Skocz do zawartości

Co kupic do 5 tys. GS XJ czy GPZ ??


Rekomendowane odpowiedzi

W tej cenie to najważniejszy jest stan techniczny. Kwestia modelu ma drugorzędne znacznie.

 

Poszukaj po forum.

 

Pozdr.

 

P.S. Ja bym wybrał XJ, ale tylko dlatego, że ma 4 cylindry :D)

Edytowane przez bodek_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Caly czas mysle nad GS bo jest tani w eksplatacji i mało pali

 

Mi XJ ostatnio troche po mieście,troche w trasie(duża część z prędkościami 120-140)spaliła 5,25l/100km więc dużo też nie jest :banghead: Potrafi wiecej spalić ale to jak się ją mocno kreci na każdym biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi XJ ostatnio troche po mieście,troche w trasie(duża część z prędkościami 120-140)spaliła 5,25l/100km więc dużo też nie jest :banghead: Potrafi wiecej spalić ale to jak się ją mocno kreci na każdym biegu.

 

A jak to jest z kosztami utzrymania wcześniej wyminionych XJ i GS?? Bo pomijając koszty zakupu, XJ wypada korzystniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No napewno GS jest tańszy ale nie są to jakieś wielkie róznice-łańcuch,klocki to podobne koszty,świece drozszy rodzaj no i 4 sztuki ale jednak często ich się nie zmienia,serwis troche droższy bo jednak 4 gażniki,4cylindry(więc więcej zaworów do regulacji).W cenach można się zorientować chociażby na stronie www.hrg.pl tam jest cennik to koszty można porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam XJ600 miałem taką i byłem z niej zadowolony, ma owiewki ,które się przydają na dłuższą trasę, zresztą sam motocykl nadaje się świetnie do turystyki.

Ja miałem XJ-te koleś GS-a i według mnie wygodniej i przyjemniej się jeździło na XJ

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może CBX 550?? kupiłem niedawno takiego i jest naprawde ok, jakość wykonania, bardzo ładna linia, kultura pracy silnika, 60 KM no i w końcu to honda :buttrock: i za 5 bedziesz miał maszynę zazem z wszystkimi wymianami olejów klocków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XJ jest najmocniejsza i ma cztery garnki, więc to ona jest moim liderem :buttrock:

 

W tym starciu które podał GS, GPZ, XJ to GPZ i XJ jest na równej szali-60KM. Jedyny plus to tak jak wspomniał januszm to 4 gary ale patrząc z perspektywy kosztów regulacji to GPZ wypada lepiej bo ma 2 cylindry

 

Caly czas mysle nad GS bo jest tani w eksplatacji i mało pali

 

Mi ostatnio na trasie przy 110-120 GPZ spalił 5 litrów więc to nie jest dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...