miclaw Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) piasekttJak by pojechał do Czech to moze by coś znalazł :Djaponce 125 np DT wazy w granicach 110-120 kg.Tak tak ale chodziło mi o Crossy Edytowane 26 Czerwca 2006 przez miclaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) Ja bym raczej pomysłal o japoncu z silnikiem CZ bo niskie koszty utrzymania, ale mamy zawieszenie i fajne prowadzenie :D . Ja nie wyobrazam sobie CZ'ty na dłuższym wypadzie enduro ( nawet te 100km laskiem w obie strony) . Ona po prostu strasznie męczy..zawsze chcialem miec cz bo cholernie podoba mi sie ten silnik i wiem ze innym 125 typu enduro nie cross zrobie z dupy garaz icon_twisted.gifOj muszę Cie zmartwić, ale w terenie ciężko Ci bedzie rozwalic japonskie enduro 125cm3 Edytowane 27 Czerwca 2006 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossword Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 `ja miałem cz 250 model 513 i miała zajebistego buta i tylko miałem problemy ze skrzynia ale czesci sa tak tanie i tak latwo dostepne ze kupuj cz morzna sie nauczyć jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) DO jazdy po lesie to najfajniejsza jest 380. W średnim zakresie obrotów już rozsądnie jedzie, w wysokim zakresie wiadomo co się dzieje :D Ogólnie elastyczny silnik.Siodło nie jest twarde jak decha, zawieszenie na tor tylko dla twardzieli ale po lesie żeby polatać jest do przyjęcia. Ja dopiero zaczynam na torze i niestety męczący jest ten zawias. Hamulec z przodu przydałby się lepszy.Wadą jest zapłon z przerywaczem i bezinwazyjnie motoplatu się nie da założyć. Przerabiałem ten temat.Pali zdecydowanie za dużo. Szczególnei z dziurawym bakiem :buttrock: Ze względu na ten motoplat to w tym momencie chyba kupiłbym 250 zamiast 380. Do tego lepszy gaźnik i już jest fajna jazda. Mocy pewnie trochę mniej ale jak się jeździ tak słabo jak ja to i tak by nie brakowało.No i największa zaleta 250 i 380- silnik jest prosty jak drut (którym nie należy naprawiać motocykla :buttrock: ) Silnik WSK 125 jest bardziej skomplikowany niż w CZ 380. Skrzynia biegów to poezja. Pancerna. 4 biegi wystarczają. http://img356.imageshack.us/img356/8017/p1010004small1nh.jpg prosty- nieprawdaż? To co u mnie było wymienione to tłok 250pln, korba 180, łożyska jakieś 100pln, kilka uszczelniaczy, teraz kosz sprzęgłowy ale kupiłem używany tanio. często do wymiany są tarcze sprzęgłowe po 40pln sztuka x4 ja miałem dobre. gaźnik kupiłem okazyjnie za 60 pln Mikuni, kopniak często jest dobity. razem z wałkiem 200pln. wałek kupiłem używany a kopniak nowy za 125pln. gwintowniki m7 do zerwanych m6 12pln, śrubek szukam do tej pory :biggrin:wymieniłem też wszystko w zapłonie. cewki 2x 45pln, kondzior 10pln cewka w/n 40pln no i chwila roboty z zaprawianiem przewodów. przerywacz też nowy. od tej pory z zapłonem nie mam problemów. Ponadto kupiłem nowe sprężyny do widelca, tylne amorki robił poprzednik więc nie ciekną. No i szereg czynności typu łatanie puszki filtra itp żeby motocykl trzymał się kupy. Tulejki w wahaczu... Teraz moja CZ jakoś jeździ. Nie jest jednak ideałem :/ Edytowane 27 Czerwca 2006 przez Wojteque Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Nie jest jednak ideałemRozumiem że problem tkwi głównie w zapłonie? Wiem jak to jest z WSK-ą. Zrobiłem jej generalny remont i chodzi ładnie, ale elektryka pomimo tego iż prawie wszystko w zapłonie wymieniłem, to jednak spory problem. Po prostu nigdy nie jestem pewien czy czasem znowu coś nie nawali, podczas gdy mechanika pracuje bez zarzutu :D Myślę że CZ-eśa ma podobnie, choć nie wiem czy z zapłonem też są problemy. Chyba jednak 125 lepsza ze względu na motoplat :buttrock: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Wszystko fajnie jak jest motoplat ale jak coś w nim sie popsuje to juz nie tak fajnie.Bo cena każdej czesci:cewka,wirnik i stojak to około 150 zł za jedną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 z tego co widze to prawda silnik jest prosciutki. :D mam pytanie ile 125 ma tarcz na sprzegle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 tak pozatym to jestem zainteresowany kupnem CZ 125 typ 516 albo 519 lub TMX 125.jesli ktos z FORUM posiada taki motor i chciałby sprzedac to piszcze na PW albo na GG: 4524297. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Napisz do rzemyka z forum (rzemyk90) On bedzie zakładał nową tuleje i wsadzał nowy tłok do swojej i bedzie chciał ją sprzedac pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertuzzi Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Witamhttp://www.allegro.pl/item106381928_cz_cross_125.htmlta jest na sprzedarz,mialem ogladac ale brak czasu http://www.allegro.pl/item108452714_cz_cro...najdziesz_.htmltu jest druga czeslawa Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 tak pozatym to jestem zainteresowany kupnem CZ 125 typ 516 albo 519 lub TMX 125.jesli ktos z FORUM posiada taki motor i chciałby sprzedac to piszcze na PW albo na GG: 4524297. POZDRO a co to jest TMX bo jakos umknąło to mojej wiedzy na temat mx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 moze gosciowi chodziło o cagive wmx 125? bo nic innego mi do glowy nie przychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 No ja swoja bede sprzedawal za miesiac czy jak. Co do CZ. silnik sety jest bardzo prosty. motoplat, to juz ulatwia sprawe. na sprzegle chyba jest 6 tarcz, ale moge sie mylic. Ma 6 biegow, krotkie. Silnik jest bardzo prosty, do tego silnika mozna dostac katalog czesci i tam jest wszystko ona obrazku jak poskladac co i jak. Wszystkie dystanse, wszystkie sprezynki i podkladki i srubki i tym podobne. Wiec jak silnik rozlozycie to sie nie martcie;). W tym silniku sa 2 typy lozysk: 6204 (simson) i 6203. Wszystkich jest ich 6. Teraz na wal bede zakladal koyo C3. Wiec z lozyskami nie ma problemu. Jak lozyska od simsona pasuja na wymiar to i simeringi tez dopasuje na wymiar wiec te czescie praktycznie w kazdym sklepie mozna dostac. Co tam jeszcze. Gaznik 34 mm, 27 km powyzej 10 tys obrotow. Charakterystyka nerwowa, nie ma praktyczenie dolu!!! Zeby ruszyc z wolnych obrotow to trzeba czasem nogami sie odepchac!!! Ale ja juz jedziemy na wolnych obrotach, mamy np 2 zapieta, i manetka w dol to pyr pyr pyr obroty rosna pyr pyr i w pewnym monencie odczuwamy takiego kopa jakby strzal ze sprzegla!! Normalnie jak zlapie swoje obroty to sama z siebiei na kolo stawia. Lajtowo mozna jezdzic pyrkajac sobie, ale na obrotach to nie bardzo bo na kazdym biegu wkreca sie na maxa, przynajmniej moja. No i co tam jeszcze, zawieszenie, mysle ze bardzo dobre, duza mozliwosc regulacji, mowie o tylnich (wstepne napiecie sprezyny, dobranie oleju , nadmuchanie powietrza i jeszcze regulacja przeplywu oleju na tloczku przez podkladki takie) Wiec jak sobie wyregulujemy zawieszenie odpowiednio to napewno bedzie dobrze sie sprawowac. Przednie zawieszenie tez pompowane, nie wiem jak w innych CZ ale u mnie przod dobrze wybiera nierownosci, praktycznie zadnych wtrzasow podczas szybkiej jazdy nie odczuwam, dobrze tlumi i dobrze pracuje jak na moto za tamtych czasow i za te cene. CZ wazy jak miclaw mowil 99 kg. To wprawny kierowca bo na CZ to trzeba sie uczyc jezdzic zeby wyczuc ten sprzet powienien takie lajtowe enduro rozwalic typu DT KMX czy MTX. No ale jazda na CZ cieszy szczegolnie jak zlapie obroty, to idzie jak pocisk, cholernie krotkie biegi, i ten ladny jak dla mnie dzwiek. Co tam jeszcze, mowie z zaplonem nie ma problemu, bo motoplat, bedzie nam sluzyl az sie nam zuzyje;) no i oglnie silnik prosta konstrukcja jak juz mowilem katalog czesci jest, i ksiazka serwisowa tez, wiec spoko. Wysoka to tez jest czesia. Ja mam 176 cm i na palcach dotykam ziemi siedziac. Co do cen czesci : nowa tulej 150 zl tlok 120 zl lozyska na wal ( 2 sztuki - koyo c3 40 zl ). Czesci latwo dostepne jak dla mnie, mam tel do takiego kumpla, glownie zuzywajace czesci do silnika ma i od reki. No co tam jeszcze ladna to ona nie jest ale do 2000 zl to naprawde cieszy jazda. Za 2000 zl mozna stara japonie kupic, i bedzie sie sypac. A cz jak bedzie sie sypac to jest forum specjalnie dla CZ zrobione wiec tam chlopaki pomoga bez problemu. I to chyba by bylo na tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 sory za pomylke, chodzilo mi o MTX 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Ja juz mam Mtx :buttrock: I nie chce drugiej ;]a zawsze mialem sentyment do czeskiej motoryzacji i zawsze chcialem miec CZ cRoss :D ehh Czemu polacy nie zrobili jakiegos takiego motocykla crossowego :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.