predator Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Krokodyl twoje osądy są przynajmniej śmieszne. Jechałeś na moto? Widziałeś go w ogóle żeby wystawiać tak pochopne wnioski? Dziwi mnie twoja postawa, może to zazdrość? A cena za motor jest bardzo ciekawa, i jeśli wszystko jest ok to jak najbardziej polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Mi tez sie podoba.Tylna zawiecha wyglada ladnie.Moto jest espleatowany i jezdzony tego sie ukryc nie da.ale jest zadbany a nieodpicowy na sprzedaz.Przednia zawieche sie regeneruje i tam sie material niemeczy zeby sie cos urwalo.simeringi,olej eewentualnie pierwsze male sprezyny i dalej ogien.Z tylu jest gazowka jezeli by byla rozjebana to zobaczysz to jak tylko siądziesz :biggrin: Krokodyl to normalne ze sprzedający podaje nawet drobne szczegoly swojego towaru aby bardziej zachecic sprzedających.Mi sie moto bardzo podoba i za ta cene i ten rok opolaca sie napewno:)Co z tego ze sa za ta cene juz ćwiary czy 450 jak ktos np zaczol przygode z enduro i zsiadl z Yamahy Dt 80-125 to jak siadzie od razu na ćwiare to sie polamac moze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 ja jestem w zasadzie amator, jezdzilem tylko w kilku amatorskich zawodach i w kilku pzm ale z marnym skutkiem, czasem nawet sie nie kwalifikowalem do biegu, wiec nie mowcie ze profesjonalista jestem:), a motocykl taki juz kupilem, teraz byl zrobiony remont, wszystko jest wymienione i nie mowic ze jest zjechany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Bardzo ladny ktm, po tunningu to juz mega. Ja osobiscie mam motor "klubowy" tzn. jak komus zabraklo maszyny to dostawala YZ'tke ktora kupilem. Moto ma nawet naklejki z zawodow w klasie 125cc Junior i jakos jest mega zadbane nic nie jest zj*bane wszystko ladnie. Wiec jezeli nawet rama jest wytarta to tylko znaczy ze ktos jezdzil, a jak sie wszystko serwisuje to nawet 5 letni motor moze byc w wysmienitym stanie. Brac Moto jak siwieza buleczka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 o widze ze ktos o moj motocykl pyta, w 125 da duzo, zmniejszy wage motocykla i sa mocniejsze od zwyklychnie wiem o co z tym chodzio tym to akurat nie wiedzialem, ale warto napisac skoro takie wlasnie sa :clap: ee nie jest ta rama znowu tak bardzo wytarta, malo jezdze motocyklem Dla mnie tuning w motocyklach motocrossowych to w większości śmiech na sali. Owszem można się popodniecać czarnymi felgami, błyszczącymi piastami itp Ale do cholery to ma znikomy wpływ na moc oraz prowadzenie. Skoro nie kwalifikujesz się do biegu w MX i uważasz siebie za amatora, to powiedz czy uważasz, że takim ktmem więcej osiągniesz niż powiedzmy ktoś na seryjnym sxie? Myślisz, że czarne felgi zaślepią jego wzrok :biggrin: Tak samo ostatnimi czasy czytam dużo o końcówkach, wszyscy chcecie zmieniać w 2t, bo mają "piękny dźwięk" i podobno poprawiaja charakterystyke, tylko pytam kto to wyczuwa?! Miałem wcześniej exc na seryjnym wydechu, a teraz mam super wypaśny ekstra tjuningowy cały układ wydechowy Domy i nie odczuwam znaczącej różnicy. Ciężko to wyczuć gdziekolwiek, a dźwięk też zbytnio się jak da mnie nie różni, może jest głośniejszy tylko. Moim zdaniem tego typu podbne wymiany to strata pieniędzy, lepiej wydać na pierwotne naprawy i np częstsze zmiany tloka niż taki wydech tuningowy, skoro seryjny ma się dobrze. Widze na forum są ludzie, którzy więcej myślą nad tym co my tu stuningować,zamiast jeździć. A w tym sporcie najwięcej daje Trening trening i jeszcze raz treningOwszem jak ktoś jest prawdziwym zawodowcem to jakieś drobne poprawki silnika zawsze pomogą. Co do stanu motocykla to się nie wypowiadam, bo ciężko cokolwiek powiedzieć po zdjęciu. Ogólnie kupowanie używanej crossówki to zawsze w pewnym stopniu jest jak kupowanie losu na loterii. Nawet po obejzeniu. Wszystko to można powiedzieć po rozłożeniu silnika. Kolega krokodyl też nie wiem z jakiego powodu naskakuje, jak gdyby wiedział coś o czym nie wiemy :biggrin: Albo też zazdrościł, sam nie wiem. A co do zachwalania motocykla to co CI szkodzi, że chłopak go zachwala, to logiczne, chce sprzedać już dosyć długo to próbuje jak najbardziej go zachwalić, a co ma mówić, że i tak amator nie odczuje tych tylu tuningowych elementów. Ciekawi mnie tylko czemu "tak świetny motocykl" właściciel chce sprzedać? To tyle ode mnie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Ale siedliście na tego KTM a co do tej ramy to ja mam w swojej przejechane 450 mil i juz jest tez wytartaale motorek spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Mysle ze w wyczynie zmiana tlumika czy innych dupereli zawiele niepomoze.Bo ten silnik jest wystarczająco wysilony i wiecej z niego niedyrydy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Mysle ze w wyczynie zmiana tlumika czy innych dupereli zawiele niepomoze.Bo ten silnik jest wystarczająco wysilony i wiecej z niego niedyrydy :biggrin:Mylisz sie, bo tuningowe dodatki zmieniają charakterystyke i mimo, że nie ma duzo wiecej koni to motocykl całkiem inaczaj jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-KTM Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Nie rozumiem po co te wszytskie posty. Na forum jest własciciel który chyba najlepiej moze odpowiedziec na pytania dotyczące tego motocykla. Z tego co widze to niektórzy chyba wiedza wiecej o tym motorze niz sam własciciel ! Witajcie! Jestem zainteresowany kupnem nowego silnego motocykla. Moją szczególną uwage zwrócił ten KTM!Co o nim sądzicie?? http://www.allegro.pl/item115433203_ktm_12...per_tuning.html Jak widac kolega pyta sie o ten konkretny motocykl a nie o to czy bedzie on dla niego odpowiedni wiec nie wiem po co kazecie mu podawac staz, wage, wzrot ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Ja popieram po czesci Krokodyla. Koles opisal moto jako mega tuning, a tak naprawde to wiekszosc z tego to standart. Praktycznie kazdy KTM ma przewody w stalowym oplocie. Zaciski Brembo raczej tez. Tarcze hamulcowe to samo. Tuningowy wal korbowy to wydaje mi sie kolejna sciema poniewaz sprzedawca nawet nie napisal jaki to jest wal i czy rozni sie od standartowego. Nie powiem moto wyglada b pozadnie, ale tez ponad miare wychwalone jest przez sprzedajacego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 (edytowane) Ja popieram po czesci Krokodyla. Koles opisal moto jako mega tuning, a tak naprawde to wiekszosc z tego to standart. Praktycznie kazdy KTM ma przewody w stalowym oplocie. Zaciski Brembo raczej tez. Tarcze hamulcowe to samo. Tuningowy wal korbowy to wydaje mi sie kolejna sciema poniewaz sprzedawca nawet nie napisal jaki to jest wal i czy rozni sie od standartowego. Nie powiem moto wyglada b pozadnie, ale tez ponad miare wychwalone jest przez sprzedajacego.Ej no przaeciez zawsze jak sperzedajesz moto to piszesz ze jest cudowny iu w ogóle magiczny i jest lepszy od kazdego innego :clap: przeciez to norma. Jak bedziesz sprzedawał moto to tez zapewne napiszesz jakies cuda :icon_evil: A tak pozatym to tak jak juz wczesniej napisałem ze nierozumiem po co sie zastanawiac nad stanem crossa skoro i tak wszystko co sie moze zepsuc wymienia sie tak czesto wiec czy wymieni sie to za miesiac czy za pięć to dla mnie nie ma róznicy. Crossa zmienia sie po to na młodszy zeby rama była pewniejsza, wszelkie elementy obudów i dekli metalowych niezmeczone no i zeby miał nowoczesniejsze rozwiazania, miał org. i niezjezdzony nicasil i byl modniejszy. Wiadomo ze jak kupuje crossa to jak silnik jest zarzniety to zaczynam rozmawiac o obnizeniu ceny o koszt remontu. W tym przypadku jak bym był na kupnie setkio i miał tyle kasy to bym brał od kopa (no moze cos bym ponegocjował :biggrin: )Ja praktykuje kupowanie zatyranych moto za bardzo małe pieniadze i dokładanie do niech takiej kwoty zeby wyszła mi wartosc rynkowa i wtedy mam 100% wyremontowanego i pewnego crossa. przykładowo moto warte 10000 kupie za 7000 i dokładam na rózne zeczy te 3000 i mam suuuuper wypasne moto. Nie kupuje moto po remoncie (za który teoretycznie musze płacic kupujac takie moto) którego nie byłem swiadkiem :biggrin: Edytowane 15 Lipca 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 przeciez jak ktos go zechce kupic, to przyjedzie i obejrzy najpierw :biggrin: jak ktos chce cos wiecej wiedziec to niech pisze na mail albo PW, Skoro nie kwalifikujesz się do biegu w MX i uważasz siebie za amatora, to powiedz czy uważasz, że takim ktmem więcej osiągniesz niż powiedzmy ktoś na seryjnym sxie? nie uwazam tak, ale ja taki motocykl kupilem sam go nie tuningowalem, Tak samo ostatnimi czasy czytam dużo o końcówkach, wszyscy chcecie zmieniać w 2t, bo mają "piękny dźwięk" i podobno poprawiaja charakterystyke, tylko pytam kto to wyczuwa?! jest wyczuwalna roznica, np ze 125 jedzie lepiej z dolu niz seria, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GloWneR Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Wcześniej jezdzilem na Kawasaki KX 80 i Yamaha YZ 125. Chciałem kupic jakąś silniejszą "setke" ponieważ nie stać mnie na dobrego cztero-suwa. A ten KTM jest silny i jak na swoje "wyposażenie" jest niedrogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Może i jego cena nie jest taka duża jak na rok 2005 i tuning ale za tą cenę spokojnie kupisz dobre 4T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 4T przy tak małej pojemności nie jest dobrym pomysłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.