Skocz do zawartości

niagara

Forumowicze
  • Postów

    249
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O niagara

  • Urodziny 04/04/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Libiąż

Osobiste

  • Motocykl
    Ventus Modo 2, MTX 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia niagara

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. niagara

    Honda MTX 80

    http://allegro.pl/honda-mtx-80-i1397879560.html
  2. Witam, posiadam Honde Mtx 80. Mam mały problem, gdy ją chciałem odpalić po dłuższym staniu, to pokazał mi się dym z pod baku, chyba to jest regulator napięcia. Dodaje zdjęcieLINK ,znajduje się to obok zbiorniczka na wode do chłodnicy. Jak ktoś wie o co mi chodzi, to czy wie jak to się nazywa ?
  3. jesli chodzi o ta uwalona srubke to proponuje wykretaki. sa to takie niby wkrety z lewym gwintem. wiercisz mala dziurke w srubie wkrecasz wykretak (oczywiscie w lewo) cala srubka wychodzi. komplet 5 sztuk wykretakow w granicach 10zl. srubka moze jakos do ocalenia - bez problemu wtedy ja natniesz ale proponuje dopasowac cos innego. oo cos takiego: http://allegro.pl/wykretaki-do-zerwanych-s...1202589919.html
  4. z tego ci widze to chyba 4t? wydaje mi sie jakby zawory slychac a nie pierscienie. szlif w 4t? widze na allegro sa jakies "nadwymiarowe" tloki ale co z tego szlifu by wyszlo to nie wiem.
  5. no tak to jest chopper czy jak to sie tam zwie, dwa gary raczej bardziej wplywaja na moment niz na moc. pewnie chodzi ci caly czas ta cbr po glowie, motor sportowy smialo mozna powiedziec i wieksza moc :)
  6. pewnie jeden jedzie po rownych a drugi pruje z giewontu :biggrin: powiem ci tyle - dbaj o niego i nie szukaj problemu gdzie go nie ma :)
  7. dwucylindrowy :bigrazz: tutaj chlopaki pisza o v maxie: http://translate.googleusercontent.com/tra...dIKSyC4hMFnm0vg http://translate.googleusercontent.com/tra...ZeuYbGRwKCEiGNg :icon_mrgreen: fajnie czyta sie tlumaczenia googli o "rowerach" :)
  8. to zakladamy ze jego stan jest wzglednie dobry, chociaz to ze dobrze zapala nie musi o tym swiadczyc. duzo rzeczy moze sie skladac na to ze jedne eglemplarze tego samego modelu moga jechac szybciej inne wolniej. http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CA,125,Rebel/25156 <---tutaj kolega ma w rebeli 15 koni to jego pewnie licznik zamyka a tutaj specyfikacja na ktorej raczej mozna polegac: http://translate.google.pl/translate?hl=pl...el_125_2000.php
  9. moze ten twoj przebieg nie wynosi 14tys a kilka razy tyle, moze ktos ja cisna caly czas do oporu... jak regulacje nie przyniosa efektu to sprawdz kompresje lub/i nawet hamownia porownaj ze specyfikacja rebelki jak wypadnie kiepsko a chcesz poczuc moc swojej maszyny to remoncik ale tutaj to sie chyba mija z celem. a jak naprawde chciales poczuc moc to trzeba bylo cos w 2t wsiasc jesli chciales koniecznie w pojemnosci 125 :smile:
  10. a myslisz ze ile cbr leci? to tez jest czterosuw ciut mocniejszy od twojego i dlatego leci troche wiecej... moj mtx ma 120 na blacie to wedlug ciebie tez ma tyle jechac?
  11. tutaj masz dane techniczne rebelki http://www.scigacz.pl/Honda,CA,Rebel,125,2279,bm.html pisze tam v-max 95 takze mysle ze 90 jest chyba ok :smile: mozesz cos poczarowac z gaznikiem, wyczyscic ustawic - zaszkodzic nie powinno. moj mtx ma jednego kuca mniej od twojej rebelki, z przelozeniami na moc pruje 80 na prostej wiec mysle ze twoj v-max jest tym bardziej ok :icon_biggrin: aa co do tego wycia moze sprzeglo slizga?
  12. mieszanka 1:50 moze byc ciut bogatsza jak nie bedzie kopcil do 1:35 nawet, co do luzu to moze masz zepsuty czujnik jest kolo zebatki?
  13. sprawdz kranik oraz rozbierz/przeczysc/ustaw gaznik, zobacz czy plywak puszcza paliwo do komory.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...