne gadżety poszły w kąt garażu,jedynym kaprysem to podświetlenie( zielone diody) znajdujące się pod zbiornikiem paliwa i zmiana powłoki lakierniczej na zieloną nie jak standardowe fabryczne, niebieski i czarny. :icon_mrgreen: Edytowane 26 Maja 2010 przez prowokator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.