Skocz do zawartości

Czy wam tez po glebach tak gnie sie kierownica?


Rekomendowane odpowiedzi

... po glebach tak gnie sie kierownica?

zaliczylem poki co 2 gleby w tym sezonie, obie na twardym podlozu.. efekt jest taki, ze kierownica z obu stron jest krzywa. prostowalem lewa strone i skonczylo to sie tak, ze blokowala mi sie manetka gazu -> szlifierka w ruch, potem pasta polerska + wazelina i wrocilo do normy.. po drugiej glebie nawet mi sie nie chce zabierac za prostowanie.. jeszcze kiera peknie i w ogole nie bede latal...

 

czy wy tez tak macie?

 

ja wiem ze mam gowniana seryjna kierownice kawasaki... mysle ze z czasem kupie cos lepszego.. pytanie tylko co, zeby bylo dobre i w miare niedrogie?

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kupilem Tommaselli za 150 zl jakos daje rade mialem 2 gleby i mimo prawie 200 kilo kiera jest cala

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

renthal, tomasseli, fabryczne kiery hondy, fabryczne suzuki, i kilka innych nie ma zasady chyba czy taka czy taka ja z wyżej wymienionych porobiłem juz smigła i tylko renthal dał sie wyprostowac, a no i cezetowska z tym ze tą z cezety jakosc ciezko było wygiąc :banghead:, wiec zalezy jak mocno poprostu za***** o ziemie, koles w KTM po glebie z tapera czy jak to sie pisze zrobił też smigielko ale udało sie ja uratowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystki seryjne stalowe kierowncie są nic nie warte. Polecam kierownice alu dostępne na allegro koszt poniżej 100 pln a są nie do zabicia. Wywaliłem już sporo gleb DRą i kierownica jest w stanie nienaruszonym. Kiera ma grubsze ścianki od standardowych kierownic alu i to dzięki temu ma taką wytrzymałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fabryczne kiery hondy

Hmm, moja stalowa zmienilem po 2 dniach od kupna na fabryczna hondy :

http://www.bikepics.com/pictures/576156/

I ponioslo mnie na podjezdzie stromym = kiera do wywalenia :banghead: . Co prawda moto jeblo porzadnie na prawa strone ale bez przesady. Ta kiera nic, kompletnie nic nie bylo warta ! Ma napisa HONDA na prawej (chyba) stronie kiery ale podejzewam, ze to sa wlasnie takie z allegro za 110zl :banghead:

Teraz jezdze na mojej stalowej i jak narazie wytrzymala dluzej niz ta ALU HONDY.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie swoim na asfalcie wysypalem i z kiera sie nic kompletnie nie stalo a jest oryginlna nie aluminiowa.

Pozatym to nie wazne jaka kierwonica czy stalowa czy aluminiowa, zalezy jak sie wy*****olisz. Ostatnio u nas na torze gostek nowiusienka WR sie wysypal i kierownica wygladala jak by ja ktos na supel zwiazal.

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej zainwestowac wiekszą kase i kupic fat bara albo jakiegos renthala z poprzeczka i miec spokoj?! Wiem że sporo kosztują ale chyba wychodzi taniej.

Też tak miałem przy Hyosungu gieła sie jak z plasteliny!

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodaj linka do takiej jak twoja :icon_razz:

 

http://www.allegro.pl/item109642616_kierow...oss_enduro.html

To dokładnie ta kiera. Przeżyła sporo poważnych paciaków w terenie i na torze a jak zapewne wiecie

moja koza do lekkich nie należy (ok. 180 kg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item109642616_kierow...oss_enduro.html

To dokładnie ta kiera. Przeżyła sporo poważnych paciaków w terenie i na torze a jak zapewne wiecie

moja koza do lekkich nie należy (ok. 180 kg).

No kurde strasznie podobna do tej co mialem a zgiela sie dosyc znacznie, poprzeczka tez. Wiec albo nie ta albo przyjmujesz bardzo male gleby.

 

Poluzujcie lagi na półkach to przestaniecie giąć te kierownice w końcu....

Mialem poluzowane, ze sie lagi przekrzywily ale i tak prawa strona kiery poszla ostro w dol i pociagnela za soba poprzeczke.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Mialem poluzowane, ze sie lagi przekrzywily ale i tak prawa strona kiery poszla ostro w dol i pociagnela za soba poprzeczke.

 

Dobrze, że miałeś. Widocznie bardzo mocne walnięcie o twarde musiało być, jeśli mimo to kierownica się zgięła. Przy prostowaniu żadnych gwałtownych ruchów, tylko długa rura i bardzo delikatny, jednostajny napór na kierownicę.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...