kzabor Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Panowie... i Paniemoże ktoś mi pomoże. Mam problem ze stawianiem moto na stopkę centralną. Na szarpie się jak ch...ra za nim się uda. Może coś nie tak kombinuje. W instrukcji pisali o chwyceniu prawą ręką za uchyt boczny ale nie wiem o co chodzi więc trzyma oburącz za kierownić i ciągnę do tyłu i do dołu....Aha i jeszcze jedno... Jaka jest tak na prawdę różnica między stawianiem na stopkę centralną a boczną z użytkowego punkut widzenia??pozdrawiam i dzięki za infoKrzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalin Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ustaw sprzęta w pionie, jedna ręka na kierownicy, druga za uchwyt z tyłu lub za stelaż pod zadupkiem i po prostu stań na centralce. powinna sama wskoczyć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 ja na poczatku tez troche szarpalem sie z dywersja. To dosc ciezkie moto i wolalem ja stawiac na centralke stojac nad nim i trzymajac kierownice obiema rekami. Generalnie sile przyloz w dol na stopke, nie do tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 dokładnie , jedną nogą stań na stopce od centralki i przełuż ciężar ciała na nią i moto powinno sie lekko unieść i wtedy pociągnij do tyłu , proponuje złapac za uchwyt dla pasażera . A tak w ogóle to jaieś 2 tyg. temu kumpla oswieciłem , a gość ma juz drugą japonie i mówił , ze zawsze sie "szarpał" ze sprzetem stawiając na central :D Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agabusa Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Stawianie moto na stopke boczna/centralna jest w tej chwili obowiazkowe na egzaminie(przynajmniej w Gdansku)...rowniez mam ten problem......o dziwo z junakiem...bo na hondzie jakos wychodzi.. staram sie jak najmocniej nacisnac na stopke i pcham moto do tylu ,ale nie chce "wskoczyc"...a szarpanie jeszcze pogarsza i nic nie daje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Lapiesz za kierownice i za stelaz i stajesz na stopke lekka podnoszac stelaz w gore i samo idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Rzecz polega na tym żeby przy stawianiu na centralę unieść tył motocykla a nie przód.Lewa ręka trzyma prosto kierownicę, prawa łapie za uchwyt pod kanapą pasażera lub pod zadupkem i unosi tył, w tym czasie stopa naciska na ramię centralki i hop... gotowe :D Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 To ma polegac mniej wiecej na tym, ze prawa reka musisz ciagnac zadupek w gore (np za stelaz pod zadupkiem) a prawa noga mocno stanac na tej dzwigni od centralnej, lewa reka trzyma za kierownice zeby moto bylo w pionie, ewentulnie moze lekko ciagnac za kierownice do tylu, ale glownie ma utrzymywac pion. A roznica miedzy jednym a drugim jest taka, ze na bocznej ciezko nasmarowac lancuch np :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kzabor Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Chłopaki :D byłem, sprawdziłem, działa !!!! :P może to jeszcze nie wielka gracja, ale koniec szarpania i pocenia się przy sprzęciewielkie dzięki :D a co do tej różnicy, to wiem, że część rzeczy serwisowych robi się na bocznej, ale nie wiem w aspekcie bezpieczniej, stabilnie itp. ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Wyczuj moment w ktorym obe syopki maja kontakt z podlozem czyli moto idealnie w pionie, kierownice skrec na maksa w lewo i zlap za raczke lewa reka, prawa za uchwyt z tylu i pociagnij za kierownice do tylu jednoczesnie naciskajac stoke mocno w dol i wtedy zobaczysz jak wchodzi, jak maselko :D Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Stawianie moto na stopke boczna/centralna jest w tej chwili obowiazkowe na egzaminie(przynajmniej w Gdansku)...rowniez mam ten problem......o dziwo z junakiem...bo na hondzie jakos wychodzi..Pamietam jak zdawalem prawko na moto w Suwalkach(2000 r.)Dziewczyna ktora jezdzila przede mna, przejechala plac b dobrze.Byla zadowolona i myslala ze zaraz pojedzie na miasto, lecz egzaminator kazal jej postawic mz na st centralna.Nie potrafila tego zrobic.Chcialem jej pomoc ale egzaminator sie nie zgodzil.Oblala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 A co byście powiedzieli na stawienie JAWY TS350 na centralkę ( bo np. WSK-a to żadna waga ) ale JAWA troszkę już waży (dodam jeszcze że JAWA jak stoi na centralnej to tylne koło stoi na ziemi a przód w górze /czyli na odwrót jak w japońcach/). POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Mój pewnie waży jeszcze trochę więcej niż MZ-ka i daję radę. Poprostu nie można przechylać moto na boki bo nie postawisz. Jak obydwie nóżki staną na ziemi to wystarczy energiczniej stanąć na stopce centralnej i moto samo na nią wskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaRo Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) Też mam Jawę 350. Gdy była jeszcze orginalna to wystarczyło nadepnąć na centralkę i zdecydowanym ruchem pociągnąć do tyłu. Niestety gdy go obniżyłem i zrobiłem sztywne chopperoskie tylne zawieszenie pojawił się problem, bo chcąc postawić go na cntralce musiałbym unieść tył motoru na ok 15 cm a to raczej ciężka sprawa. Przerobiłem więc boczną żeby była bardziej stabilniejsza i teraz mogę robić przy nim wszystko ( poza zmianą tylnego koła - ale z odrobiną wyobraźni i sprytu i to się da ) Edytowane 27 Czerwca 2006 przez WaRo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Kurde troche sie boje :DWaże 53 kg i jesli na egzaminie na A1 będę miał postawic na cetralke jakiegoś ważącego ponad 120 kg "motóra" to nie dam rady :buttrock: Ze skuterkiem 85kg idzie bardzo łatwo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.