Skocz do zawartości

Czy warta jest coś Yamaha MT03?


Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli roczniki '09 stoja w salnie za 25.5k zł i maja 2 lata gwarancji bez limitu km (pierwsze z brzegu ogloszenie) to 2 latka prowadzonego w sposob idealny po wszystkich negocjacjach cen pogonisz pewnie cos w okolicach 19k(albo i poniżej), ja bym to tak kalkulowal, poniewaz sprzet nie jest jakos super popularny moze zdarzyc sie tak postawisz go na allegro nawet za dobry pieniadz i 2 tyg moze nawet nikt nie zadzwoni. Odsprzedaż takiego niszowego moto jak mt03 to nie jest to samo co sprzedz cbr f4, to duza ruletka.

 

p.s. nie zajmuje sie handlem motocyklami w sposob zawodowy a tylko obserwuje rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno szybko się nudzi, ostatnio widziałem odcinek w mono śladzie było o MT 03 ogólnie koleś był zadowolony, jeszcze chyba dużo pali o ile dobrze pamiętam.

,,CZŁOWIEK BEZ PASJI TO JAK DOM BEZ WŁAŚCICIELA "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Berserkers

W motogenie masz ciekawy opis tego moto, a pozatym zalezy co lubisz.

Silnik znany, trwały i oszczedny montowany w xt660x/r/z.

Singiel na wtrysku. Stylistyka rzecz gustu. Osobiscie jakbym znalazł taką w dobrej cenie to kupiłbym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam i zapraszam do tematu wszystkich posiadaczy MT-03.

 

Ja posiadam MT-ka od MAJA... (nie jest to mój pierwszy motocykl) i mimo ze ma mniejszą pojemność i mniej koni od poprzednich motoBIKóW, daje Mi wiele frajdy z jazdy!!

 

A wam jak się jeździ??

:happy:

 

Mimo że nie jest to popularny motocykl, udało mi się już parę ustrzelić na warszawskich ulicach..

mam nadzieje że znajdzie się na tym forum paru użytkowników.. (nie tylko z W-wy)

 

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłam MT 03 prawie cały sezon ( sprzedałam w sierpniu )i stwierdzam, że jest to motocykl do jazdy po mieście, a na dalsze podróże nie bardzo się nadaje. Mimo wszystko bardzo go lubiłam i jazda nim sprawiała mi wiele frajdy. :crossy: Teraz jeżdżę fazerem 600 i stwierdzam, że MT był strasznie narowisty i narwany, jakby miał ADHD. Szczerze mówiąc jazda fazerkiem sprawia mi większą farjdę.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

masa, gabaryt - jak najbardziej

niemniej charakterystyka jednocylindrowego silnika o tej pojemności nie jest najlepsza do nauki

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemniej charakterystyka jednocylindrowego silnika o tej pojemności nie jest najlepsza do nauki

 

Możesz to jakoś rozwinąć? Ja od zawsze byłem zdania, że taki singiel o mocy ~50KM to najlepszy sprzęt na pierwszy motocykl bo nie ma ostrego uderzenia mocy na wysokich obrotach, jak to mają niektóre 600tki w 4 garach. No i kolejna zaleta taka, że nie trzeba go mocno kręcić bo idzie już od niskich obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz to jakoś rozwinąć? Ja od zawsze byłem zdania, że taki singiel o mocy ~50KM to najlepszy sprzęt na pierwszy motocykl bo nie ma ostrego uderzenia mocy na wysokich obrotach, jak to mają niektóre 600tki w 4 garach. No i kolejna zaleta taka, że nie trzeba go mocno kręcić bo idzie już od niskich obrotów.

właściwie Heniek wyczerpał temat

im więcej cylindrów tym lepsza kultura pracy, mniej szarpania, mniej nerwowości

przykład (wielokrotnie sprawdzany) - przyjeżdża na plac gość swoim motocyklem (np. cb1000 big one) i kręci ósemkę bezproblemowo - dajesz mu ybr250 i jakoś mu nie idzie :D

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Cześć!

Mam pytanie odnośnie pierwszej wersji Yamahy MT-03 z lat 2006-2014.

 

Jak to jest z tymi tłumikami, szczególnie pod kątem pasażera, mocno grzeją w ręce?

 

Druga sprawa czy ktoś jeździł z bocznymi sakwami? Tutaj też mam na myśli grzanie się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Mam pytanie odnośnie pierwszej wersji Yamahy MT-03 z lat 2006-2014.

 

Jak to jest z tymi tłumikami, szczególnie pod kątem pasażera, mocno grzeją w ręce?

 

Druga sprawa czy ktoś jeździł z bocznymi sakwami? Tutaj też mam na myśli grzanie się

Tlumiki trochę się nagrzewają, ale parzyć nie powinny

 

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...