Skocz do zawartości

SUZUKI GS 400


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio kupiłem taki sprzet własciwie spontanicznie nie planowałem ale trafiła sie bardzo zadbana sztuka zarejestrowana i w cenie poniżej trzech tysiecy no i sie zdecydowałem. Przeleciałem raptem 1500km ale wciaz to rosnie. Dzisiaj osobiście moge potwierdzić trwałość konstrukcji modeli GS moto ma ponad 50tyś na na liczniku a silnik pracuje bez zarzutu dodam iz podejrzewam iż jest to realny przebieg tego silnika gdyż był on zmieniony na nowy jeszcze w niemczech faktyczny przebieg motocykla to grubo ponad 100 tyś a pamietajcie że jest to 400 a nie duży turystyk.Moc silnika pierwotnie 34 KM została po 2 latach produkcji zmniejszona do 27 KM co ma wyrażny wpływ na trwałość, daje to pozatym około 7 sek do 100. Predkość jaka uzyskuje solo na moim egzemparzu to 140 a z pasażerem 120 dynamika solo jest dobra do ok 120 km/h potem sie kula. Spalanie na poziomie 4-5 litrów chyba ze jestes KAT to możę ??? wiecej Silniczek dwa gary na wolnych ma dzwiek podobny do czopera ale wkreca na postoju silniczek do 12 tys obrotów. Na maksa jadac masz ok 8 tyś a ekonomiczna predkość podrózna 100km/h jest przy 5000tys wiec bez wycia. fajny i ekonomiczny lecz przy wyprzedzaniu szybszych tirów czuć brak zapasowych KM mimo to do spokojnej nie sportowej jazdy jest fajny do tego niezwykle zwinny (z uwagi na wage ) w miescie, byście widzieli te kwasne miny kolegów na cieżkich sprzetach (800- 1000cm)gdy trzeba jechać przez zatłoczone miasto.

RIDE TO LIVE

Pilska Grupa Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,5kpln to cena kusząca. Są tacy, którzy wydali prawie tyle plus tysiaka na pierścienie z montażem (z tym, że kupując sprzęta uczciwue zostali o potrzebie ich wymiany powiadomieni), a to i tak nie wszystko co jest do zrobienia. Mimo tego chwalą sobie te sprzęty :icon_mrgreen:. I wyśmiewają się z Uralów :icon_mrgreen:

Edytowane przez wieczny student
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój sprzecik spalił około litra oleju z silnika na 1000 km myslałem ze mam zużyte pierscienie ale motorek nie dymi nawet na wysokich obrotach, po rozmowie z mechanikiem zostałem uświadomiony że to normalne i lepiej nie grzebać tylko śmigać a kupić sobie bańke 5 jakiegoś nie drogiego oleju 10W40 i bedzie na sezon.

 

Kolega jeżdził Gs 850 który miał zużyte pierscienie na wysokich obrotach koło 180 zostawiał smuge dymu jak pedzaca JAWA 350 mimo tego miał udany sezon,chociaż ten zarł 3litry lotosa na 1000km no ale sam sprzet kosztował niecałe 2koła, stare gs sa troche toporne ale trwałe.

Edytowane przez MARCYŚ

RIDE TO LIVE

Pilska Grupa Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,5kpln to cena kusząca. Są tacy, którzy wydali prawie tyle plus tysiaka na pierścienie z montażem (z tym, że kupując sprzęta uczciwue zostali o potrzebie ich wymiany powiadomieni), a to i tak nie wszystko co jest do zrobienia. Mimo tego chwalą sobie te sprzęty :buttrock:. I wyśmiewają się z Uralów :buttrock:

 

 

No ta Wieczny, ale co im z takiego egzemplarza gdy żeberko od cylindra ukrzywdzone? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!Jeszcze niedawno mialem starego GS-a 500 w 4 garnkach, sprzet spoko ale cala ta rodzina (nie jestem pewny czy dwucylindrowy GS 400 tez ale czworki wszystkie) ma jedna wielka wade-brak prowadnic zaworowych, zawory pracuja bezposrednio w glowicy. To jest wlasnie przyczyna potwornego brania oleju, wymiana uszczelniaczy zaworowych nie pomaga, pierscienie tez nie bardzo. Koszt wstawienia zeliwnych prowadnic jest dosc duzy co czyni calosc naprawy nieoplacalna, dlatego pozbylem sie mojego GS-a. Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam chciałbym się podłączyć do tematu ponieważ posiadam podobny motocykl też od niedawna a mianowicie GSX 400, i szukam danych na temat mocy i osiągów wersji zablokowanych i otwartych macie może takie info

 

pozdro

 

p.s. w serwisówce nie znalazłem ale może jestem ślepy hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie sprzęty z tej rodziny można tylko chwalić :) :) Kawał dobrej roboty ze stajni suzuki :bigrazz: pozdr.

 

Jak każde Suzuki. :)

 

A tak na serio to nawet nie wyobrażacie sobie ile może wytrzymać silnik serii GS (400.425.450,500). Pisałem o mojej GS500E katowanej na kurierce w dziale o wymianie oleju kiedyś, chyba do dziś nikt nie uwierzył w moje słowa. :)

Ja bardzo tęsknię za GS500E , chętnie bym zamienil GSX600F na GS500E ale czasem latam w trasę na autostrady i GS500 nie daje rady wtedy.

 

EDIT:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...138&hl=kurierce

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...