Skocz do zawartości

Problem z hamulcami gsf600


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Dzisiaj wymienilem klocki i plyn(z przodu) w mojej suzuki bandit i nie wiem dlaczego teraz caly czas lekko hamuje przez co tarcze sie nagrzewaja. Wszystko jest zamontowane dobrze i kilka razy odpowietrzane wiec nie wiem w czym problem. Po kilku ostrzejszych hamowaniach klamka hamulca staje sie twardsza, ale dlaczego?? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli po kilku wciśnięciach klamki hamulce są leprze, czeka cię odpowietrzanie. Przy wymianie płynu musisz się z tym piep.....( długo aż do skutku ). Chyba, że całkiem nie spuszczałeś płynu tylko przelewałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa, ja mam tak samo. na początku klamka dochodzi tak do połowy i dopiero hamuje, pojeżdże chwilę i się utwardza tak że już po wciśnięciu na 1cm jest twarda, co ciekawsze w 2 innych ktmach jest tak samo (1 jest nowy)

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz odpowietrzałem i to kilka razy dla pewnośći ... Wszystko jeszcze raz przeczyścilem i chyba jest troche lepiej ale to jeszcze nie to ....

 

proponuję rozebrać zaciski (bo pewnie ze starego płynu i syfu zrobiła Ci się tam niezła zupa) , tłoczki i uszczelki wyczyścić, nasmarować i będzie banglać aż miło :icon_biggrin:

 

pees. a i odpowietrzanie, które trwa 2 godz. to nie jest nic dziwnego - spróbuj poluzować też śrubę przy pompie może tam masz jakiegoś bąbelka.

Edytowane przez TUREK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebralem wszystko po kolei, pompke, zaciski i wszystko przedmuchalem powietrzem pod cisnieniem, poskladalem i jest troche lepiej ale jeszcze hamuje:( Chyba pompka jest do wymiany... musze poszukac jakiejs uzywanej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czyszczac pompke zwrociles uwage na otworek wyrownujacy cisnienie znajdujacy sie kolo duzego otworu laczacego zbiornik plynu hamulcowego z reszta pompki. Czy jest on drozny ?

Jezeli nie to zawsze bedzie ci sie budowalo cisnienie w ukladzie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest drozny bo wszystko przeczyściłem...Wczoraj juz dalem sobie spokoj z motorem i dzisiaj dopiero wyjechalem i jest lepiej niz wczoraj... moze pojedze troche i bedzie dobrze... jesli nie to sie jeszcze odezwe. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W motorze nie sposób od tak odpowietrzyćhamulce. Podczas wymiany należy należy odkręcić dekiel płynu i wciznąć tłoczki żeby klocek hamulcowy wszedł, zrobiłeś to? A po drugie skoro mówisz że klamka po kilku naciśnięciach robi się twarda to jak sądzisz? Nadal jest układ zapowietrzony i innych przyczyn się nie doszukuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wciznąć tłoczki żeby klocek hamulcowy wszedł, zrobiłeś to?

 

Czytaj uważnie cały temat - przecież autor napisał że wszystko zostało rozebrane na części i oczyszczone, a Ty się pytasz czy wcisnął tłoczki do wymiany klocków?

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...