krzychmz Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Panowie czeka mnie wymiana łańcuszków rozrządu w mojej 500 i mam kilka pytań... czy ktoś się może orientuje czy do magny pasuje łańcuszek od F-ki... i czy może ktoś ma serwisówkę, bo moja przepadła po formacie dysku... czekam też na jakieś porady jak wymienić owe łańcuszki, tzn chcę to zrobić przez ich przeciągnięcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam.Od chyba 10 lat jeźdżę Magnami V65.Od siedmiu lat mam drugą i chciałbym by na zawsze pozostała u mnie.Nigdy mnie nie zawiodła.Cokolwiek to znaczy :wink: .To wspanialy motocykl.Obniżyłem go lekko,siedzenie także jest cieńsze przez co niżej i wygodniej sie siedzi i prowadzi.Nieszczęsna oryginalna kierownica,która nie nadaje się do prowadzemia tak szybkiego i zrywnego motocykla została obnizona i poszerzona. Już przed modyfikacja głowic,brała bez problemu na przyspieszenie podkręconą VTR.Obecnie sprawiłem sobie drugą maszynę,VTX i Magna będzie miała co nieco lżej.Pozdrawiam Zaciekawiła mnie ta sprawa z kierownicą. Mam 197cm wzrostu ale spodobała sie nam(zona i ja) Magna . Mam pytanie jak sie czuja faceci mojego wzrostu na tym moto? Ma ktos jakieś doświadczenia? Chwile siedziałem na Magnie ale na lawecie i miała ścisniete lagi więc nie mogłem ocenic w pełni jej wymiarów. Szcególnie mnie interesuje wysokość siedziska , ja lubie raczej wyżej niz typowy czoper. Co mi sie nie podobało to kształt kierownicy jakas taka wąska i manetki wygiete do tyłu, sprawiała wrażenie jakies wiotkiej i nieporęcznej i nie budziła zaufania. Czy przerabiał ktos , moze kolega Magman mógłby dac foto jak to rozwiazał? Ogólnie moto prezentuje sie super klasycznie. Przy okazji czy mógłbym sie dowiedziec co to czoper a co softczoper bo ponoc Magna to softczoper. Teraz ujezdżam Trampiego i pasuje mi ten moto jako enduroturystyk. Chciałbym cos dla siebie i zony tak dla wypadu po asfalcie i wygodną jazde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Petrosbike,sprawa wygląda następująco.Magna jak na chopeera jest niestety bardzo wysoka,ale Tobie to jak piszesz pasuje.Jesteś ode mnie wyższy o 20 cm ,więc możesz miec problem bo tam jest bardzo mało miejsca na wielkiego faceta i pasażera,ale tu już sami musicie się przymierzyć.Fabryczna kiera to tragedia.Ja mam szerszą i trzyma się ją jak T-bar.Czy to chopper czy soft chopper,nie ma dla mnie znaczenia,sam musisz zdecydować czy się Tobie podoba,a nie do której szyfladki to włożyć.Jedno jest pewne,wrażenia gwarantowane i to nie z gatunku soft :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Co do rozmiarów to obawiam sie że trudno by na mnie znależć dość dużego choppero/cruisera. Ciekaw jestem który z motochoperów jest najwiekszy gabarytowo dla takiego faceta jak ja? Jechałem troszke na Shadows'ie i przeszkadzały mi wysuniete w przód podnózki, moze dlatego że po Trampim mam nawyki. Podoba mi sie ze w Magnie sa one bardziej z tyłu. Jesli chodzi o rozmiary to mieściłem się na tym moto(Schadow) w miarę wygodnie. Ponieważ dłuzsza jazda Magną na razie wykluczona prosiłbym o wrażenia z jazdy po łukach- tzn jak ona sie skłąda w łuk , czy trzeba powalczyc czy ma ochote wspópracowac z kierowcą? Ponadto czy w Magnie do 85 roku są zawsze fabrycznie lampy prostokatne? Przyznam ze specjalnie to mi sie nie podoba. Zadam jeszcze przy okazji jedno pytanie: jaką Magnę raczej wybierać - czy w wersji USA czy EU i czy to ma jakies specjalne znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Shadowa i magna to dwa zupełnie różne motocykle. Kilka moich spostrzezeń: do wysuniętych podnóżków łatwo się przyzwyczaić. Najbardziej przeszkadzają w korkach gdy co chwilę trzeba się podpierać nogą. Niska pozycja ma swoje plusy, mozna się przyzwyczaić. Magna w stosunku do swojej mocy ma gumową ramę i zawieszenie, moja składała się ładnie w zakręty (po małych modyfikacjach zawieszenia) ale w łuku była niepewna. Porównuję Sabre 750 (w sumie to to samo co Magna) i Shadow 1,1 '88 bo na nich dużo jeździłem. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Jakie ma byc cisnienie w kolach ? Dzieki i pozdrawiam. Shem Bez pasażera przód i tył 2,5 atm. z pasażerem przód 2,5 tył 2,9 :cool: Zaciekawiła mnie ta sprawa z kierownicą. Mam 197cm wzrostu ale spodobała sie nam(zona i ja) Magna . Ogólnie moto prezentuje sie super klasycznie. Przy okazji czy mógłbym sie dowiedziec co to czoper a co softczoper bo ponoc Magna to softczoper. Teraz ujezdżam Trampiego i pasuje mi ten moto jako enduroturystyk. Chciałbym cos dla siebie i zony tak dla wypadu po asfalcie i wygodną jazde. Ja mam 192 cm jeżdżę drugi sezon na mojej "laluni" i gorąco polecam ostatni model 1992(? chyba)-2003. Rozrząd napędzany kołami zębatymi(wieczne) osiągi niesamowite 3.9 s do 100km/h. moto piękne i bezawaryjne a co najważniejsze oryginalne. Sporo jeżdżę i kolesie z "komodami" typu 1.6-1.8 dziwią się , że ich robi 750-tka a i nie jednemu kolesowi na plastiku szczena opadła. O problemach z "wiotkością" ramy o których pisze Browarny :notworthy: nic nie wiem a latam nieżadko 180. Może to kwestia rocznika to jednak zupełnie inny motocykl niż poprzednie modele. Mogłaby mieć tylko lepsze hamulce ale tak jest przynajmniej mniejsze ryzyko zablokowania koła. Polecam gorąco i żałuję, że teraz nikt podobnej maszyny nie produkuje, ale ja poczekam moja to 98 rp. jeszce z 10 lat polata przez ten czas może wiele się zmienić. Przy właściwej technice jazdy z użyciem przeciwskrętu moto idzie jak po sznurku i nie potrzeba kiery ,która zajmuje cały pas- wygląda kozacko ale nic poza tym. Kup a nie będziesz żałował. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Jakie ma byc cisnienie w kolach ? Dzieki i pozdrawiam. Shem Bez pasażera przód i tył 2,5 atm. z pasażerem przód 2,5 tył 2,9 :cool: Ja mam 192 cm jeżdżę drugi sezon na mojej "laluni" i gorąco polecam ostatni model 1992(? chyba)-2003. Rozrząd napędzany kołami zębatymi(wieczne) osiągi niesamowite 3.9 s do 100km/h. moto piękne i bezawaryjne a co najważniejsze oryginalne. Sporo jeżdżę i kolesie z "komodami" typu 1.6-1.8 dziwią się , że ich robi 750-tka a i nie jednemu kolesowi na plastiku szczena opadła. O problemach z "wiotkością" ramy o których pisze Browarny :notworthy: nic nie wiem a latam nieżadko 180. Może to kwestia rocznika to jednak zupełnie inny motocykl niż poprzednie modele. Mogłaby mieć tylko lepsze hamulce ale tak jest przynajmniej mniejsze ryzyko zablokowania koła. Polecam gorąco i żałuję, że teraz nikt podobnej maszyny nie produkuje, ale ja poczekam moja to 98 rp. jeszce z 10 lat polata przez ten czas może wiele się zmienić. Przy właściwej technice jazdy z użyciem przeciwskrętu moto idzie jak po sznurku i nie potrzeba kiery ,która zajmuje cały pas- wygląda kozacko ale nic poza tym. Kup a nie będziesz żałował. :crossy: To co pisze Browarny się zgadza, to to zupełnie inne motocykle. Nazwa została tylko ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Przyjrzałem sie tym Magnom z lat 97 i faktycznie wizualnie to zupełnie inne moto. Owszem ładnie sie prezentuje ale... jednak to juz nie to samo co urokliwa z lat 84/85. Tamta miała niepowtarzalny styl klasyka no i to cos w sobie czego juz teraz nie widać. Teraz to raczej poważny cruiser. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) Przyjrzałem sie tym Magnom z lat 97 i faktycznie wizualnie to zupełnie inne moto. Owszem ładnie sie prezentuje ale... jednak to juz nie to samo co urokliwa z lat 84/85. Tamta miała niepowtarzalny styl klasyka no i to cos w sobie czego juz teraz nie widać. Teraz to raczej poważny cruiser. No tak :cool: tylko w tych starszych modelach lubi posypać się napęd rozrządu (łańcuszek) no i zdrzają się kłopoty z wyskakującą dwójką. No ale o gustach się nie dyskutuje. A przedewszystkim nie oglądaj przejedź się to zobaczysz różnicę. :flesje: :crossy: Edytowane 18 Września 2009 przez marrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 No tak :cool: tylko w tych starszych modelach lubi posypać się napęd rozrządu (łańcuszek) no i zdrzają się kłopoty z wyskakującą dwójką. No ale o gustach się nie dyskutuje. A przedewszystkim nie oglądaj przejedź się to zobaczysz różnicę. :flesje: :crossy: Nie w łańcuszkach tkwi problem,bo one działają jak w każdym innym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Pojechałem dzis ogladac różne Magny i zainteresowała mnie powaznie Super Magna z 87r. Wyglad motorka Ok, osiagi OK. Co koledzy moga o tym moto powiedziec? cos o silniku i zawieszeniu. Przymierzałem sie do niej z żoną i siedziało sie całkiem wygodnie i swobodnie. Mam dwa pytania ponadto- czy do tego modelu sa dostepne oryginalne oparcia pasażera oraz do czego służy taka dziwna guma przy bocznej stopce , obsługujacy w "salonie" nie umiał nic wyjaśnić (taka polska specjalność- brak kompetencji) Pokazuje to na zdjeciu Super Magny. Stopka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Mam dwa pytania ponadto- czy do tego modelu sa dostepne oryginalne oparcia pasażera oraz do czego służy taka dziwna guma przy bocznej stopce , obsługujacy w "salonie" nie umiał nic wyjaśnić (taka polska specjalność- brak kompetencji) Hehe w Sabrze też ją mam, ale szczerze mówiąc nie wiem. Może przy składaniu ma nie obijać o ramę :icon_rolleyes: Na pewno nie przeszkadza, przynajmniej mi :smile: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Ja też ją mam w Szadowie i też nie wiem po co to jest :D Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Próbowałem w manualu szukac i pisza tam cos w tym rodzaju ze jak sie guma zetrze do pewnej zaznaczonej kreski to trzeba ja wymienić. Nadal nic nie rozumiem czy ta guma trze po asfalcie czy co?( no przecież bzdura) od stawiania sie tak wyciera?? Przyznam ze zabiło mi to klina jako inzynierowi i motocykliscie jednocześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Guma przy bocznej stopce sluzyla do samoczynnego zlozenia stopki w razie ruszenia moto z rozlozona stopka. Silnik taki sam jak w poprzednich modelach, wiec wszystkie problemy moga wystapic, tyle ze zrobione juz byly przez Honde poprawi konstrukcyjne i technologiczne walkow rozrzadu. Zawieszenia tez podobne, moze krotszy skok tylnego niz w starszej Magnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.