MARCYŚ Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Ostatnio kupiłem taki sprzet własciwie spontanicznie nie planowałem ale trafiła sie bardzo zadbana sztuka zarejestrowana i w cenie poniżej trzech tysiecy no i sie zdecydowałem. Przeleciałem raptem 1500km ale wciaz to rosnie. Dzisiaj osobiście moge potwierdzić trwałość konstrukcji modeli GS moto ma ponad 50tyś na na liczniku a silnik pracuje bez zarzutu dodam iz podejrzewam iż jest to realny przebieg tego silnika gdyż był on zmieniony na nowy jeszcze w niemczech faktyczny przebieg motocykla to grubo ponad 100 tyś a pamietajcie że jest to 400 a nie duży turystyk.Moc silnika pierwotnie 34 KM została po 2 latach produkcji zmniejszona do 27 KM co ma wyrażny wpływ na trwałość, daje to pozatym około 7 sek do 100. Predkość jaka uzyskuje solo na moim egzemparzu to 140 a z pasażerem 120 dynamika solo jest dobra do ok 120 km/h potem sie kula. Spalanie na poziomie 4-5 litrów chyba ze jestes KAT to możę ??? wiecej Silniczek dwa gary na wolnych ma dzwiek podobny do czopera ale wkreca na postoju silniczek do 12 tys obrotów. Na maksa jadac masz ok 8 tyś a ekonomiczna predkość podrózna 100km/h jest przy 5000tys wiec bez wycia. fajny i ekonomiczny lecz przy wyprzedzaniu szybszych tirów czuć brak zapasowych KM mimo to do spokojnej nie sportowej jazdy jest fajny do tego niezwykle zwinny (z uwagi na wage ) w miescie, byście widzieli te kwasne miny kolegów na cieżkich sprzetach (800- 1000cm)gdy trzeba jechać przez zatłoczone miasto. Cytuj RIDE TO LIVEPilska Grupa Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Gratuluję :icon_mrgreen: Fajny motocykl, Gredo z forum takim jeździ i też chwali, nawet nie chce sprzedać, mówi, że maszyna zostanie u niego na wieki :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Generalnie sprzęty z tej rodziny można tylko chwalić :icon_mrgreen: :lapad: Kawał dobrej roboty ze stajni suzuki :icon_mrgreen: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 poniżej 3k i bezawaryjny? to brzmi kusząco... Ale z moim szczęściem to trafie taaaaką minę :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCYŚ Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Ja mam wersje naked czyli dużo chromu i co mnie ujeło szprychowane chromowane koła ale jest tez wersja soft czoper znajomy kupił za 2500 wizualnie taka sobie ale wpełni sprawna. Cytuj RIDE TO LIVEPilska Grupa Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) 2,5kpln to cena kusząca. Są tacy, którzy wydali prawie tyle plus tysiaka na pierścienie z montażem (z tym, że kupując sprzęta uczciwue zostali o potrzebie ich wymiany powiadomieni), a to i tak nie wszystko co jest do zrobienia. Mimo tego chwalą sobie te sprzęty :icon_mrgreen:. I wyśmiewają się z Uralów :icon_mrgreen: Edytowane 29 Czerwca 2006 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCYŚ Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) mój sprzecik spalił około litra oleju z silnika na 1000 km myslałem ze mam zużyte pierscienie ale motorek nie dymi nawet na wysokich obrotach, po rozmowie z mechanikiem zostałem uświadomiony że to normalne i lepiej nie grzebać tylko śmigać a kupić sobie bańke 5 jakiegoś nie drogiego oleju 10W40 i bedzie na sezon. Kolega jeżdził Gs 850 który miał zużyte pierscienie na wysokich obrotach koło 180 zostawiał smuge dymu jak pedzaca JAWA 350 mimo tego miał udany sezon,chociaż ten zarł 3litry lotosa na 1000km no ale sam sprzet kosztował niecałe 2koła, stare gs sa troche toporne ale trwałe. Edytowane 29 Czerwca 2006 przez MARCYŚ Cytuj RIDE TO LIVEPilska Grupa Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 2,5kpln to cena kusząca. Są tacy, którzy wydali prawie tyle plus tysiaka na pierścienie z montażem (z tym, że kupując sprzęta uczciwue zostali o potrzebie ich wymiany powiadomieni), a to i tak nie wszystko co jest do zrobienia. Mimo tego chwalą sobie te sprzęty :buttrock:. I wyśmiewają się z Uralów :buttrock: No ta Wieczny, ale co im z takiego egzemplarza gdy żeberko od cylindra ukrzywdzone? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider13 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Hejka ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do suzuki gs 400. Kumpel kupił fajny sprzęt ale elektryka do poprawki. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś udostępnił mi schemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Witam!Jeszcze niedawno mialem starego GS-a 500 w 4 garnkach, sprzet spoko ale cala ta rodzina (nie jestem pewny czy dwucylindrowy GS 400 tez ale czworki wszystkie) ma jedna wielka wade-brak prowadnic zaworowych, zawory pracuja bezposrednio w glowicy. To jest wlasnie przyczyna potwornego brania oleju, wymiana uszczelniaczy zaworowych nie pomaga, pierscienie tez nie bardzo. Koszt wstawienia zeliwnych prowadnic jest dosc duzy co czyni calosc naprawy nieoplacalna, dlatego pozbylem sie mojego GS-a. Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 witam chciałbym się podłączyć do tematu ponieważ posiadam podobny motocykl też od niedawna a mianowicie GSX 400, i szukam danych na temat mocy i osiągów wersji zablokowanych i otwartych macie może takie info pozdro p.s. w serwisówce nie znalazłem ale może jestem ślepy hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 (edytowane) Generalnie sprzęty z tej rodziny można tylko chwalić :) :) Kawał dobrej roboty ze stajni suzuki :bigrazz: pozdr. Jak każde Suzuki. :) A tak na serio to nawet nie wyobrażacie sobie ile może wytrzymać silnik serii GS (400.425.450,500). Pisałem o mojej GS500E katowanej na kurierce w dziale o wymianie oleju kiedyś, chyba do dziś nikt nie uwierzył w moje słowa. :) Ja bardzo tęsknię za GS500E , chętnie bym zamienil GSX600F na GS500E ale czasem latam w trasę na autostrady i GS500 nie daje rady wtedy. EDIT:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...138&hl=kurierce Edytowane 31 Lipca 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.