Skocz do zawartości

MZ 251 Jak to jest z tymi prędkościami?


Pastor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

mam przejechane od remontu jakieś 50-60 km i dziś sprawdzałem prędkość maxymalną :icon_twisted:

na 3 można tak do 60 pociągnąć, ale potem na 4 włączam i do 70 a z górki 80 nawet :icon_mrgreen: więcej nei miała siły już. czy to normalne czy coś jest nie tak? Biorę pod uwagę też to że licznik może źle działać, ale niby wskazuje te prędkości..Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,na poczatku nie polecałbym Ci sprawdza predkosci maksymalnej zaraz po remoncie,bo mozesz zatrzec sprzeta,a jesli juz chodzi o predkosc na 4 to moja 251 z silnikem juz troche nie pirwszej swierzosci pojedzie 110 km/h,ale rzadko gniote sprzeta na 4 do tej predkosci,a co do twojej predkosci to ja sie nie dziwie,przecież jesli to był solidny remont to jeszcze troche kilometrów musisz zrobic zeby wszytsko chodziło jak potrzeba,powodzenia w docieraniu sprzeta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Bula poniewaz po remoncie kapitalnym docieranie motoru jest jakies 500kilometrow takze nie probowal bym cisnac go az do samego spodu poniewaz mozesz narobic sobie problemow. Moim zdaniem docieranie 2suwa motory powinno byc nastepujace:

3 sesje kazdza po 10 minut na wolnych obrotach ( motor musi ostygnac pomiedzy sesjamiO)

 

Potem przejechac jakies 15 km 2000rpm/minute maxymalnie, rownomierna jazda w prostym terenie.

potem znowu motor ma ostygnac i tak samo 15kilometrowa przejazdzka przy 2000rpm/minute.

Wtedy jak juz zrobisz 500 kilometrow to juz mozesz probowac predkosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jakbys jezdzil tak na tych 2000rpm to wytarl by sie bardzo nisko próg i po dotarciu mugl by peknac pierscien. (im wieksze obroty tym tlok bardziej sie "wyciaga' i wyzej twozy sie górny próg, ) dlatego silnik musi chodzic na róznych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieco ponad miesiac temu zrobilem remont. Przez pierwsze 150- 200 km staralem sie nie przekraczac 4 tys obrotow, chociaz czasami ja wkrecalem nieco wyzej, ale tylko przez chwile. No a pozniej wiadomo, coraz ostrzejsza jazda- wieksze obroty na kazdym biegu. V sprawdzalem po okolo 500 km, ale nie bylo jeszcze przyrostu mocy (105 max). Po przejechaniu 1100 km V max okolo 135. Wiec jezdzij, ale nie paluj jej na maxa, ani nie trzymaj stalych obrotow, bo efekt bedziesz mial przeciwny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie katuje swojej etki, po za tym 60km to już jest trochę. Jeżdżę do 4tys obrotów więc to nie jest katowanie, do tego nie włączałem wcześniej 4 biegu, teraz tylko sprawdziłem, ale jak nie miała siły to uż nie odkręcałem bardziej, taki głupi nie jestem. Jeżdżę ostrożnie swoją etką, do tego tłumik, który mam osłabia ą jeszcze przynajmniej w zakresie niskich obrotów. 5 nie włączałem bo 4 to i tak jest za duzo...Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...