lysy76 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Chodzi o rozmiar aku w cm. 18Ah jest ciut większe, tak że przed zakupem pomierz i oblukaj umiejscowienie bateryji, cobyś potem taśmą do ramy nie przyklejał :bigrazz: :icon_mrgreen: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jak sobie chcesz, 1.większy będzie potrzebował więcej prądu 2.co z wymiarami? 3.14Ah naprawdę WYSTARCZA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zrobiłem dzisiaj mały serwis Magnie :icon_biggrin: Nowy olej i filtr,regulacja zaworów,nowe gumki pod śrubami pokryw,synchronizacja gaźników (a w zasadzie minimalna korekta) nowe świece zapłonowe.Ehh,ale to idzie do przodu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majus Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 szczęściarz :biggrin: ja muszę pogonić tego niby mechanika niech się uwija bo normalnie sezon zacznę w grudniu ehhhh :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 mój sezon opóźniony z powodu pierścionków, ciężko było trafić za mniejszą kasę (zamiennik lub dorobienie)i musiałem z hondy. czekam na nie i po 15 kwietnia może ruszę, zrobiłem przy okazji wyskakującą 2, nowe świeczki iryd, filtr pow.k&n i będzie latał. jak wszystko zadziała 1-2-3-maja chochołów-zakopane. pozdrawiam paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Ile za pierścienie trzeba wyłożyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferarri42 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Mój motocykl to Super Magna 750 rok 1985. A teraz pytanie, przy redukcji biegów strzela z tłumików i często też przy gwałtownym odjęciu gazu. Czy to jest normalne czy może wymaga regulacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ile za pierścienie trzeba wyłożyć? znalazłem kmpl. z hondy na cztery tłoki(nominał) za 960zł. ciągną chyba z za oceanu bo kazali czekać 21 dni. tam widziałem nominalne po 50$ na jeden tłok, tylko za przesyłkę jeszcze 100$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majus Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Mój motocykl to Super Magna 750 rok 1985. A teraz pytanie, przy redukcji biegów strzela z tłumików i często też przy gwałtownym odjęciu gazu. Czy to jest normalne czy może wymaga regulacji ? Mechanikiem raczej nie jestem :bigrazz: ,ale na pewno nie jest to normalne zjawisko i raczej do regulacji gaźników, czyszczenia itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Koledzy mam problem otóż w mojej FV700 podczas jazdy szczególnie na niskich biegach jak dodaje gazu lub zmniejszam prędkość słychać takie udeżenia jakby luz międzyzębny, stwierdziłem już że nie jest to luz na kardanie lecz głębiej w silniku, co to może być proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Koledzy mam problem otóż w mojej FV700 podczas jazdy szczególnie na niskich biegach jak dodaje gazu lub zmniejszam prędkość słychać takie udeżenia jakby luz międzyzębny, stwierdziłem już że nie jest to luz na kardanie lecz głębiej w silniku, co to może być proszę o pomoc Raczej chodzi o motocykl VF700C Magna Na początek należy dokładnie sprawdzić czy nie ma luzu na połączeniu tylnego koła z przekładną. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Kolego to już sprawdziłem zdjołem wał i luż jest wyczuwalny jak poruszam wałkiem który wychodzi ze skrzyni biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Kolego to już sprawdziłem zdjołem wał i luż jest wyczuwalny jak poruszam wałkiem który wychodzi ze skrzyni biegów jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz koniec i . raczej wyskakują dolne biegi, ale stuki ? sprawdź na wszystkich biegach czy objaw jest taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Mechanikiem raczej nie jestem :bigrazz: ,ale na pewno nie jest to normalne zjawisko i raczej do regulacji gaźników, czyszczenia itp. Zdecydowanie kłania się synchronizacja gażników! :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadziak1 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Odnośnie synchronizacji gaźników mam pytanko. Czy ktoś zna kogoś (mam na myśli fachowca a nie kaszaniarza),kto może to zrobić w Warszawie lub okolicy? Ile trwa taki zabieg i ile trzeba mieć na to kasiury? Dzięki za odp. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.