Stifler Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Witam wszystkich. Dzisiaj wymienilem klocki i plyn(z przodu) w mojej suzuki bandit i nie wiem dlaczego teraz caly czas lekko hamuje przez co tarcze sie nagrzewaja. Wszystko jest zamontowane dobrze i kilka razy odpowietrzane wiec nie wiem w czym problem. Po kilku ostrzejszych hamowaniach klamka hamulca staje sie twardsza, ale dlaczego?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 A tłoczek zacisku podczas wymiany klocków sprawdziłes ?Zerknij jeszcze na zacisk czy sie nie "zaciera"-jesli jest pływający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Klocki jak sa nowe to na poczatku musza sie dotrzec do tarczy wiec hamuja gorzej... Nie hebluj na maxa na nowych klockach bo mozesz zeszklic ich powierzchnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Jeżeli po kilku wciśnięciach klamki hamulce są leprze, czeka cię odpowietrzanie. Przy wymianie płynu musisz się z tym piep.....( długo aż do skutku ). Chyba, że całkiem nie spuszczałeś płynu tylko przelewałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Juz odpowietrzałem i to kilka razy dla pewnośći ... Wszystko jeszcze raz przeczyścilem i chyba jest troche lepiej ale to jeszcze nie to .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 (edytowane) dziwna sprawa, ja mam tak samo. na początku klamka dochodzi tak do połowy i dopiero hamuje, pojeżdże chwilę i się utwardza tak że już po wciśnięciu na 1cm jest twarda, co ciekawsze w 2 innych ktmach jest tak samo (1 jest nowy) Edytowane 7 Lipca 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 (edytowane) Juz odpowietrzałem i to kilka razy dla pewnośći ... Wszystko jeszcze raz przeczyścilem i chyba jest troche lepiej ale to jeszcze nie to .... proponuję rozebrać zaciski (bo pewnie ze starego płynu i syfu zrobiła Ci się tam niezła zupa) , tłoczki i uszczelki wyczyścić, nasmarować i będzie banglać aż miło :icon_biggrin: pees. a i odpowietrzanie, które trwa 2 godz. to nie jest nic dziwnego - spróbuj poluzować też śrubę przy pompie może tam masz jakiegoś bąbelka. Edytowane 7 Lipca 2006 przez TUREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Rozebralem wszystko po kolei, pompke, zaciski i wszystko przedmuchalem powietrzem pod cisnieniem, poskladalem i jest troche lepiej ale jeszcze hamuje:( Chyba pompka jest do wymiany... musze poszukac jakiejs uzywanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Czy czyszczac pompke zwrociles uwage na otworek wyrownujacy cisnienie znajdujacy sie kolo duzego otworu laczacego zbiornik plynu hamulcowego z reszta pompki. Czy jest on drozny ?Jezeli nie to zawsze bedzie ci sie budowalo cisnienie w ukladzie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Jest drozny bo wszystko przeczyściłem...Wczoraj juz dalem sobie spokoj z motorem i dzisiaj dopiero wyjechalem i jest lepiej niz wczoraj... moze pojedze troche i bedzie dobrze... jesli nie to sie jeszcze odezwe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 W motorze nie sposób od tak odpowietrzyćhamulce. Podczas wymiany należy należy odkręcić dekiel płynu i wciznąć tłoczki żeby klocek hamulcowy wszedł, zrobiłeś to? A po drugie skoro mówisz że klamka po kilku naciśnięciach robi się twarda to jak sądzisz? Nadal jest układ zapowietrzony i innych przyczyn się nie doszukuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 wciznąć tłoczki żeby klocek hamulcowy wszedł, zrobiłeś to? Czytaj uważnie cały temat - przecież autor napisał że wszystko zostało rozebrane na części i oczyszczone, a Ty się pytasz czy wcisnął tłoczki do wymiany klocków? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Teraz po przeczyszczeniu calosci klamka caly czas dziala tak samo ale wydaje mi sie ze z jednej strony klocki bardziej trzymają niz z drugiej. musze popracowac przy tym jeszcze jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 jaki masz uklad? z trojnikiem? kiedys xj odpowietrzalismy z qmplem pare godzin i tez juz myslelismy, ze cos nie gra. po nabiciu plynu strzykawka od dolu ukladu heble odpowietrzyly sie w 15 min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.