pit Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Jestem w kropce bo nie chce zrobic 4tys i znowu ładowac kase w łańcuszek i napinacz. Chciałem kupić APE ale Piotr troche mi namieszał ;) i teraz nie wiem. ??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Piotrze piszesz: "Tak ale do tego potrzebne są części HRC stosowane w sporcie. Napinacz się wtedy uspokoi lecz należy liczyć się z szybszym zużyciem ponieważ sprężyna napinająca jest dużo mocniejsza."Czy to zużycie dotyczy również łańcucha?Czy nie da się dobrać "trochę" mocniejszej sprężyny, żeby zużycie nie było tak szybkie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 A jak szybko zużywa się łańcuch który jest tylko troszkę luźny mam na myśli to że słuchac takie lekkie "śurpanie" ??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik_ Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 (edytowane) Witajcie i wybaczcie że sie tak wtrącam... śledze ten wątek od początku... U mnie zaczeły sie pojawiać dziwne dzwięki w okolicach 5 - 5,5 tys obrotów... odłos przypomina grzechotkę/terkotanie ... po przeczytaniu tego tematu stawiam na napinacz ale moze to coś innego? ... ile kosztuje wymiana w autoryzowanym serwisie? Jak długo można z tą wadą jeździć? CBR F4i Sport 2001 (30 000 km) Edytowane 11 Czerwca 2007 przez mik_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 To zależy w którym autoryzowanym warsztacie chcesz zlecić taką wymianę ?Nie chcę w tym miejscu narzekać na autoryzowanych mechaników w HONDZIE ale jeżeli podziękowałem w ubiegłym roku za pracę w takim warsztacie to o czymś powinno świadczyć.Centrala Hondy w Polsce nie prowadzi ŻADNYCH szkoleń mechaników.Napinacze HRC mają właśnie trochę mocniejszą sprężynę ale poprzez to krótszą żywotność łańcuszka.Jeżeli ktoś po usłyszeniu dziwnych dźwięków z głowicy decyduje się na wymianę TYLKO napinacza to już jego prywatna sprawa ale proszę nie pisać bzdur że Honda robi liche napinacze.Jeszcze raz motocykl CBR600F4 nie jest motocyklem torowym. Podczas normalnej eksploatacji zgodnie z przepisami o ruchu drogowym rozrząd wytrzymuje ponad 50.000 km. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik_ Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 dokładnie chodzi mi o serwis HONDA POMIRSKI w Gdańsku, bo tam wczesniejszy właściciel serwisował tę maszyne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Jeszcze raz motocykl CBR600F4 nie jest motocyklem torowym. Podczas normalnej eksploatacji zgodnie z przepisami o ruchu drogowym rozrząd wytrzymuje ponad 50.000 km. 50.000 moze i lancuszek ale napinacz ..... never Zgodnie z przepisami ruchu drogowego - te motocykle sa stworzone do trzymania wysokich obrotów a wystarczy pojechac na jakis autoban i latajac 200 przeciez jest z przepisami ... ja mam zalozony napinacz od fzr - przelatane juz okolo 12 tysiecy i co i nic - a wskazowka niemal caly czas na czerwionym ... chodzi idealnie.... i to nie tylko mi ale i wielu innym motocyklista .... Za duzo tu teorii ... wiele osob zaklada APE i tez daja rade i to nie tylko w F4 ale innych modelach i markachi nikt jakos problemow nie mial (no chyba ze trzeba je dokrecac) i wsio ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 posaidam na sprzedaz http://www.allegro.pl/show_item.php?item=363756488 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturJ Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Swoj napinacz rozebralem, naciagnalem sprezyne dodajac jeden obrot i jak na razie pomaga. Jak to zrobilem?Po wielu wygibasach udalo mi sie wyciagnac napinacz, wyjalem sworzen, srubokretem nakrecilem jeden obrot jakbym juz wkrecal sworzen, nastepnie przytknalem sworzen i srubokretem nakrecilem do konca az sie maksymalnie schowal. Przytrzymujac sworzen, zalozylem pierscien zabezpieczajacy a w tylna czesc wkrecilem lekko dluzsza srubke niz oryginalna dokrecajac delikatnie tak aby sprezyna sie nie odkrecala. Wkrecilem napinacz, wykrecielm srubke i zastapilem ja oryginalna. Stukanie calkowicie ustalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 To tylko doraźny półśrodek który pozwala na przejechanie kilku tys. km ale nie zapomnij zapisać obecnego stanu licznika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturJ Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 100km ...i znowu zaczelo stukac tym razem sprzezyne nakrecilem nie o jeden lecz o trzy dodatkowe obroty, zobaczymy co bedzie. W miedzy czasie dowiadywalem sie ile napinacz moze kosztowac w autoryzowanym serwisie, taka czesc kosztuje dokladnie 281zl brutto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Poczytaj co napisałem 1 post wyżej !!!Podkręciłeś o 3 obroty i jeszcze pytasz co będzie ?Nie będę Cię pocieszał bo to grozi kapą silnika po zerwaniu łańcuszka rozrządu.Zapytaj ile kosztują prowadnice. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Można mocniej skręcić napinacz, ale o 1/2 obrotu maks obrót, ale nie o 3 !! Jak nadal stuka to nie ma wyjścia. Napinacz do wymiany, a najlepiej i łańcuszek. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Akcesoryjny napinacz APE (manualny) jest niewskazany ponieważ po każdym rozgrzaniu silnika należy go ręcznie podciągnąć przed jazdą na torze a po zakończonym treningu koniecznie go poluzować przed wystygnięciem silnika. Do jazdy codziennej jest na pewno niewskazany. Napinacz z APE mam w swojej cbr1100xx,zalozylem go przy jakis 40-50 tys mil,zmudzilo mie sie ciagle wymienianie tragicznie zaprojektowanej czesci Hondy.Motocykl teraz ma przejechone 127 tys mil czyli ponad 200 tys km.Po wstepnym napieciu zgodnie z zalaczone instukcja jedynie podczas kontroli luzow zaworowych sprawdzalem jego napiecie. Motocykl ma ciagle orginalny lancuch rozrzadu oraz plozy.Zgodze sie z twierdzeniem ze nie jest to rozwiazanie dla kazdego ale z tym naciaganiem/poluzowywaniem przed/po to przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturJ Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Można mocniej skręcić napinacz, ale o 1/2 obrotu maks obrót, ale nie o 3 !! Jak nadal stuka to nie ma wyjścia. Napinacz do wymiany, a najlepiej i łańcuszek. Pawel Kupilem w koncu nowy napinacz, wstawilem i nie ma zadnych odglosow, czyli silnik chodzi dokladnie jak przy naciagnietym starym napinaczu. Cos mi sie wydaje ze napinacz "naciagany" tez spelnilby swoja role. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.