sasiad_ostr Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Od dwóch lat ujeżdżam poczciwą CeZetke 175 z 86 roku. Nawinąłem na jej opony szmat kilometrów, jednak potrzebuje zmiany. Od jakiegoś czasu interesuję się turystykami i zastanawiam się na co warto się przesiąść. Czytałem wiele o Hondach i nawet gadałem z prezesem łódzkiego klubu seven-fifty, który mówi, że goście przejeżdzaja na tych silnikach 250tys bez remontów. Na motor w stanie surowym moge wydać okolo 8-9 tys zł polskich. Myslalem jeszcze o mniejszych 500, ale na pewno zywotnosc takiego silnika jest mniejsza. Doradźcie mi proszę, jaki motocykl jest godny uwagi i nie bedzie wymagal zbyt częstych rujnujących napraw. Potrzebuje motocykla elastycznego i zarazem dającego wiele frajdy z podróżowania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Za takie siano kupisz Bandita 600 luz zygzaka i na bank będziesz zadowolony z jazdy. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Nie narzekam na TDM-kę. Do tego prawidłowo eksploatowana przelatuje sporo. 100 tysięcy nie zrobi większego na niej wrażenia. Za te pieniądze wyrwiesz jakis egzemplarz z roku 1996. Jedyny mankament, to fakt, że olej trzeba dolewać. Tak od 200 ml na 1000 km. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Według mnie seven-fifty to bardzo dobry wybór, z wielu przyczyn.Na 4um ujeżdża go kilka osób pewnie potwierdzą moją opinię. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 ja polecam VFR750 :)- świetne moto do turystyki i cholernie zywotny silnik :flesje: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyl Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 polecam monstera za 9 kola mozesz dostac calkiem zwawy egzemplarz, swietny elastyczny silnik dobry zawias, tylko do dalekiej turystyki nie do konca da rade, lepsze beda supersporty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 witam,tak się na świecie porobiło, że nikt już nie docenia pojemności 500. Szczerze polecam honde cb500. za ta kase masz rocznik 98. Z tego co słyszałem i czytałem przebiegi do remontu głównego dochodziły do 240 tys!! zatem prędko takiego sprzęta nie wyeksploatujesz. A przy okazji pali sporo mniej niż wymienione wyżej monstery i inne potwory. Hamulce ma brembo, bardzo mocne i do tego łatwo dozowalne, oleju nic nie trzeba dolewać. Jedyną moim zdaniem wadą tego sprzęta jest układ wydechowy, który lubi zardzewieć_ale jak wiadomo to tylko szczegół bo można dać do pochromowania(co chyba zrobię). :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Jedyną moim zdaniem wadą tego sprzęta jest układ wydechowy, A moim brak mocy... Za tą kasę do turystyki brałbym ZZR 600.Wiadomo, SevenFifty jest przepiękna ale nie ma się za czym schować. Oki, są szyby ale na pewno nie dadzą tyle co pełna owiewka.Młody chłopak jesteś to i odkręcić będziesz chciał czasami a takie 100KM w ZZR potrafi wiele.Polecam i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Honda seventy-fifty będzie chyba najlepsza. Dużo ludzi nią jeździ i do turystyki jak znalazł. Możesz ją obłożyć jak chcesz i ile chcesz i będzie smigać bez zarzutu. Pogadaj ze zbyhem to ci powie to i owo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 przyjedź w środę na plac dąbrowskiego o 19 to sobie obejrzysz co chcesz i sie nawet pewnie będziesz mógł przymierzyć :) a ja poleciłbym ci NTV, elastyczny bardzo, pali w granicach 5 l, tylko że wieje, trzeba by jej zarzucić szybke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Ja mogę polecić turystykę z 21calowym kołem z przodu. Na polskie drogi świetnie się nadaje, można zjechać na szuter, obładować bagażem.Co do konkretnego modelu - wydaje mi się że transalp 600 byłby dobry.Żywotny, elastyczny silnik, małe spalanie, wygodna pozycja, w tej cenie można znaleźć dobrą sztukę.Ja ujeżdżam XTZ 750, spisuje się świetnie, ale obawiam się że po przesiadce z CZ mogłaby być zbyt duża. Jest jakieś 20 koni mocniejsza od trampka ale więcej pali (w trasie 6l) pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Polecam NTV650 (to już drugi głos na tego konika :flesje: ).Zastanów sie dobrze. Rof - kiedy Ci wieje na NTV?Pozycja na niej jest o niebo lepsza do jazdy z prędkościami 120-150 niż np w Bandicie. P.S.Moja przy spokojnej jeździe (trasa 110-130,czasami pod 170,troche miasta) spala 4.7 :) (ale nie kręce więcej niż 6000obr/min - no chyba,że przy 170 :),spokojnie rozpędzam ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 to moze XJ 900 diversion , ale Luuudzie , gość chce sie dowiedzieć czegoś o CBuli seven fifty a nie ze polecamy mu to czym sami latamy (lub bysmy chcieli) powiem tak :słyszałem , ze to na co sie czaisz jest ponoć niedozajebania i jest bardzo praktyczny i dość ładny , do turystyki sie nadaje , w miasto też , taki normalny Motocykl... dodam , ze mój kumpel lata CBulą 450 i nadal twierdzi , ze nie chce nic innego do szczęści niż sevenke , jak sie go pytam o moto w różnych przedziałach cenowych to podaje ten sam model ale różne roczniki :) coś w tym jest... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad_ostr Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 A nie uważacie, że konstrukcja seven-fifty jest już troche archaiczna? SLyszalem ze sięga lat 70-tych...Kolega sobie sprowadzil w listopadzie z Austrii za 8 patykow z 96r. W idealnym stanie i z niewielkim przebieg,a silnik igła. Czytałem na forach, że nie warto sie bawić w egzemplarze z Polski, bo ciężko trafić na moto w dobrym stanie i lepiej od razu wyruszac na zachod po sprzęt. Drogie jest serwisowanie Hondy w porownaniu z innymi markami?Pozdrawiam a jesli chodzi o monstera to równiez myslalem nad dziewięćsetką, ale przypuszczam że może być problem z częściami, bo to nei jest popularne moto w Polsce...jednak jest przepiękny-widać że spod włoskiej ręki:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Witam Jestem swierzo upieczonym włascicielem przejechałem nim jak narazie 1,5tys.km i moge powiedzieć ze jest to cudowny motocykl ze swietnie krecocym sie silniczkiem już od dolu ,nie ma takiego czegoś jak szarpanie czego doswiadczałem w cb500 .Hamulce rewelacja wystarczą dwa palce na klamce aby zatrzymac ja w miejscu żadanym przez kierowce ,trzy tarcze robią swoje.Jesli chodzi o wyglad ,to wystarczy wejsc w moje bickepics aby rozwiać wszystkie złudzenia . Prowadzenie rownierz wspaniałem shimmy nie wystepuje A nie uważacie, że konstrukcja seven-fifty jest już troche archaiczna? SLyszalem ze sięga lat 70-tych... :flesje: Klasyczny wyglad ,swietne hamulce pochądzące z prostej lini od cbr1000 ,zawieszenie z przodu Showa tylne takze ,tłumienie gazowo-olejowe silnik z hydraułliczną regulacjąluzow zaworowych . Takich rozwiazan zapewne nie było w 70latach Drogie jest serwisowanie Hondy w porownaniu z innymi markami? Tak jak każdego silnika 4-cylindrowego ,odpadają ci tylko zawory tak się na świecie porobiło, że nikt już nie docenia pojemności 500Doceniają doceniają ale kolega chce sprzeta z wyrzszej połki A przy okazji pali sporo mniej niż wymienione wyżej monstery i inne potwory. Hamulce ma brembo, bardzo mocne i do tego łatwo dozowalne, oleju nic nie trzeba dolewać. Jedyną moim zdaniem wadą tego sprzęta jest układ wydechowy, który lubi zardzewieć_ale jak wiadomo to tylko szczegół bo można dać do pochromowania(co chyba zrobię). Prosze cie Sevenka pali mi tak samo jak cb500 ,a nawet mniej chyba że jezdze po miejscu to wiecej lyknie Hamulce mocne w cb500 :) :) Kurna nic mnie tak nie wkurzalo jak hamulce (miałem oplot ) jak i ciagle dobijajacy tyl na nierównosciach z pasażerem ,Przejedz sie na moto co ma przynajmniej dwie tarcze odczujesz róznice ;) Ja swoja mam z niemiec i narazie nic nie moge powiedzieć złego na nia Ogólnie polecam tego sprzeta Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.