tmi Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 (edytowane) Nie wiem dlaczego mialby byc gorszy od zagramanicznych.Polska mentalność doprowadziła do tego, że u nas nawet gwoździ nie produkują bo wszystko co polskie jest złe i do dupy, dlatego lepiej sprowadzać zagraniczne. Bo przecież każdy wie, że wszystko co zagraniczne jest cacy. ja nigdy nie kieruje się ceną w zakupie oleju, po prostu musi być najlepszy jaki jest przewidziany do mojego motocykla, na tym się nie oszczędza :icon_exclaim: olej typu 80zł za 4L to nie to samo co olej np. za 180zł komuś się coś chyba pomyliło :banghead:Nigdy nie kierujesz się ceną ale kupujesz najdroższy w nadziei, że jest lepszy.Wytłumacz może to szerzej? Edytowane 8 Marca 2011 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 cena jest faktycznie atrakcyjna... az odstraszajaca bo juz utarło sie że dobry olej musi kosztować... a jednak niekoniecznie... jeszcze poczytam i popytam ale do Jadźki zaleję chyba 10W40 Orlenu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Tym sie charakteryzuje wolny rynek ze oferuje mase produktow a to czy sie one na nim utrzymaja zalezy juz od tego czy spelnia on wymagania i oczekiwania klienta czy nie. Ja sobie poobserwuje wasze doswiadczenia i wowczas moze sie zdecyduje.Bo na dzien dzisiejszy nie stosuje niczego innego poza Castrolem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 (edytowane) jak niektórzy pewnie wiedza jeździłem na oleju z Lidla firymy W5 kosztowal 17zl za litr 5w40 API SM/CF syntetyk Znalazłem olej w Kauflandzie 5 litrów 80zl ACEA A3/B4API SM/CFMB 229,3BMW LONGLIFE-98PORSHE A40VW-NORM 502.00/505.00 A teraz liquid mollyAPI SM/CFACEA A3-04/B4-04BMW LONGLIFE-98MB 229,3VW 502,00 505,00PORSHEOPEL GM-LL-B-025 Podobno sa to te same oleje produkowane w jednej fabryce w niemczech ktore sa rozlewane w rozne opakowania (ponad 4) i oczywiście różnie kosztują :) Edytowane 8 Marca 2011 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 (edytowane) ... kolejny wyjątek potwierdzający regułę... dlatego kupuje oleje firm które posiadają własne rafinerie... Edytowane 8 Marca 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Witam.Ja wychodze z prostego założenia- jeżeli firma produkująca oleje motocyklowe specjalizuje się w tym od lat ,ma bogate doświadczenie na tym polu (także w sporcie)to mogę być pewien ,że kupuje dobry produkt. Czy oleje Orlenu są równie dobre? nie wiem. :flesje:Wiem natomiast jedno ,gdyby nie były w atrakcyjnej cenie nikt by ich nie kupował. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) Muszę dopisać co nieco o Orlenie. Co prawda chodzi o samochód a nie moto, ale jednak silnik ... Kiedyś tacie dałem kilka litrów Orlenu 10W40 żeby wlał do samochodu bo wpadło mi w ręce kilka butelek tego cuda a nie miałem gdzie tego wylać, do kibla nie można przecież. Nowy, zapieczętowany olej Orlen. Tatko wlał do fury i okazało się że jak silnik dostanie obrotów to gubi ciśnienie i świeci kontrolka oleju. Na poprzednim tak nie było. Pozbyliśmy się Orlenu z silnika i wlaliśmy porządny olej, problem zniknął. Edytowane 9 Marca 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Pozostaje tylko lac i meldowac o rezultatach. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Dupa! Orlen podpisał umowę z Yamahą że się wspierają w sporcie i od razu ich olej zrobił się zajebisty? Równie dobrze producent margaryny Delma może podpisać taką umowę i "wspierać się" z np. Hondą i od razu ich margaryna będzie najnowszym hi-tech smarem do łożysk, rekomendowanym przez Hondę? :banghead: Znam to z pracy w chinolach. Jednego sezonu Kingway zalecał w książce gwarancyjnej oleje Motul jako "och, ach, naj, naj..." a potem jakaś kupa wyszła między firmami i w kolejnym sezonie już Castrol był tym "och, ach wdupowłazem najlepszym na świecie". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Może i masz rację, ale jakoś nie mogę postawić znaku równości między Yamahą a Kingway. Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Tatko wlał do fury i okazało się że jak silnik dostanie obrotów to gubi ciśnienie i świeci kontrolka oleju. Na poprzednim tak nie było. Pozbyliśmy się Orlenu z silnika i wlaliśmy porządny olej, problem zniknął. To chyba żart, prowokacja albo przedstawiciel. Proszę na poważnym forum nie szerzyć takich wrogich informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) Yamaha R1 w której silniku pływa olej Orlenu :DSkoro podpisali umowę, to pewnie wszelkie wymiany oleju odbywające się na gwarancji będą z wykorzystaniem właśnie oleju tej firmy. Edytowane 9 Marca 2011 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) Muszę dopisać co nieco o Orlenie. Co prawda chodzi o samochód a nie moto, ale jednak silnik ... Kiedyś tacie dałem kilka litrów Orlenu 10W40 żeby wlał do samochodu bo wpadło mi w ręce kilka butelek tego cuda a nie miałem gdzie tego wylać, do kibla nie można przecież. Nowy, zapieczętowany olej Orlen. Tatko wlał do fury i okazało się że jak silnik dostanie obrotów to gubi ciśnienie i świeci kontrolka oleju. Na poprzednim tak nie było. Pozbyliśmy się Orlenu z silnika i wlaliśmy porządny olej, problem zniknął.Raczej bym obstawiał na winę po stronie silnika a nie oleju. Co to za samochód był, ile miał przejechane, jaki olej zalecał producent silnika i itp pytania się nasuwają.PSdyskusja o olejach takich czy siakich zawsze w cenie :):) Edytowane 9 Marca 2011 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Muszę dopisać co nieco o Orlenie. Co prawda chodzi o samochód a nie moto, ale jednak silnik ... Kiedyś tacie dałem kilka litrów Orlenu 10W40 żeby wlał do samochodu bo wpadło mi w ręce kilka butelek tego cuda a nie miałem gdzie tego wylać, do kibla nie można przecież. Nowy, zapieczętowany olej Orlen. Tatko wlał do fury i okazało się że jak silnik dostanie obrotów to gubi ciśnienie i świeci kontrolka oleju. Na poprzednim tak nie było. Pozbyliśmy się Orlenu z silnika i wlaliśmy porządny olej, problem zniknął. Miałem bardzo podobną sytuację z moim Mercedesem, pokusiłem się na tani olej i chodził na zimnym ok ale jak się rozgrzał to silnik chodził dużo głośniej i ciśnienie spadało do 1.5, od razu spuściłem ten syf, wlałem Mobila (taki jaki miałem porzednio) i była lalka i ciśnienie niżej 2 nie spadało (oba oleje były 15W-40)Od tamtego czasu powiedziałem sobie że nie kupie niczego co kusi swą ceną.Jak ktoś chce to niech sobie leje nawet olej od frytek ja mu nie zabronie bo w końcu leje on to do swojego silnika a nie mojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Muszę dopisać co nieco o Orlenie. Co prawda chodzi o samochód a nie moto, ale jednak silnik ... Kiedyś tacie dałem kilka litrów Orlenu 10W40 żeby wlał do samochodu bo wpadło mi w ręce kilka butelek tego cuda a nie miałem gdzie tego wylać, do kibla nie można przecież. Nowy, zapieczętowany olej Orlen. Tatko wlał do fury i okazało się że jak silnik dostanie obrotów to gubi ciśnienie i świeci kontrolka oleju. Na poprzednim tak nie było. Pozbyliśmy się Orlenu z silnika i wlaliśmy porządny olej, problem zniknął. Coś z tym musi być.Ja miałem taką przygodę z Golfem II 1,8 benzyna 90KM. Jeździłem na Mobilu. Jeden raz wlałem Orlen i pojawiła się głośna praca na gorącym silniku (panewki?).Na następny dzień zlałem i kupiłem Mobila. Wszystko wróciło do normy. Golf w "rodzinie" od nowości (ja drugi właściciel), przejechane ok. 80 tyś. km. Żadnych problemów wcześniej z silnikiem. Zdarzenie miało miejsce coś ok. 1999r. pozdro PS. To nie jest żadna prowokacja! Tylko fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.