BartekJ Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 (edytowane) Napisałem, że między innymi nowy cylinder. Wymieniony był tłok, korba, napęd rozrządu. Coś było robione z głowicą, ale nie wiem dokładnie co. I, jak pisze Sebool, do tego uszczelki, płyny, regulacje. No i sprzęt robiony był u Kędzierskich.Co prawda na biednego nie trafiło, ale nikt nie jest szcześliwy wydając taką kasę na naprawę zabaweczki. Edytowane 11 Lipca 2006 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Na forum wielokrotnie czytałem o koniecznosci czestych zmian oleju i regulacji zaworów co iles tam motogodzin. Nie wiedziałem o tym wczesniej. Postanowiłem sie zapytac u kumpla w salonie ktm jak to wyglada i rozmawiałem tez z mechesem i nawet natrafiłem na własciciela dokładnie SX 525 bo costam dokupywał. Na moje pytania zasmiał sie i powiedział ze nic kompletnie od 1,5 roku nie robił tylko łancuch smarował, mył filtr i duuuzo jezdził (amatorsko) a meches na to powiedział "prawda" :banghead: wiec nie wiem jak to jest ale chyba to sa swietne bezobsługowe motory... Pewnie jak kazde 4T ;) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Acha, a jak się zacznie coś sypać, to sprzęta się pozbędzie. "Szczęśliwy" nabywca albo wywali mnóstwo pieniędzy na reanimację, albo sprzeda kolejnemu. SX mam tytanowe zawory, i nie wierzę, że przez 1,5 roku jazdy, częstej, jak mówi, nie musiał nic ruszać. Że nie wymieniał łańcuszka rozrządu.A co do bezobsługowości 4 T to moim zdaniem wymagają dużo więcej zabiegów serwisowych niż dwusuwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Acha, a jak się zacznie coś sypać, to sprzęta się pozbędzie. "Szczęśliwy" nabywca albo wywali mnóstwo pieniędzy na reanimację, albo sprzeda kolejnemu. SX mam tytanowe zawory, i nie wierzę, że przez 1,5 roku jazdy, częstej, jak mówi, nie musiał nic ruszać. Że nie wymieniał łańcuszka rozrządu.A co do bezobsługowości 4 T to moim zdaniem wymagają dużo więcej zabiegów serwisowych niż dwusuwy.hehe a to mi miło słyszec ;) Prosta budowa i zasada działania 2T górą!! :banghead: a ten Koles ma kase generalnie to napewno zrobi tak jak wspomniales ze jeszcze z pół roku posmioga i sprzeda. a potem sie dziwic skad takie czasem okazje na allegro :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 A jeszcze 250 2T to juz eksploatacja kosztuje nie wiele wiecej nić w Simku :banghead:pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 A jeszcze 250 2T to juz eksploatacja kosztuje nie wiele wiecej nić w Simku ;)pozdr. To CR 500 tyle co motorynka ? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Ja niedawno kupilem 525 04 powiem tylko tyle OGIENMialem okazje jezdzic 426 kx 250 ale ktm to potworwykancza mnie zajebis...co do serwisu to odrazu po kupnie regulacja zaworow,czyszczenie filtra ,reg.gaznika ,nowy olej ,filtryco jakis czas musze dolac troche oleju bo z odpowietrznikow leci niewiem ale to chyba norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Mój znajomy zrobił modelem EXC bez regulacji zaworów z dobre 8000 km, choć powinno regulować się co 1500 zł. Jeździl tak długo, aż motocylk po prostu przestał zapalać. Wyregulował luzy i wszystko wróciło do normy. Pamiętajcie jednak, że we wszystkich KTMach zawory mają tendencję do zacieśniania się. Zjawisko zwiększania się luzów praktycznie nie występuje. Zacieśnianie oznacza, że nie ma dźwiękowych efektów rozregulowania się luzów zaworowych. Najczęstsza objawa to coraz gorsze odpalanie silnika, również na ciepło. Zacieśnianie się zaworów grozi wypaleniem gniazd zaworowych. Co prawda naprawa tego nie należy do najdroższych spraw, ponadto silniczek jest prościutki, dostęp również, niemniej po co płacić za swoje bałaganiarstwo. Proponuję więc regulowanie luzów dla świętego spokoju co 2000 km, maks 3000. Przy czym raz jeszcze zaznaczam - producent zaleca do 1500 km. W moim serwisie taka operacja kosztuje 50 zł, a wykonać to mogę w maks pół godziny. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 powinno regulować się co 1500 zł. co każde 1500zł wydane na wache ? hehe Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Ja niedawno kupilem 525 04 powiem tylko tyle OGIENMialem okazje jezdzic 426 kx 250 ale ktm to potworwykancza mnie zajebis...Małe OT. Motard, gdzie jeździsz? Zajrzyj tutaj jeżeli możesz. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Tytanowe były z tego co mi wiadomo tylko w roczniku 03 lub 04. Widzieli, ze to sie nie sprawdza i dali spowrotem stalowe. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRSET Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Jezdzilem dzis 525 sx i powiem ze maszyna mocna ale zeby nie do opanowania :flesje: ?Fajnie sie na tym jezdzi,jestem juz prawie zdecydowany zobaczymy tylko czy finanse mi pozwola na zakup :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 A co z Husqa bo wydaje mi sie ze bedzie sporo chetnych :)pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Jezdzilem dzis 525 sx i powiem ze maszyna mocna ale zeby nie do opanowania :flesje: ?Fajnie sie na tym jezdzi,jestem juz prawie zdecydowany zobaczymy tylko czy finanse mi pozwola na zakup :) TAK samo myslalem jak go kupowalem ale jak pojechalem w kopnym glebokim suchym piachu po torze czulem sie na nim jak maly chlopiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRSET Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 TAK samo myslalem jak go kupowalem ale jak pojechalem w kopnym glebokim suchym piachu po torze czulem sie na nim jak maly chlopiectestowalem go na kamieniach na 2 podjazdach i nie wydaje mi sie zeby na torze byla roznica jakas trzeba sie wjezdzic w moto przyzwyczaic :) Motor do sprzedania to HUSQVARNA TE 250 2005rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.