Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz co zrób. Zamień kable na tym felernym cylindrze. Jak oni to sprawdzali pod kontem czego? Pewnie oporności. Może na kablu przebicia dostaje i iskra nie idzie na świece jak powinna. Zbadaj jeszcze raz ten kabel i świece też podmień z inną żeby na bank wykluczyć te 2 rzeczy. Zobaczymy co się wydarzy i ewentualnie będziemy myśleć dalej.

 

czołem, wyczyściłem jeszcze raz gaźniki, jeszcze raz synchronizacja, zdjąłem bak, dokładnie wypłukałem kilkakrotnie odrdzewiaczem potem kilka razy wodą, dokładnie wypłukałem jeszcze spirytusem zeby pozbyć się wody (siebie też nie zapomniałem przepłukać tym spirytusem hehehe) wysuszyłem i od wczoraj śmigam, silnik pracuje równo, brak tamtych objawów, wszystko jest ok, dziś pośmigałem po mieście dwie godzinki potem trochę za miastem i jest gitara, ale w serwisie mówili żeby zacząć się rozglądac za bakiem, no to sie porozglądam :-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to jakieś. Pamiętasz moje pierwsze słowa? : "Albo spieprzyli regulację gaźnika..." Hmmm po drugim czyszczeniu i synchronizacji ustąpiły objawy wynikające z winy baku, których nie było przed serwisem mimo, iż bak był ten sam co teraz. Powtarzam dziwne to jakieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to jakieś. Pamiętasz moje pierwsze słowa? : "Albo spieprzyli regulację gaźnika..." Hmmm po drugim czyszczeniu i synchronizacji ustąpiły objawy wynikające z winy baku, których nie było przed serwisem mimo, iż bak był ten sam co teraz. Powtarzam dziwne to jakieś.

 

tez mnie to dziwi ale zaraz po serwisie i przez jakiś czas było idealnie do momentu kiedy zastała wyjechana benzynka do zera i zaciągnął syfu z baku...

 

Koledzy słyszeliście projekt zmian w przepisach dot. tablic rejestracyjnych w motocyklach??? kolega mój dziś mi mówił że podobno nasz nr. rej. oprócz tylnej tablicy ma być wymalowany na czole hahaha dosłownie, ma być umieszczony na kasku nad wizjerem, szczegółów nie znam w jakiej formie to ma być naklejka z wydziału komunikacji czy namalowane, nie wiem, zastanawia mnie co w przypadku jeśli ktoś komuś użycza sprzeta a z jakichś przyczyn nie daje kasku np. ten ktoś ma łeb jak dynie i mój kask bedzie za mały???

Info mam od kolegi który pracuje w Urzędzie Miejskim więc raczej nie ściemnia-sam jeździ motocyklem.

Co Wy na to???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy słyszeliście projekt zmian w przepisach dot. tablic rejestracyjnych (...)

 

do pieprzenia trzy po trzy jest dział przy piwie

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

tak dla przypomnienia

Ale Ja z innej beczki w sobotę stuknęło mi 80 tys km, nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów spadku mocy itp.Czy macie podobne przebiegi bądź większe bo ja ostatnio spotkałem się z zygzakiem który miał prawie 160 tyś km , a właściciel twierdził że to prawdziwy przebieg , a silnik nie widział jeszcze remontu.Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_question: WITAM JESTEM ŚWIEŻYM POSIADACZEM ZZR 1100 MAM LUZ NA WAHACZU CHCIAŁBYM DOWIEDZIEĆ SIĘ ILE KOSZTUJE NAPRAWA I CZY SAM JESTEM W STANIE TO NAPRAWIĆ I JAKIE ELEMENTY UŁOŻYSKOWANIA SIĘ TAM ZNAJDUJĄ BO NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ŻADNEJ INSTRUKCJI OBSŁUGI :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość slavo28v

Dżizus Krajst nie mów, że nie potrafisz znaleźć serwisówki do zygzaka. Wpisz w google "serwisówka" albo "manual" i tam znajdzesz wszystko.

 

Witam ja szukałem kiedyś w necie serwisówki i guzik znalazłem, dostałem od kolegi na forum po angielsku, a teraz z innej beki, mój kolega zakupił 1100 które idzie mu max 240km/k czy mozliwe ze jest to z rynku niemieckiego to zblokowane do 100km?? idzie całkiem dobrze na każdym biegu i generalnie nie widzę róznicy na przyśpieszaniu, a jednak ja jeszcze ciągnę a on zostaje w tyle i ledwo te 240 przekroczy, jest to ZZR 1100 z 93 roku, napęd ma 17 przód 45 tył, bez zmian, w czym problem i jak ew. to sie odblokowuje jeśli oczywiście idzie to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guzik znalazłeś bo szukałeś w pasmanterii. Serwisówek do zygzaka jest w necie wszędzie masa a jak chcesz po polsku musisz sobie przetłumaczyć albo zatrudnić tłumacza bo polskiej nie znajdziesz. Co do moto to kto powiedział, że to musi być wersja niemiecka? Wersji zygzaka było w cholerę co kraj to inna moc. Żeby odblokować będzie musiał włożyć swoje nędzne ręce do gaźnika i go zoperować. Pytanie czy mu to potrzebne przecież jak powszechnie wiadomo w polsce max. dopuszczalna prędkość to 130 km/h więc te 240 to i tak dużo za dużo i tak mu powiedz.

Edytowane przez prezesartur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...