Kaduk Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Ok dzieki narazie zato :) kurna mialem dzisiaj ja pomierzyc ale niestety plany sie posypaly :sad: ale zato na otarcie lez nowe oponki i naped sobie kupilem ze sie tak :biggrin: :biggrin: pochwale :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Druga odp:Witam,Dostępne na zamówienie / 14 dni / EBC- 380 zł/szt. Honda vf 500 F rama PC12Pozdrawiam – Jarek Sylwiamoto tel. 508073777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Hmmm vf 500 F :dry: ale moze by podpasowala... to rozumie ze moge jak cos zadzwonic pod ten numer i zapytac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Powitać po zimie !Czy może ktoś się orientuje gdzie dostanę albo kto może dorobić kompletny przewód ciśnieniowy do sprzęgła VF750 84rok ?I dodatkowo zauważyłem jeszcze w ubiegłym sezonie , że moja magna nie chce się tak rozbujac jak wcześniej , nie było problemu rozpedzić do 190 a teraz 150 i to dłuuuugo ?Jaka może być tego przyczyna , przyczyny ? Edytowane 2 Marca 2013 przez slevy70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 szukaj "tubes" dorabiają wszystko.Może pali na 3 garach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Powitać po zimie !Czy może ktoś się orientuje gdzie dostanę albo kto może dorobić kompletny przewód ciśnieniowy do sprzęgła VF750 84rok ?I dodatkowo zauważyłem jeszcze w ubiegłym sezonie , że moja magna nie chce się tak rozbujac jak wcześniej , nie było problemu rozpedzić do 190 a teraz 150 i to dłuuuugo ?Jaka może być tego przyczyna , przyczyny ?A kiedy ostatni raz motocykl był w serwisie ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy70 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Witam wszystkich,odpaliłem motór po zimie( magna 750, 95) bez problemu, po rozgrzaniu na wolnych obrotach pracuje równo, ale jak odkręcę rolgaz to do 5-6 tysięcy nie wchodzi chętnie i równo, dzisiaj zrobiłem małą przebieszkę ok. 100 km i cały czas to samo, słaby przy ruszaniu, tak jakby któryś gar nie pracował, nie chce wejść na obroty, dopiero powyżej 5-6 tyś ciągnie. przeczyścić świece, zalać świeże paliwo, najlepiej pewnie przeczyścić gaźniki, coś wam jeszcze przychodzi do głowy? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Heh, ja nie mogłem dziś odpalić po zimie. Dwie świece nie miały wcale iskry, czyszczenie, suszenie nie pomogło, wkręciłem stare i pali od strzała.Co ciekawe na koniec sezonu wymieniłem świece na nowe NGK w/g katalogu i było OK a po zimie ZONK nie mają iskry :)Zastanawim się teraz czy kupić następne nowe czy śmigać na starych = pewnych? Stare nie mają widocznych nadpaleń czy pęknięć Edytowane 6 Marca 2013 przez zetes66 Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Heh, ja nie mogłem dziś odpalić po zimie. Dwie świece nie miały wcale iskry, czyszczenie, suszenie nie pomogło, wkręciłem stare i pali od strzała.Co ciekawe na koniec sezonu wymieniłem świece na nowe NGK w/g katalogu i było OK a po zimie ZONK nie mają iskry :)Zastanawim się teraz czy kupić następne nowe czy śmigać na starych = pewnych? Stare nie mają widocznych nadpaleń czy pęknięć W sumie jak świece działają to czemu by nie jeździć, (może zapasowe wozić).Ale ja bym kupił odpowiednie i to nie polecane na forum - DPR8EA-9tylko DPR9EA-9 (lub takie irydowe).DPR9 są dopasowane do agresywnej jazdy i ciepłego klimatu - a u nas bywa nawet 35 st C ostatnio...i te świece powinny wyeliminować problemy opisywane na forum z odpaleniem rozgrzanego silnika.Dodaję specyfikację : Edytowane 7 Marca 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Tak zrobię, kupię dpr9 a stare pewne w sakwę.a swoją drogą zastanawiam się czy NGK nie przeniosło produkcji do CHRL? Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 No tak - nie bardzo byłem w temacie :)NGK produkcje od pewnego czasu przenieśli do Czech - stąd ta jakość, nigdy więcej NGK :(Podobno DENSO jest OK'? Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) No tak - nie bardzo byłem w temacie :)NGK produkcje od pewnego czasu przenieśli do Czech - stąd ta jakość, nigdy więcej NGK :(Podobno DENSO jest OK'? Jak zamiennik to najlepiej od razu irydowy jak NGK ( ale drogie, ok 40 zł szt.); DPR8EIX-9 lub DPR9EIX-9Denso iryd jeszcze droższe - IX27B. Co do świec NGK to mam doświdczenie samochodowe. Zawsze kupowałem NGK platinum i do 50 tyś przebiegu bez problemu były.Ostatnio kupiłem Bosch platynowo-irydowe ( zaoszczędziłem 15 zł na szt. x 6 ) i na razie jest wszysto ok. Edytowane 9 Marca 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Tylko uzasadnij po co irydowe? i co one dają?W sumie jak świece działają to czemu by nie jeździć, (może zapasowe wozić).Ale ja bym kupił odpowiednie i to nie polecane na forum - DPR8EA-9tylko DPR9EA-9 (lub takie irydowe).DPR9 są dopasowane do agresywnej jazdy i ciepłego klimatu - a u nas bywa nawet 35 st C ostatnio...i te świece powinny wyeliminować problemy opisywane na forum z odpaleniem rozgrzanego silnika.Dodaję specyfikację :Masz rację można latać dalej, aby przerwy było 07-08mmTe planuję kupić bo mam problem z rozruchem ciepłego motoru. Dałem nowe przewody WN ale pomogło tylko trochę tz. na zimno jet teraz dobrze.Teraz trza wymienić pól elektryki bo przewody się łamią ze starości i nie było 1 fazy z alternatora (wypalona kostka) Tylko widzę że swieczki dpr9 maja już rezystor 5kohm a taki opornik jest zamontowany oryginalne w motocyklu więc trzeba go demontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Moje irydy wkręcone przed rokiem palą po zimie od strzała silnik chodzi jak zegarek tak, że polecam irydy NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Witam ,mam zamiar wymienić świece i moje pytanie, jak najlepiej dobrać się do przednich świec?Trzeba odchylić chłodnicę,czy ją zdemontować? a może jest na to prosty patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.