hajabuza_ Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Witam.Pomajstrowałem trochę z przełożeniem.Teraz mam 18 przód 44 tył.Jest super.Biegi są dłuższe.Spalanie spadło 0,5 litra na 100 km.Przyspieszenie trochę też spadło ale minimalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Jaki był cel główny tego zabiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Robiłem taką operację ze zmianą przełożenia w hornecie żony. Narzekała, że moto jest nerwowe. Wydłużenie przełożenia sprawiło, że moto stało się "grzeczniejsze". Poprawiła się elastyczność i sposób oddawania mocy. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Poprawiła się elastyczność i sposób oddawania mocy. Żużu77, Cieszyn, R12RT Główkuje jakim cudem i nic mi mądrego do głowy nie przychodzi :huh: Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Bo go trochę "przycięło". Hornet ma w oryginale krótkie przełożenia i żywiołowo reaguje na odkręcenie. Jak dla małżonki za żywiołowo to było. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Bo go trochę "przycięło". Hornet ma w oryginale krótkie przełożenia i żywiołowo reaguje na odkręcenie. Jak dla małżonki za żywiołowo to było. Żużu77, Cieszyn, R12RTOk ale charakterystyki silnika, szczególnie elastyczności nie zmieniło. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Ciebie jako użytkownika niezbyt powinna interesować charakterystyka samego silnika, a sposób oddawania mocy i momentu na KOLE. I właśnie ta charakterystyka została zmieniona poprzez dobranie innego przełożenia. Prościej się nie da. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Nie, zmiana przełożenia w żaden sposób nie może zmieniać charakterystyki silnika a co za tym idzie pojazdu. Jest wręcz odwrotnie. To przełożenia dobiera się względem danej charakterystyki silnika, by móc w pełni wykorzystać jego parametry. Też prościej nie potrafię :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Umiesz czytać ZE ZROZUMIENIEM? Nikt tu nie zmienia silnika tylko sposób oddawania mocy na kole. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Staram się jak mogę ale to chyba Ty jesteś nieprecyzyjny pisząc że poprawiła się elastyczność, co jest po prostu niemożliwe. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Skup się teraz: czy odczujesz różnicę ruszając z dwójki lub nawet trójki zamiast z jedynki? Właśnie taki efekt miał być osiągnięty poprzez zmianę zębatek. Jeżeli Twoje posty mają na celu wyłącznie podbicie licznika to gratuluję. Moja dyskusja w tym momencie się kończy z szacunku dla ciebie i żeby ci nie naubliżać.Miłego dnia. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Skup się teraz: czy odczujesz różnicę ruszając z dwójki lub nawet trójki zamiast z jedynki?Właśnie taki efekt miał być osiągnięty poprzez zmianę zębatek. Żużu77, Cieszyn, R12RTByło tak napisać od razu a nie jakieś bzdety o poprawie elastyczności i zaoszczędzilibyśmy sobie czasu na tą czczą gadaninę.Równiez życzę miłego dzionka. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 I ty jesteś diagnostą? Jednak nie umiesz czytać ze zrozumieniem... Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Robiłem taką operację ze zmianą przełożenia w hornecie żony. Narzekała, że moto jest nerwowe. Wydłużenie przełożenia sprawiło, że moto stało się "grzeczniejsze". Poprawiła się elastyczność i sposób oddawania mocy. Żużu77, Cieszyn, R12RTMoże i w Hornecie była taka potrzeba, nie wiem, raczej wątpię, ale w zygzaku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Witam. Jak mija sezon? Jakieś dłuższe wypady już zaliczone? ;) Ja muszę się pochwalić bo w niedzielę wyskoczyłem sobie motorkiem nad morze :biggrin: Ponawiam pytanie czy są na forum użytkownicy Big Zeta z województwa łódzkiego a dokładniej z Łodzi i okolic? :)Powiem szczerze że po przebyciu prawie 800km tyłek dał mi się we znaki!!!Spalanie uzależnione od prędkości... do 140 km/h mieściłem się w 6 litrach (oczywiście na pokładzie był pasażer :wub: )Poziom satysfakcji 100% :crossy: :lalag: :tongue: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.