Skocz do zawartości

jestem w kropce...pomóżcie mi...


Rekomendowane odpowiedzi

Od dwóch lat ujeżdżam poczciwą CeZetke 175 z 86 roku. Nawinąłem na jej opony szmat kilometrów, jednak potrzebuje zmiany. Od jakiegoś czasu interesuję się turystykami i zastanawiam się na co warto się przesiąść. Czytałem wiele o Hondach i nawet gadałem z prezesem łódzkiego klubu seven-fifty, który mówi, że goście przejeżdzaja na tych silnikach 250tys bez remontów. Na motor w stanie surowym moge wydać okolo 8-9 tys zł polskich. Myslalem jeszcze o mniejszych 500, ale na pewno zywotnosc takiego silnika jest mniejsza. Doradźcie mi proszę, jaki motocykl jest godny uwagi i nie bedzie wymagal zbyt częstych rujnujących napraw. Potrzebuje motocykla elastycznego i zarazem dającego wiele frajdy z podróżowania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie narzekam na TDM-kę. Do tego prawidłowo eksploatowana przelatuje sporo. 100 tysięcy nie zrobi większego na niej wrażenia. Za te pieniądze wyrwiesz jakis egzemplarz z roku 1996. Jedyny mankament, to fakt, że olej trzeba dolewać. Tak od 200 ml na 1000 km.

 

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

tak się na świecie porobiło, że nikt już nie docenia pojemności 500. Szczerze polecam honde cb500. za ta kase masz rocznik 98. Z tego co słyszałem i czytałem przebiegi do remontu głównego dochodziły do 240 tys!! zatem prędko takiego sprzęta nie wyeksploatujesz. A przy okazji pali sporo mniej niż wymienione wyżej monstery i inne potwory. Hamulce ma brembo, bardzo mocne i do tego łatwo dozowalne, oleju nic nie trzeba dolewać. Jedyną moim zdaniem wadą tego sprzęta jest układ wydechowy, który lubi zardzewieć_ale jak wiadomo to tylko szczegół bo można dać do pochromowania(co chyba zrobię). :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną moim zdaniem wadą tego sprzęta jest układ wydechowy,

 

A moim brak mocy...

 

Za tą kasę do turystyki brałbym ZZR 600.

Wiadomo, SevenFifty jest przepiękna ale nie ma się za czym schować. Oki, są szyby ale na pewno nie dadzą tyle co pełna owiewka.

Młody chłopak jesteś to i odkręcić będziesz chciał czasami a takie 100KM w ZZR potrafi wiele.

Polecam i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjedź w środę na plac dąbrowskiego o 19 to sobie obejrzysz co chcesz i sie nawet pewnie będziesz mógł przymierzyć :)

 

a ja poleciłbym ci NTV, elastyczny bardzo, pali w granicach 5 l, tylko że wieje, trzeba by jej zarzucić szybke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę polecić turystykę z 21calowym kołem z przodu.

Na polskie drogi świetnie się nadaje, można zjechać na szuter, obładować bagażem.

Co do konkretnego modelu - wydaje mi się że transalp 600 byłby dobry.

Żywotny, elastyczny silnik, małe spalanie, wygodna pozycja, w tej cenie można znaleźć dobrą sztukę.

Ja ujeżdżam XTZ 750, spisuje się świetnie, ale obawiam się że po przesiadce z CZ mogłaby być zbyt duża. Jest jakieś 20 koni mocniejsza od trampka ale więcej pali (w trasie 6l)

 

pozdrawiam, Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam NTV650 (to już drugi głos na tego konika :flesje: ).Zastanów sie dobrze.

 

Rof - kiedy Ci wieje na NTV?Pozycja na niej jest o niebo lepsza do jazdy z prędkościami 120-150 niż np w Bandicie.

 

P.S.Moja przy spokojnej jeździe (trasa 110-130,czasami pod 170,troche miasta) spala 4.7 :) (ale nie kręce więcej niż 6000obr/min - no chyba,że przy 170 :),spokojnie rozpędzam )

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze XJ 900 diversion , ale Luuudzie , gość chce sie dowiedzieć czegoś o CBuli seven fifty a nie ze polecamy mu to czym sami latamy (lub bysmy chcieli) powiem tak :słyszałem , ze to na co sie czaisz jest ponoć niedozajebania i jest bardzo praktyczny i dość ładny , do turystyki sie nadaje , w miasto też , taki normalny Motocykl... dodam , ze mój kumpel lata CBulą 450 i nadal twierdzi , ze nie chce nic innego do szczęści niż sevenke , jak sie go pytam o moto w różnych przedziałach cenowych to podaje ten sam model ale różne roczniki :) coś w tym jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie uważacie, że konstrukcja seven-fifty jest już troche archaiczna? SLyszalem ze sięga lat 70-tych...Kolega sobie sprowadzil w listopadzie z Austrii za 8 patykow z 96r. W idealnym stanie i z niewielkim przebieg,a silnik igła. Czytałem na forach, że nie warto sie bawić w egzemplarze z Polski, bo ciężko trafić na moto w dobrym stanie i lepiej od razu wyruszac na zachod po sprzęt. Drogie jest serwisowanie Hondy w porownaniu z innymi markami?

Pozdrawiam

 

a jesli chodzi o monstera to równiez myslalem nad dziewięćsetką, ale przypuszczam że może być problem z częściami, bo to nei jest popularne moto w Polsce...jednak jest przepiękny-widać że spod włoskiej ręki:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem swierzo upieczonym włascicielem przejechałem nim jak narazie 1,5tys.km i moge powiedzieć ze jest to cudowny motocykl ze swietnie krecocym sie silniczkiem już od dolu ,nie ma takiego czegoś jak szarpanie czego doswiadczałem w cb500 .Hamulce rewelacja wystarczą dwa palce na klamce aby zatrzymac ja w miejscu żadanym przez kierowce ,trzy tarcze robią swoje.Jesli chodzi o wyglad ,to wystarczy wejsc w moje bickepics aby rozwiać wszystkie złudzenia . Prowadzenie rownierz wspaniałem shimmy nie wystepuje

 

A nie uważacie, że konstrukcja seven-fifty jest już troche archaiczna? SLyszalem ze sięga lat 70-tych...
:flesje:

Klasyczny wyglad ,swietne hamulce pochądzące z prostej lini od cbr1000 ,zawieszenie z przodu Showa tylne takze ,tłumienie gazowo-olejowe silnik z hydraułliczną regulacjąluzow zaworowych .

Takich rozwiazan zapewne nie było w 70latach

 

Drogie jest serwisowanie Hondy w porownaniu z innymi markami?

Tak jak każdego silnika 4-cylindrowego ,odpadają ci tylko zawory

 

tak się na świecie porobiło, że nikt już nie docenia pojemności 500

Doceniają doceniają ale kolega chce sprzeta z wyrzszej połki

 

A przy okazji pali sporo mniej niż wymienione wyżej monstery i inne potwory. Hamulce ma brembo, bardzo mocne i do tego łatwo dozowalne, oleju nic nie trzeba dolewać. Jedyną moim zdaniem wadą tego sprzęta jest układ wydechowy, który lubi zardzewieć_ale jak wiadomo to tylko szczegół bo można dać do pochromowania(co chyba zrobię).

 

Prosze cie Sevenka pali mi tak samo jak cb500 ,a nawet mniej chyba że jezdze po miejscu to wiecej lyknie

 

Hamulce mocne w cb500 :) :)

Kurna nic mnie tak nie wkurzalo jak hamulce (miałem oplot ) jak i ciagle dobijajacy tyl na nierównosciach z pasażerem ,Przejedz sie na moto co ma przynajmniej dwie tarcze odczujesz róznice ;)

 

Ja swoja mam z niemiec i narazie nic nie moge powiedzieć złego na nia

Ogólnie polecam tego sprzeta

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...