Maxv Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Mam pytanie ...jaki rozmiar opony max można założyć. Na tylna felgę w Hondzie CB 500 aby nie stracić na komforcie i bezpieczeństwie w czasie jazdy ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Podłączam sie do pytania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 najlepiej orginalną taka jaką przewidział producent(chyba 130na80na17) ale 140 pewnie wejdzie i nie bedzie wiekszych zmian w prowadzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rYs Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 taka, jaka przewiduje serwisowka do cb 500. 140-tez moze byc, ale po co zakladac szerokie opony do takich motocykli jak cb 500? moze i ladnie wyglada-ale traci sie na bezpieczenstwie jazdy. Mysle, ze wiecie dlaczego. No i w dobrym stanie...a nie jakas "nowa, 5-letnia uzywka".pzdrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Do CB 500 to i 160 wejdzie .....Na takiej właśnie ktoś jeździł wcześniej ....tylko że mordęga po koleinach ...Myślę właśnie o 140 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zanshin Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Ja mam problem innej natury ponieważ mam w bardzo złym stanie oponę przednią, szerszej nie zamierzam wstawiać, tylko chciałem zapytać czy musze zmieniać cały komplet od razu przód i tył?? a jesli nie musze to czy moge wstawić oponę używaną innego producenta na przód (tylna jeszcze dobrze się trzyma), w briefie napisali "nie wstawiać opon róznych producentów"?!?Wiem że w autach trzeba mieć takie same opony na kazdej z osi... Jak zrobic najlepiej i jaki wpływ ma to na bezpieczeństwo i komfort jazdy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Jak ja mialem CB...to nawet nie przyszlo mi do glowy ze bede musial zmieniac jednoczesnie przod i tyl...zmienilem tylna oponke i jakos przezylem i sie nie zabilem :)... nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze trzeba pamietac ze po zmianie oponki nalezy kolo wywazyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Po co szersza opona? Żeby maszyna przestała skręcać? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Tomek nie przesadzaj, w cbr 600F3 z tylu siedzi 160, natomist w f4 juz 180. Oba te motocykle maja silnik nieznacznie tylko rozniacy sie mocą.Szersza opona bedzie bardziej wrazliwa na koleiny, ale za to ma inne zalety...... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 witam, też bym się chciał podłączyć do pytania. otóż w mojej cbz125 mam z przodu orginalnie oponke 2.75x18. niestety się słabo trzyma, głównie przez to że jest stara. ale przy wymianie chciałbym założyć jakąś 90/90x18, głównie dlatego że z 2.75 nie ma nic porządnego (np. na www.netcar.pl a i szersza opona miała by większą powierzchnie styku z asfaltem. czy warto założyć oponke 90/90 za jakieś 300zł czy może gorszą 2.75 za jakieś 150zł? miejsce pod błotnikeim na 90/90 jest.... proszę o opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Więcej niż 140 nie ma sensu, oczywiście przy zmniejszeniu profilu. Zgadzam się z Tomkiem - najlepiej jest dać oryginalny rozmiar, ale ...sam mam w VFR 180/55-17 zamiast 170/60-17. Po prostu dostałem super cenę na 180, a wiem, że w VFR 180 spisuje się OK. Nie ma co jednak przesadzać. 160 do CB 500 to lekkie przegięcie, taka guma nie bedzie prawidlowo wyprofilowana przy tak cienkiej feldze, nie chodzi tu tylko o "mieszczenie się" w wahaczu. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Tomek nie przesadzaj, w cbr 600F3 z tylu siedzi 160, natomist w f4 juz 180. Oba te motocykle maja silnik nieznacznie tylko rozniacy sie mocą.Szersza opona bedzie bardziej wrazliwa na koleiny, ale za to ma inne zalety...... Mocą się różnią i to wcale nie tak nieznacznie. A nie pomyślałeś że szerokość felgi w F2 jest przystosowana do 160 a nie do 180?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Tomek nie przesadzaj, w cbr 600F3 z tylu siedzi 160, natomist w f4 juz 180. Oba te motocykle maja silnik nieznacznie tylko rozniacy sie mocą. A felga ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 No felka w F4 bedzie szersza niz w f3 po to zeby opona sie wlasciwie wyproflowala w tejze feldze. Nie pamietam w jakim to moelu kawasaki ( ale chyba ZX9 ) przy tej samej szerokosci felgi montowano poczatkowo opone 180 a pozniej 190. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Ja mam problem innej natury ponieważ mam w bardzo złym stanie oponę przednią, szerszej nie zamierzam wstawiać, tylko chciałem zapytać czy musze zmieniać cały komplet od razu przód i tył?? a jesli nie musze to czy moge wstawić oponę używaną innego producenta na przód (tylna jeszcze dobrze się trzyma), w briefie napisali "nie wstawiać opon róznych producentów"?!?Wiem że w autach trzeba mieć takie same opony na kazdej z osi... Jak zrobic najlepiej i jaki wpływ ma to na bezpieczeństwo i komfort jazdy??Ja tez wymieniłem tylko przednią oponę - przód jest Pirelli MT 75 w rozmiarze takim jaka fabryka zaleca, atył jest Bridgestone Battlax (tez rozmiar fabr.) Zmian ani pogorszenia komfortu nie odczułem :)z tego co słyszałem to u Niemcowni motocykle musza miec opony przód/tył 'tego samego producenta'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.