Skocz do zawartości

pawelpaciorek

Forumowicze
  • Postów

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Marki

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha SR500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.cafesr500.pl

Osiągnięcia pawelpaciorek

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Cześć! Mam pytanie odnośnie pierwszej wersji Yamahy MT-03 z lat 2006-2014. Jak to jest z tymi tłumikami, szczególnie pod kątem pasażera, mocno grzeją w ręce? Druga sprawa czy ktoś jeździł z bocznymi sakwami? Tutaj też mam na myśli grzanie się
  2. Sprzedam Yamahe SR500 z 1982r. Dużo rzeczy zrobione. Cena 7.5 tyś i można negocjować ;) Link do ogłoszenia http://olx.pl/oferta/yamaha-sr500-82r-super-stan-CID5-IDhakFz.html
  3. Też ostatnio upolowałem niezłą sztukę, w dodatku w właściciel nie ogranicza się do polerowania :)
  4. Pierwsza dłuższa, aczkolwiek niezbyt długa, podróż za mną :) Razem z Zieloną odwiedziliśmy Gdańsk
  5. Dzięki! Kolor nietypowy bo według mego widzimisię :) Jeden gar jest ok, fajny dźwięk, ładnie ciągnie z dołu, jednak wibracje dają się we znaki. Nie chodzi tu nawet o komfort jazdy ale o to, że no np. żarówki w kierunkach niszczyły się jak wściekle. W końcu założyłem ledy i póki co mam spokój. W ogóle zmieniając jakieś elementy fabryczne na akcesoryjne trzeba te wibracje uwzględnić i zadbać o solidne mocowanie albo jakąś gumę, które pochłonie ich część. Jako motocykl do miasta i na krótkie wyprawy jest super.
  6. Mam, jeździł bym już, a rano wstałem i znowu biała kupa na dworze :)
  7. Właśnie problem polega na tym, że ktoś już wcześniej tym papierem ściernym to potraktował. Niekoniecznie delikatnie :)
  8. Jak na razie jeden przegląd za mną, w zeszłym roku. Problemów jako tako nie było. Może dlatego, że był to przegląd zerowy i diagnosta skupił się na ustaleniu danych, bo trzeba było przeliczać ze starego niemieckiego dowodu naciski na oś, itp. Zobaczymy jak będzie w tym roku. Dokumenty jak najbardziej posiadam, motocykl jest zarejestrowany, posiada również tabliczkę znamionową.
  9. Mam taki problem, że numer ramy jest słabo widoczny. Dokładniej rzecz biorąc to 2 cyfry. NIe wygląda to na nic kombinowanego, raczej nieudolne potraktowanie przy jakichś renowacjach wcześniej. Motocykl ma 34 lata, więc pewnie jakieś prace ma już za sobą. Pytanie co można w takiej sytuacji zrobić? Gdzie się z tym udać? Ktoś się już borykał z podobnym problemem ?
  10. Taka drobnostka, kontrolka biegu jałowego. Dioda kupna, ale podłączenie przewodów było strasznie lipne więc postanowiłem przerobić. Przylutowałem po prostu przewody bezpośrednio do rezystorów, odizolowałem koszulkami termokurczliwymi i z powrotem do obudowy :) Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
  11. Co nazywasz kupą? Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
  12. Było usuwanie wgniecenia, no to teraz trzeba zrobić nowy lakier. Póki co stary usunięty, szpachla zrobiona, podkład położony i sobie schnie. Jutro zacierka na mokro i mam nadzieję lakierowanie na cito.
  13. Że tak zapytam, czemu taki silnik? Świetne są Toyoty Avensis II z silnikiem 1.8, ale to chyba powyżej Twojego budżetu. Dosyć chwalony jest też 1.8 w Volvo S40/V40. Całkiem niezłe są też 1.8 w fordach C-Max w pierwszej generacji Jeśli już się uprzesz na te mniejsze silniki to popatrz na Corolle E12. Podobno super są Mitsubishi Lancer VII z lat 2000 - 08, tam te silniki 1.6 są podobno bardzo mało awaryjne. Tylko, że to brzydkie jest :) Tak dla przykładu Avensis z silnikiem 1.8 w mieście potrafi spalić poniżej 8, a w trasie ok. 6l. Info na przykładzie konkretnego modelu u mnie w rodzinie. Z tego co czytałem to taki silnik bez turbo, jeśli nie jest zajeżdżony, regularnie serwisowany, to ok 400tyś powinien polatać. --- Edit Umknęło mi, że szukasz czegoś mało gabarytowego :) Ja bym jednak się tak nie "zamykał" na klasę compact :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...