Witam, Ja mam teraz WSK 175 z 77r i Czesie z 86,którą na codzien użytkuje. WSK ma bardzo krótkie pierwsze trzy przełożenia, przez co odstawia do 40 cześke jak chce, jednak bardzo długa 4 obfituje w muliste dobijanie do upragnionych 100km/h:D Czesia jest zdecydowanie bardziej komfortowa i przyjazniejsza dla oka. Widac,że przy projektach palce swe maczał Giugaro;) Na Cześce jeżdzę w Łodzi przez cały rok, zaś Wueche użytkuje tylko w wakacje na działeczce...Naprawde jesli miałbym wybierać pomiedzy tymi dwoma motorami,to wybrałbym bez dwóch zdań CeZetke. Obydwie palą mi z kopa bez zająknięcia. Denerwują mnie w mojej Slowaczce długie przełożenia i podnoszenie się przodu, przy ostrej jeździe na pierwszych dwóch biegach. Silnik WSK jest znacznie bardziej elastyczny mimo mniejszej mocy!!!! Czy w dwie,czy w trzy osoby tak samo na 1 i 2 sie zachowuje. WSKę cięzej jest postawić na kole, zaś Czesię bez większych przeszkód ustawisz w pozycji rozwścieczonego konia:D JEsli chodzi o montaż i spasowanie elementów to CZtka oferuje znacznie więcej od polskiego rywala. Większa paleta przełączników na desce rozdzielczej w Cztce jest wystarczająca,chociaż brakuje czasem obrotomierza...Wg moich pomiarów CeZeta powinna osiągnać stówke w granicach 17-18s. Jej miękkie zawieszenie z gracją tłumi wszelkie nierówności,a ogromny skok amortyzatorów zapewni użytkownikowi wrażenia wprost z rejsu kutrem rybackim po Bałtyku... Jeśli ktoś by chciał to jestem w stanie swoją poczciwą Cześke(7800km,komplet dokumentów,białe blachy,ubezpieczenie,aktualny przegląd) sprzedać za 850zł... Pozdrawiam