Groszek Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Witamy na forum Irku S :evil:Nie krępuj się, pytaj o co chcesz, po to m.in. jest to forum. A nie myślałeś o ZZR600? Miałem ten mniejszy i szczerze mogę polecić. Na pierwszy rzut oka są trudne do rozróżnienia jeżeli chodzi o kształt i wygląd, dopiero jak postawi się jeden obok drugiego uzmysłowia nam się różnica...1100 to naprawdę spora krówka :D Wiem, że w 1993 roku ZZRy miały lifting, który obejmował poprawienie rozrządu, czegoś tam jeszcze i przede wszystkim zmianę wyglądu. Właśnie jeden z tych wskazanych przec ciebie jest przed, a drugi po zmianach.Odnośnie tych egzemplarzy to opisy brzmią ładnie, ale nikt Ci nie jest w stanie powiedzieć czy akurat ten motocykl okaże sie dobrym zakupem na podstawie zdjęcia z internetu. 80 000 km to wydaje się sporo, ale tylko w porównaniu do innych ofert na polskim specyficznym pod tym względem rynku :D. Przynajmniej możesz liczyć, że jest to autentyczny przebieg, no i tyle można się spodziewać po motocyklu turystycznym. Jeżeli są to motocykle sprowadzone to licz jeszcze pierwszą rejestrację w Polsce (około 900 zł - ma potanieć), jakiś kask, rękawice i kurtkę chociaż. ZZR 1100 nie jeździłem, ale podejrzewam, że jest jeszcze lepsza od ZZR600, a z tamtej byłem bardzo zadowolony. Jedyne co mi przeszkadzało to jej ogromna masa, zwłaszcza dla mniej doświadcznego jeźdźca to moze być pewien problem.pozdrawiam, nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 ten pierwszy model jest już dość wiekowy, prwdopodobnie bedziesz musiał troche w niego inwestować-16 lat robi swoje,co do tego drugiego wydaje sie byc w lepszym stanie ale musisz go zobaczyc na zywo i przejechc sie, zobaczyć jak pracuje silnik i czy sie niepoci, w czasie jazdy puścic lekko kierownice i zobaczyć czy niezciąga, to takie podtawowe sprawy :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Dzieki za odpowiedzi, no to juz cos wiem wiecej, szczerze mowiac ten 90 rocznik jakos (przynajmniej na zdjeciach no i z odpowiedzi na emailach od sprzedajacego) bardziej mi przypadl do gustu. Zauwazylem m.in. ze chyba roznia sie wygladem zegarow. Pisal mi, ze maszyna jest w porzadku, ma tylko nadpoalony lewy tlumik, nawet przeslal mi fotke, moze pomozecie mi koledzy i powiecie co moglo byc powodem takiego czegos i ile ewentualnie kosztowalo by naprawienie tego, lub wymiana na inny. Tak ogolnie w jakich cenach teraz plasuja sie kaski, rekawice i kurtki i gdzie to najlepiej teraz kupic? Zaznaczam nie jezdzilem na motorach od ponad 10 lat. (no wiadomo slub, zona, rodzina itd.) :evil: teraz juz moge do tego powrocic i mam taki zamiar :DPozdrawiamIrekS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Witam, duży zz-r to bardzo fajny kredensik. Masywny, wygodny, jak na swoje lata nowoczesny, idealny do szybkich strzałów, ogólnie polecam moto. Poszukaj w necie, np. www.zx11.info lub www.zx10.de znajdziesz tam cała historię, malowania na poszczególne roczniki oraz wiele ciekawych informacji. i na co mam zwracac uwage przy kupnie. Jedny słowem na wszystko' date=' nie ma lekko... ma tylko nadpoalony lewy tlumik' date=' nawet przeslal mi fotke, moze pomozecie mi koledzy i powiecie co moglo byc powodem takiego czegos i ile ewentualnie kosztowalo by naprawienie tego, lub wymiana na inny.[/quote'] Poszukaj na allegro.pl ostatnio nawet widziałem cały wydech za 700 zeta. Jesli masz konkretne pytania pisz na pw. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Dzieki wujek [ Dopisane: 10-02-2006, 17:17 ]Mysle, ze przy budzecie ok. 9000-10000 zł chyba i tak nie mam wiekszego wyboru, wchodzi w gre ten 90r., chociaz wiadomo, ze chcialbym po 93r. Po przekroczeniu budzetu mam murowany rozwod :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Cześć,ja mam ZX 10 Tomcat ale kupiłem go pod koniec sezonu z uszkodzonym silnikiem i zdołałem przejechać tylko 1000 km więc niewiele mogę na jego temat powiedzieć oprócz tego, że świetnie się prowadzi, jest wygodny i nie czuć tej dużej masy, przynajmniej ja nie czuję po przesiadce z cięższego motocykla. Moje gabaryty powodują, że dla mnie to prawie każdy motocykl jest lekki. W modelach ZX 10 i późniejszej wersji ZZR 1100 nie najtrwalsze są zawory i ich gniazda, trzeba o nie szczególnie dbać, nie lekceważyć terminów serwisowania. Drugą wadą jest zacierająca się trzecia panewka, ja jednak sądzę, że to zdaża się tylko w przypadku gdy motocykla dosiada KAT. Mimo tych kilku wad zdecydowałem się kupić ten model i wcale nie żałuję!!! Co prawda musiałem oddać go do naprawy ale to już w innym temacie :evil: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 witam :evil: Tak ogolnie w jakich cenach teraz plasuja sie kaski' date=' rekawice i kurtki i gdzie to najlepiej teraz kupic[/quote']przejżyj te strony, to Ci da dość dobry obraz tego co i za ile :D http://www.moto-akcesoria.pl/ http://www.motorider.com.pl/ http://www.larsson.pl/nuke/html/ co do samego zygzaka to za wiele Ci nie pomoge, ale tak jak Groszek doradzałbym wziąć pod uwage ZZR 600 (bo to też porządne moto, a za 10k zł to spokojnie 95r. możesz mieć)POZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 a moze skusisz sie na 600 ?? zdjecia ponizej w linku pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Mysle, ze przy budzecie ok. 9000-10000 zł chyba i tak nie mam wiekszego wyboru, wchodzi w gre ten 90r., chociaz wiadomo, ze chcialbym po 93r Z taką kasą (ok. 10 000) spokojnie znajdziesz model D z pierwszych lat produkcji - 93/94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 noo wujek dobrze mowi... ja mialem zygzaka z 94 roku... bardzo milo wspominam ten motocykl... niesamowity silnik... niesamowita stabilnosc przy duzych predkosciach...i w zakretach tez ...mimo duzej masy dobra porecznosc... wygodna pozycja , kierownik i podnozki umiejscowione w odpowiednim miejscu...( nie mecza sie nadgarstki ani kolana) jedyne minusty to wlasnie duza masa 230 na sucho i moj akurat lubil sobie wypic olejku...mial jakies 70 tys przebiegu jak go sprzedalem....i z silnikiem nie bylo problemow...jedynie sprzegielko jednokierunkowe rozrusznika juz byo na wykonczeniu.... zawieszenie jak na polskie drogi troche twarde...no ale przy takich osiagach to i tak dobry kompromis... podobno w silnikacg tych jesli byly ostrzej katowane i przy niewlasciwym stanie poziomu oleju dochodzilo do zatarcia jednej z panewek... ale trzeba bylo sie postarac zeby do tego dopuscic...zreszta mozna dostac na necie przerobione miski olejowe ktore rozwiazuja problem tej panewki.... na jakims portalu tematycznym zzr gosc opisywal ze swoim zygzakiem zrobil 200 tys bez powazniejszych napraw...grunt to oczywiscie w czas i profesjonalnie przeprowadzony serwis...a zygzak odwdzieczy sie niezawodnoscia na poziomie Hondy ....plusy...osiagi, male spalanie, swietna ergonomia, motocykl do turystyki i do dojazdow do pracy i jak sie ktos uprze to i na torze sobie oponki pozamyka... no i ponadczasowy wyglad...(po 93 roku)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Jest dokładnie tak jak napisał cabaniero Od siebie moge tylko dodać że: w trasie przy spokojnym stylu jazdy pali 4,5/5 na 100 km. Silnik jest elastyczny, spokojnie można utrzymywac w trasie 4000 obr/min i podziwiać widoki, a już od 6000 obr/min zaczyna konketnie jechać (mówimy o wersji otwartej). Lubi spalić troszkę oliwy, szczególnie podczas długich i szybkich kursów (przy okazji waszki też - 9/10 na 100 km.) Pozycja za kielnią jest ok ale plecaczek coś wspominał o zbyt wysoko umiejscowionych podnózkach. Co do części, nigdy nie miałem kłopotów, filtr oleju, simeringi lag, napęd, klocki, świece sa dostępne od reki. Jedynie musiałem czekac na filtr paliwa, łożyska wahacza prawie 2 tygodnie :| Podsumowując: szukac i brać, jest tego wart :!: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Dzieki wszystkim za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 80 000 km to wydaje się sporo Jeżeli faktycznie ten rocznik ma 80 tyś to wcale nie dużomoje moto ma 65 tys a jest z 2000 roku średnia na sezonprzypada 8 tyś chyba że ktoś jeździ tylko do knajpy na obiadi spowrotem :mrgreen: Tylko w Polsce przebiegi motocykli przy sprzedaży są tak niskiea dlaczego to chyba każdy wie, trudno u nas kupić moto z autentycznym przebiegiem zwłaszcza od handlaża. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Witam, wiem, ze 80.000 km. to w sam raz, ale jednak odpuscilem sobie ta maszyne, koledzy z tego forum odradzili mi ja, stwierdzili, ze jak juz to kupic lepiej po liftingu po 94r.Pozdrawiam [ Dopisane: 16-02-2006, 19:41 ]Mam jeszcze jedno pytanie. Chodzi mi o ta Kawehttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M137414Wiem, ze jest chyba ok, ale czy moglibyscie zwrocic uwage na napis KAWASAKI, czy nie jest dziwnie umiejscowiony ? Przegladalem fotki innych Kaw i napis przewaznie jest chyba wiekszy i naklejony pod kate, tyl wyzej , blizej przodu - nizej, a tutaj jakos tak rowno z krawedzia baku. Jest to mozliwe, czy moze to moto jest po powiedzmy "przejsciach".Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 (edytowane) Witajcie, to co koledzy mowili przed chwila to prawda, tez posiadam od lutego taka maszyne i uwierz mi kolego , ze to nie jest maszyna do stawiania na gume, to poprostu bardzo szybki turystyk z duza moca, jest za ciezki na jakies ewolucje :buttrock: szkoda maszyny, lepiej sprzedaj to i kup cos lzejszego i bardziej odpowiedniego do piruetow :crossy: Co do oleju itd. to nie wiem, slyszalem rozne opowiesci, ja osobiscie przejechalem jakies 500-600 km i jeszcze nie zauwazylem aby ubywal ojej, ale pewnosc bede mial dopiero za jakis czas. Pozdrawiam i zycze wszystkim udanego sezonu. Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez IrekS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.