Gość slavo28v Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Wiesz co zrób. Zamień kable na tym felernym cylindrze. Jak oni to sprawdzali pod kontem czego? Pewnie oporności. Może na kablu przebicia dostaje i iskra nie idzie na świece jak powinna. Zbadaj jeszcze raz ten kabel i świece też podmień z inną żeby na bank wykluczyć te 2 rzeczy. Zobaczymy co się wydarzy i ewentualnie będziemy myśleć dalej. czołem, wyczyściłem jeszcze raz gaźniki, jeszcze raz synchronizacja, zdjąłem bak, dokładnie wypłukałem kilkakrotnie odrdzewiaczem potem kilka razy wodą, dokładnie wypłukałem jeszcze spirytusem zeby pozbyć się wody (siebie też nie zapomniałem przepłukać tym spirytusem hehehe) wysuszyłem i od wczoraj śmigam, silnik pracuje równo, brak tamtych objawów, wszystko jest ok, dziś pośmigałem po mieście dwie godzinki potem trochę za miastem i jest gitara, ale w serwisie mówili żeby zacząć się rozglądac za bakiem, no to sie porozglądam :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Dziwne to jakieś. Pamiętasz moje pierwsze słowa? : "Albo spieprzyli regulację gaźnika..." Hmmm po drugim czyszczeniu i synchronizacji ustąpiły objawy wynikające z winy baku, których nie było przed serwisem mimo, iż bak był ten sam co teraz. Powtarzam dziwne to jakieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dziwne to jakieś. Pamiętasz moje pierwsze słowa? : "Albo spieprzyli regulację gaźnika..." Hmmm po drugim czyszczeniu i synchronizacji ustąpiły objawy wynikające z winy baku, których nie było przed serwisem mimo, iż bak był ten sam co teraz. Powtarzam dziwne to jakieś. tez mnie to dziwi ale zaraz po serwisie i przez jakiś czas było idealnie do momentu kiedy zastała wyjechana benzynka do zera i zaciągnął syfu z baku... Koledzy słyszeliście projekt zmian w przepisach dot. tablic rejestracyjnych w motocyklach??? kolega mój dziś mi mówił że podobno nasz nr. rej. oprócz tylnej tablicy ma być wymalowany na czole hahaha dosłownie, ma być umieszczony na kasku nad wizjerem, szczegółów nie znam w jakiej formie to ma być naklejka z wydziału komunikacji czy namalowane, nie wiem, zastanawia mnie co w przypadku jeśli ktoś komuś użycza sprzeta a z jakichś przyczyn nie daje kasku np. ten ktoś ma łeb jak dynie i mój kask bedzie za mały??? Info mam od kolegi który pracuje w Urzędzie Miejskim więc raczej nie ściemnia-sam jeździ motocyklem. Co Wy na to??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Odp. jest krótka: mogą mnie w dupę pocałować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Koledzy słyszeliście projekt zmian w przepisach dot. tablic rejestracyjnych (...) do pieprzenia trzy po trzy jest dział przy piwie jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbus88 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 http://www.zzr.fora.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) http://www.zzr.fora.pl/ To powitanie czy co? Forum znamy, znamy. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez maciejM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 tak dla przypomnienia Ale Ja z innej beczki w sobotę stuknęło mi 80 tys km, nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów spadku mocy itp.Czy macie podobne przebiegi bądź większe bo ja ostatnio spotkałem się z zygzakiem który miał prawie 160 tyś km , a właściciel twierdził że to prawdziwy przebieg , a silnik nie widział jeszcze remontu.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śliwka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 :icon_question: WITAM JESTEM ŚWIEŻYM POSIADACZEM ZZR 1100 MAM LUZ NA WAHACZU CHCIAŁBYM DOWIEDZIEĆ SIĘ ILE KOSZTUJE NAPRAWA I CZY SAM JESTEM W STANIE TO NAPRAWIĆ I JAKIE ELEMENTY UŁOŻYSKOWANIA SIĘ TAM ZNAJDUJĄ BO NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ŻADNEJ INSTRUKCJI OBSŁUGI :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dżizus Krajst nie mów, że nie potrafisz znaleźć serwisówki do zygzaka. Wpisz w google "serwisówka" albo "manual" i tam znajdzesz wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Dżizus Krajst nie mów, że nie potrafisz znaleźć serwisówki do zygzaka. Wpisz w google "serwisówka" albo "manual" i tam znajdzesz wszystko. Witam ja szukałem kiedyś w necie serwisówki i guzik znalazłem, dostałem od kolegi na forum po angielsku, a teraz z innej beki, mój kolega zakupił 1100 które idzie mu max 240km/k czy mozliwe ze jest to z rynku niemieckiego to zblokowane do 100km?? idzie całkiem dobrze na każdym biegu i generalnie nie widzę róznicy na przyśpieszaniu, a jednak ja jeszcze ciągnę a on zostaje w tyle i ledwo te 240 przekroczy, jest to ZZR 1100 z 93 roku, napęd ma 17 przód 45 tył, bez zmian, w czym problem i jak ew. to sie odblokowuje jeśli oczywiście idzie to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) Guzik znalazłeś bo szukałeś w pasmanterii. Serwisówek do zygzaka jest w necie wszędzie masa a jak chcesz po polsku musisz sobie przetłumaczyć albo zatrudnić tłumacza bo polskiej nie znajdziesz. Co do moto to kto powiedział, że to musi być wersja niemiecka? Wersji zygzaka było w cholerę co kraj to inna moc. Żeby odblokować będzie musiał włożyć swoje nędzne ręce do gaźnika i go zoperować. Pytanie czy mu to potrzebne przecież jak powszechnie wiadomo w polsce max. dopuszczalna prędkość to 130 km/h więc te 240 to i tak dużo za dużo i tak mu powiedz. Edytowane 8 Maja 2010 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śliwka Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Koledzy podpowiedzcie gdzie mogę kupić komplet naprawczy do zacisków przednich tokico i zestaw naprawczy wahacza tylnego bo nie mogę ogarnąć tematu :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Reperaturkę zacisku masz choćby tu: http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkty...wasaki-zzr.html http://www.motoboy.pl/index.php/cPath/1_40.../sort/2a/page/3 Wahacz tu: http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkty...wasaki-zzr.html http://www.motoboy.pl/index.php/cPath/1_40.../sort/2a/page/1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śliwka Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 (edytowane) Wielkie dzięki za pomoc bardzo super sklep z częściami dzięki i pozdrawiam Edytowane 11 Maja 2010 przez śliwka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.