Skocz do zawartości

Lifan 200cc enduro


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Halo, Halo

 

witam, niestety dopiero jutro będę mógł zobaczyć te motorki, ale mam jakies wiesci na ich temat, podobno te Yamaha xt 125 sa w wersji supermoto??? i że niby mają ok 17 km czy to możliwe i co to dokładnie znaczy supermoto??

 

Supermoto to polowa crossa polowa scigacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastepna porcja faza kawasaki do mniej więcej 11 tys:

 

1) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110630684 - Kawasaki KLX 250R (numer 110630684)

 

2) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110076274 - Kawasaki KLX 650 Wyczynowe enduro (numer 110076274)

 

3) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110169152 - KAWASAKI KLX 250 ( klx,kdx,rm,xl,xr,cr,kx,yz,) (numer 110169152)

 

4) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110630684 - Kawasaki KLX 250R (numer 110630684)

 

5) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M232961 - Kawasaki KLX 300 R

 

6) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111570254 - KAWASAKI KLX 650

 

7) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111097696 - Kawasaki klx 300R (numer 111097696)

 

pozdro, osin

 

jeszcze jedno czy pomiędzy supermoto a zwykłym enduro są jakieś różnice konstrukcyjne czy zaprzestano na oponkach i plastikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastepna porcja faza kawasaki do mniej więcej 11 tys:

 

1) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110630684 - Kawasaki KLX 250R (numer 110630684)

 

5) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M232961 - Kawasaki KLX 300 R

 

7) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111097696 Ale chyba nie warto brać takiego drogiego.

 

jeszcze jedno czy pomiędzy supermoto a zwykłym enduro są jakieś różnice konstrukcyjne czy zaprzestano na oponkach i plastikach?

 

Ja bym się pomiędzy tymi zastanawiał. Wiadomo, że 300 lepsze :D Klx 650 to jest ciężkie enduro i gwarantuje, że ty byś miał więcej frajdy z tych lżejszych.

Supermoto ma jeszcze większe tarcze hamulcowe, inne pzełożenie, ma mniejsze koła i zawieszenie też inne, chyba miększe, chociaż nie jestem pewny.

Edytowane przez Benek14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie, jestem po prezentacji tej yamahy xt 125R, okazuje sie ze jest w wersji enduro nie supermoto i jestem zadowolony, punktacja jest taka:

 

- przy mojej wadze jednak wywija

- jest nowa z gwarancja a co za tym idzie z serwisem

- wydaje mi sie że jest doskonała na naukę jazdy a nie na naukę panowania nad mocą

- cena jest atrakcyjna

 

chciałem podziekować :D wszystkim uczestnikom forum, którzy wspomogli lamera w podjęciu decyzji i na szczęście odwiedli od chińskiego złomu.

 

Mam nadzieję że już niedługo będę podzielał waszą pasję do takiej fabawy, sportu czy formy spędzania czasu.

 

Jak tylko będę miał jakieś zdjęcia to się pochwalę niestety jeszcze muszę czekać do końca przyszłego tygodnia coby kaskę pozbierać!!! wrrrrr :buttrock:

 

pozdrawiam :buttrock: ,

 

Osin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

- przy mojej wadze jednak wywija

- wydaje mi sie że jest doskonała na naukę jazdy a nie na naukę panowania nad mocą

 

 

 

no chyba ze mało ważysz :D, a moto nadaje sie tylko do nauki jazdy bo mocy nie posiada :buttrock:

Edytowane przez lucas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpie żeby miała 17. Tego typu silniki nie wycisną wiecej niz 15KM. Taka jest budowa tego silnika. Suw pracy przypada 2 razy żadziej niż w 2t

 

A mam małe pytanko off-topic, ale ostatnio mnie to nurtowało. Najwięcej ile wyciśli seryjnie z 125cc 4T to chyba w MZ RT i jest to 15 kucy (chyba że się mylę?). A ile jest w przypadku wyczynowych klas 125 4T? Wiem że w zamierzchłych czasach była taka klasa a teraz to niewiem. Czy jest naprzykład możliwe wyciśnięcie 20 kucy z 125 4T? Bo np. kx-f (250) 06' ma podobno 45 kucy, czyli gdyby przyjąć że moc w stosunku do pojemności przy określonym wyżyłowaniu przyrasta liniowo to 125 4T powinno mieć coś kolo 22,5 kuca jak nie więcej. Ale zamotałem SRY...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bys powymieniał dysze na większe, zmienił wydech, i podjoł sie podobnych przeróbek to napewno byś tego dokonał!

pozdr.

Te przeróbki co opisałeś mało dają.

Przedewszystkim ważny jest skok i średnica tłoka. Wałki rozrzaądu, zapłon, gaźnik, śednica i skok zaworów oraz ich ilość i wydech. Ważną sprawa też jest materiał z jakiego to wszystko jest wykonane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba ze mało ważysz :buttrock:, a moto nadaje sie tylko do nauki jazdy bo mocy nie posiada :buttrock:

 

nie waże mało ok 100 kg, a motocykl faktycznie nadaje się do nauki bo mocy ma 12,5 konikow - z tym że ja potrzebuję się nauczyć jeździć na motorze, bo nigdy swojego nie mialem - a na żadnym nawet nie siedziałem od 15 lat! Druga sprawa że jeżeli się tak zapalę do tego sportu jak np. ty kolego to ten motor będę miał jeden sezon, podczas ktorego się nie zabiję i nie połamię.

 

pozdrawiam :D

 

osin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze kombinujesz osin , ja myslałem tak samo jak ty i kupiłem swego czasu Rx 125R (2T, 30 i parę koników) - właśnie żeby posmakować enduro i się od razu nie potłuc - pokusa kupna czegoś większego była ogromna - ale z wiekiem człowiek myśli bardziej racjonalnie i długofalowo :icon_mrgreen:

Z tym że ja nie myślałem o 125 4T bo wcześniej parę lat jeździłem dużym moto i nie musiałem się uczyć panowania nad moto, dlatego kupiłem coś mocniejszego. Po roku chciałem zmieniać - już prawie kupowałem 400 4T, ale rodzina, dom, samochód itd i itp, no i rx został - na razie.

Edytowane przez kules
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze kombinujesz osin , ja myslałem tak samo jak ty i kupiłem swego czasu Rx 125R (2T, 30 i parę koników) - właśnie żeby posmakować enduro i się od razu nie potłuc - pokusa kupna czegoś większego była ogromna - ale z wiekiem człowiek myśli bardziej racjonalnie i długofalowo :icon_mrgreen:

Z tym że ja nie myślałem o 125 4T bo wcześniej parę lat jeździłem dużym moto i nie musiałem się uczyć panowania nad moto, dlatego kupiłem coś mocniejszego. Po roku chciałem zmieniać - już prawie kupowałem 400 4T, ale rodzina, dom, samochód itd i itp, no i rx został - na razie.

 

:icon_mrgreen: zgadzam się i faktycznie pokusa na coś większego była okrutnie wielka wiesz...a tak sobie teraz pomyślałem że przecież jak jechałem na skuterku 50cc :lapad: i 4-5konikach to cholera na 125cc i 12,5 km chyba tym bardziej pojade! decyzja już zapadła jutro jadę kupić strój!!!

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja napisze tak: mówisz że masz małe doświadczenie z motocyklami i że ten motocykl ma służyć Ci głównie do nauki jazdy, wiec zastanów sie czy nówka sztuka z salonu to dobry pomysł, weź pod uwage że przy nauce jazdy zawsze zdażają sie upadki (a w enduro jak sie nie przewrócisz to znaczy że nie jeździsz), a upadek na nówce jest raczej bardziej bolesny niż na jakiś starszym sprzęcie. Weź pod uwage także że taki sprzęt po wyjeźdze z salonu traci ok 20% wartości (nieubłagane prawa rynku), a mówisz że to ma być motocykl na początek, na pierwszy sezon. A może teraz kupic urzywany sprzęt a za rok coś nowego? Pozatym jeżeli na tym sie chcesz uczyć to dobrze że nie mierzysz za wysoko, jednak ja zastanowiłbym sie jeszcze nad jakąs DR125 lub XLR125, przy czym ta pierwsza jest dużo bardziej popularna.

 

Pozdrawiam

 

P.S.

Witam kolege z Zagłębia :biggrin:

 

P.P.S.

Gdzie chcesz kupować ubranie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...