Skocz do zawartości

Co sądzicie o tym KTM??


Rekomendowane odpowiedzi

kup bez tuningu!!! w oryginale --nikt w rocznego bez powodu nie wklada kasy!! i z zaraz sprzedaje... zupelny brak logiki!!!--- i zawsze kupując bądz krytyczny!!! bo z tego co mozna tu przeczytac to polowanie na leszcza z nagonką !:wink::)-- celowo przesadzilem z krytyką dla równowagi przesadnego opisu sprzedającego !!!! a co do zawieszenia to nie tylko amortyzatory są zawieszeniem! :icon_biggrin:--- to roczny motocykl i juz tyle elementow zostalo wymienionych -stąd wniosek że przeszedł piekło:):icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to jest cross ktory jest stworzony do przechodzenia piekła i do częstych wymian, i dobrze ze tych wymian podejmowali sie profesjonalisci i były one przeprowadzane na czas, bo to najważniejsze.

Ja bym wolał kupic takiego crossa bo mam pewnosc ze jest dobrze przygotowany niz np. motocylk 5 letni który dalej ma oryginalny tłok i olej w zawieszeniu :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, lepiej kupić motocykl intensywnie używany, np. po zawodniku bo wiadomo że jeśli jest intensywnie używany to na bieżąco się wszystko wymienia. W takich motocyklach się nie oszczędza na remontach.

 

A co mi przeszkadza że tłok powinien być zmieniony czy zawieszenie z przodu cieknie a z tyłu działa jak katapulta skoro i tak nim tylko czasami do lasu wyjadę czy po bułki do sklepu.

Oczywiście "lepiej" kupić ten drugi bo wcale nie przeszedł piekła tylko był "amatorsko używany do jazdy po lasach" :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wlasnej skurze odczulem ze nie sprawdza sie fakt ze

po zawodniku moto jest lepsze niz po amatorze

bajki otym ze wszystko jest wymieniane na czas sprawdzaja sie

wtedy jak motocykl startuje w zawodach a wiadomo ze przez 1 sezon motocykl

mozna wyeksploatowac na maksa i potem sprzedac

przecież przy kupnie nie bedziecie rozbierac silnika

i tuz przed sprzedarza nikt nie bedzie robil remontu

dlatego nawet swierze roczniki moga okazac sie bomba

trzeba wziac pod uwage ze jak kupisz urzywanego crossa to

cos morze walnac jak u mnie dlatego przestalem sie juz wk....c

byle co chwile cos innego nie dochodzilo

Chcesz miec spokuj przez jakis czas kup nowe moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wlasnej skurze odczulem ze nie sprawdza sie fakt ze

po zawodniku moto jest lepsze niz po amatorze

bajki otym ze wszystko jest wymieniane na czas sprawdzaja sie

wtedy jak motocykl startuje w zawodach a wiadomo ze przez 1 sezon motocykl

mozna wyeksploatowac na maksa i potem sprzedac

przecież przy kupnie nie bedziecie rozbierac silnika

i tuz przed sprzedarza nikt nie bedzie robil remontu

dlatego nawet swierze roczniki moga okazac sie bomba

trzeba wziac pod uwage ze jak kupisz urzywanego crossa to

cos morze walnac jak u mnie dlatego przestalem sie juz wk....c

byle co chwile cos innego nie dochodzilo

Chcesz miec spokuj przez jakis czas kup nowe moto

nowe albo używane i nie łykaj kitu że wszystko wymienione przed sprzedaża!!!!! o tym od początku pisałem!!!!! plac jak zajechanca i samemu remont-- bedziesz mial pewnosc i cene nizsza!! jednak to nigdy nie bedzie nowy motor!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam moze mi ktos powie najlepiej jak najwiecej zeczy na temat eksploatowania ktm sx 125 tak zeby słuzył mi długo zeby sie nie zaniedbał czyli co trzeba jak czesto robic na jakich jezdzic olejach i mieszankach co no i cos na temat jakich ulepszen w odnosnie tuningu mechanicznego jak i zarówno wizualnego.

To wszystko czekan na odpowiedz pzdr. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moze mi ktos powie najlepiej jak najwiecej zeczy na temat eksploatowania ktm sx 125 tak zeby słuzył mi długo zeby sie nie zaniedbał czyli co trzeba jak czesto robic na jakich jezdzic olejach i mieszankach co no i cos na temat jakich ulepszen w odnosnie tuningu mechanicznego jak i zarówno wizualnego.

To wszystko czekan na odpowiedz pzdr. :icon_rolleyes:

jest taki temat na forum "utrzymanie full crossa..." tam jest wszystko od podstaw wyjasnione.

Ale w skrocie:

- Podstawa to dobry olej syntetyczny czyli np. CASTROL R2.

- mieszanka oleju z paliwem (według mnie) 1:40 czyli 100ml oleju na 4l paliwa.

- wymiana tłoka (według mnie) po 40 motogodzinach czyli nie "świrując" i nie dajac sie zwariować 2 tłoki na sezon.

- korba co 2 tłoki.

- czyszczenie filtra powietrza -> pranie go i po wyschnieciu nasączanie go specjalnym preparatem do filtrów lub tym olejem co lejesz do mieszanki. Co dwie jazdy.

- Smarowanie łańcucha i sprawdzanie jego naciagu -> przed kazdą jazdą.

- Mycie motocykla po jezdzie sprawdzanie czy nie ma uszkodzeń oraz dokręcanie wszystkich ewentualnie poluzowanych śrubek.

 

TUNING:

W grę w zasadzie wchodzi wydech (dyfuzor i końcówka) firm tuningowych i sportowe membramy dolotowe.

Zawsze mozna tez dokupić jakieś exstra klamki i rolgaz albo tarcze chamulcowe :icon_twisted:

To juz kwestia gustu i pieniędzy. Wizualnie to mozna zapodać jakaś okleine ale niewiele jest godych uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze w wyczynie zmiana tlumika czy innych dupereli zawiele niepomoze.Bo ten silnik jest wystarczająco wysilony i wiecej z niego niedyrydy :bigrazz:

 

 

nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz

 

wystarczy porównać kity z USA i Europy :bigrazz:

 

to sa dwie różne harakterystyki silnika i zawieszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz

 

wystarczy porównać kity z USA i Europy :notworthy:

 

to sa dwie różne harakterystyki silnika i zawieszenia

Mocy dużo nie wyciągniesz, ale można poszerzyć jej zakres, przebieg momentu obrotowego itd, wsiada się na moto i czuć że mocniejszy chociaż moc pozostaje prawie taka sama. Zmieniałem u siebie membrany na tuningowe i czuć lekką różnicę na + (trochę lepsza reakcja na gaz i lepiej się zbiera z dołu, na zamknięcie manetki też bardziej nerwowo reaguje) Taki efekt uzyskałem zmieniając tylko listki i dyszę główną na mniejszą, a nie cały zawór dolotowy. Ale jak ktoś nie jeździ na takim sprzęcie to nawet nie poczuje.

Dużo można uzyskać poprzez przestawienie zapłonu, można zupełnie zmienić charakterystykę np. w SX 125 uzyskać charakterystykę YZ i innych. Kumpel ma ten sam motocykl co ja z tego samego rocznika niby też wszystko seryjne i to 2 zupełnie różne maszyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jeszcze ktos dołozy cos od siebie na temat eksploatacji/??????ktm sx 125 2002r.

:-O

 

To napisałem pare postów wyzej:

"Ale w skrocie:

- Podstawa to dobry olej syntetyczny czyli np. CASTROL R2.

- mieszanka oleju z paliwem (według mnie) 1:40 czyli 100ml oleju na 4l paliwa.

- wymiana tłoka (według mnie) po 40 motogodzinach czyli nie "świrując" i nie dajac sie zwariować 2 tłoki na sezon.

- korba co 2 tłoki.

- czyszczenie filtra powietrza -> pranie go i po wyschnieciu nasączanie go specjalnym preparatem do filtrów lub tym olejem co lejesz do mieszanki. Co dwie jazdy.

- Smarowanie łańcucha i sprawdzanie jego naciagu -> przed kazdą jazdą.

- Mycie motocykla po jezdzie sprawdzanie czy nie ma uszkodzeń oraz dokręcanie wszystkich ewentualnie poluzowanych śrubek.

 

TUNING:

W grę w zasadzie wchodzi wydech (dyfuzor i końcówka) firm tuningowych i sportowe membramy dolotowe.

Zawsze mozna tez dokupić jakieś exstra klamki i rolgaz albo tarcze chamulcowe smile.gif

To juz kwestia gustu i pieniędzy. Wizualnie to mozna zapodać jakaś okleine ale niewiele jest godych uwagi."

 

no ale sorry bo przeciez ten z 2002 ma tłoka na 47minut krócej a korbe na 10 sekund duzej niz wyzej opisany model. Bo to przeciez zupełnie inna klasa motocykli :icon_evil: hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czyszczenie filtra powietrza -> pranie go i po wyschnieciu nasączanie go specjalnym preparatem do filtrów lub tym olejem co lejesz do mieszanki. Co dwie jazdy.

 

Tu mam małe zastrzeżenia. Jeśli jeździsz po bardzo suchym i piaszczystym torze to raczej po każdej jeździe proponowałbym mycie filtra. Na wilgotnym i przy zerowym kurzeniu można trochę dłużej jeździć. Co do stosowania oleju do mieszanki to raczej bym odradzał, ma inną konsystencję i może nie zdać egzaminu.

Co do reszty to bym się zgodził :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...