rad3k Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Jadąć z prędkością 80km/h puszczam kierownice na idealnie równej prostej drodze. Po chwili kierownica wpada w lekkie wibracje,które z czasem przeradzają się w coraz bardziej gwałtowne. Jakie mogą być przyczyny takiego zachowanie ? Krzywa opona, niewyważone koło, łożyska głowki ramy.. ? Macie jeszcze jakieś propozycje ?Motocykl w zakrętach wydaję mi się mało stabilny. Jazda z małą prędkością to walczenie z kierownicą prawo lewo. Dodam,że opony nie są w najgorszym stanie a ciśnienie jest prawidłowe. Edytowane 17 Czerwca 2006 przez rad3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Ja stawiam na oponę. Czasami tego nie widać nawet. Przerabiałem to na XJ 600 którą byłem w Zamościu. Po wymianie gum zero problemów. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorpion Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Ja mialem cos dokladnie podobnego w MZ przy predkosci 60km/h, tlumaczylem sobie to zcentrowanym kolem, a tak pozatym to wszystko co wymieniles moze byc przyczyna, sprawdz to dokladnie jeszcze raz, moze krzywa rama (jesli jest to swierzo kupiony moto, i nie wiedziales co sie z nim dzialo wczesniej). Pozdrowienia i Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Może moto jest po dzwonie?? Krzywe lagi przednie, krzywa rama albo koło 8. Pomierz wszystko może coś wyjdzie. Zacznij od opony.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Rama jest ok. Będę sie musiał wszystkiemu dobrze przyjżeć. Zaczne od zmiany oleju w zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 ja tez identyko to samo w jajku mialem, ale zmieniłem oponke i wywazyłem i znikneło, ale jak moj kumpel miał to samo w xj to mu poradziłęm zmienić lacze i dalej to samo sie działo.Dopiero jak wymienił łozysko główki ramy to bylo luxx. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Również kiedyś tak miałem .Im bardziej zużyta opona tym silniejsze bicie . Bezpośrednio przed wymianą na nową , nie można było puścić kierownicy nawet na sekundę . Po wymianie jak ręką odjął .Ta następna opona nie wykazała się właściwością bicia , nawet na maksymalnym zużyciu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Macie jeszcze jakieś propozycje ?Motocykl w zakrętach wydaję mi się mało stabilny. Jazda z małą prędkością to walczenie z kierownicą prawo lewo. Dodam,że opony nie są w najgorszym stanie a ciśnienie jest prawidłowe. siemano, na dzien dobry proponuje kolejy test: robisz to samo i w momencie pojawiania sie drgan pochylasz sie nad kierownica coraz bardziej, ale jej nie dotykasz. jezeli drgania przejda masz wszystko w normie. ja tak mam jak sie za bardzo wyprostuje (cialo dziala jak zagiel i odciaza przod, ktory myszkuje, przy czym u mnie nie ma drgan narastajacych), a qmpel w rc36II ma tak po zalozeniu kufra. obaj mamy nowe lozyska glowki ramy, on ma nowke opone przod, ja tez mam nie najgorsza i ogolnie nasze bajki sa proste i klada sie do zamkniecia gumy tyl. jezeli nadal bedzie drgalo jak sie bedziesz pochylal, to: - niewywazenie kola odpada-ma wplyw na podbijanie przodu przy 200 - wstaw moto na central, podloz cos pod kolektory tak, zeby przod byl w powietrzu. kiera powinna sie plynnie obracac jednym, najmniejszym paluszkiem, bez zaciec i oporu. jezeli jest inaczej->lozysko glowki ramy - moze cos z wahaczem? jakies luzy? - cisnienie w kolach, zwlaszcza przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 mialem podobne objawy ktore rowniez ustapily po wymianie gum :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 mam tak samo - gulka na oponie (nowa już czeka na założenie :wink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Obczaj czy przednia opona jest gładka. Czasami oponę ząbkuje ( takie górki, dołki ) i przy pewnej prędkości kiera wpada w drgania. Ja stawiam na to. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winix2 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Obczaj czy przednia opona jest gładka. Czasami oponę ząbkuje ( takie górki, dołki ) i przy pewnej prędkości kiera wpada w drgania. Ja stawiam na to. :wink:Potwierdzam miałem identycznie zniszczoną opone, po wymianie jak ręką odioł rewelacja. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 to ja na kostkach moge puscic kierownice przy 80 ;pjak lozysko glowki ramy to jeszcze mozna sprobowac dokrecic w koncu one sa stozkowe(czy jestem w bledzie?), wiec moze to pomoze i zniknie luz, no chyba ze juz jest tak dobite... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Witam!Bez paniki :icon_mrgreen: to tylko "schimi" lub "shimi" (cholera wie jak to sie pisze :wink: ) Najprawdopodobniej -jak koledzy napisali -to oponka, sprawdz tez wywazenie koła , wyjscie ostateczne- amortyzator (skretu). :icon_mrgreen: to ja na kostkach moge puscic kierownice przy 80 ;pjak lozysko glowki ramy to jeszcze mozna sprobowac dokrecic w koncu one sa stozkowe(czy jestem w bledzie?), wiec moze to pomoze i zniknie luz, no chyba ze juz jest tak dobite... W moto enduro-cross shimi wystepuje rzadziej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Mam ten sam problem. Moto jest proste opona prawie nowa bo mam jeszcze te "cycki" na bokach, cisnienie sprawdzone. Przy 140 km/h zaczyna drgac kierownica im szybciej jade ym mocniej. Wczesniej mialem to samo w XJ 600s ale to byla sprawa cisnienia z przodu, naplompalem i zniknelo. A tu to niewem o co biega. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.