Skocz do zawartości

Do włascicieli CBR 600 i nie tylko...


Rekomendowane odpowiedzi

Stan - mam nadzieję, że nie doznasz szoku ale na plastiku mozna wygodnie jechać.

A "cruiser" to serio nie klimat dla każdego. Nieraz w jakimś sklepie próbuję przysiąść

jakiegoś klasyka, wygląd ładny, pełny połysk, mucha nie siada ale jakoś mi czegoś brakuje.

Chyba zgrania się z maszyną. To nie jest to. Liczę na to, że prace nad ergonomią

będą we wszystkich klasach postępowały z korzyścią dla naszych ...... :-)

4 literek i całej reszty

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy wiesz ja nie mam jeszcze klasyka tylko nakeda, a na scigaczu dane mi jest smigac od czasu do czasu i taka tylko moja refleksja z tego wynika ze jednak pozycja najfajniejsza jest przy klasyku

fakt ze toto wielkie i nie zawrocisz tym na chodniku ale cos za cos :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest pozycja w ktorej czujesz sie jak panisko to lepiej nie wsiadaj na cruisiera bo doznasz szoku :(

 

Dozna szoku, bo na cruiserze już po 100 km bedą go bolały plecy................a nie daj bóg droga lekko dziurawa.............

 

Jeździłem cruiserem, teraz jeżdżę cbrką - komfort wbrew pozorom NIEPORÓWNYWALNY !!!!!!!!!!!!! O ile przejeżdżasz więcej niż 100 km jednorazowo..........................

 

Owszem cbrka nie jest typowym turystykiem tak jak pan eurpoean, zapewnia jednak bardzo rozsądny kompromis pomiędzy sportem a wygodą

 

Chopper/cruiser do krótkich tras i spokojnej jazdy jest OK. Ma swój klimat niewątpliwie. Ja jednak wolę moja cbrę ;) .....................

szerokiej drogi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po zakupie moto miałem objaw bolących nadgarstków, myślałem, że to kwestia przyzwyczajenia

jednak podczas jazdy zauważyłem różnicę w ułożeniu dloni - podczas swobodnej jazdy, a zupełnie inaczej podczas wciskania sprzęgła lub klamki hamulca

 

poluzowałem śruby trzymające hamulec i sprzęgło i pochyliłem klamki do przodu aby podczas wciskania nie wyginać nadgarstka tylko wciskać palcami

widocznie poprzedni właściciel był niższy i jemu nie przeszkadzało

 

problem od razu zniknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz marcus nie widze ani kropli obiektywizmu w twojej wypowiedzi

 

jezdzilem cruisierem i jezdzilem cbr-ka nie po parkingu tylko dluzej i ja jednak roznice dostrzegam znaczna

i nie na korzysc cbr-ki ;) ale to moze dlatego ze mam 190 wzrostu ? :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz marcus nie widze ani kropli obiektywizmu w twojej wypowiedzi

 

jezdzilem cruisierem i jezdzilem cbr-ka nie po parkingu tylko dluzej i ja jednak roznice dostrzegam znaczna

i nie na korzysc cbr-ki :) ale to moze dlatego ze mam 190 wzrostu ? :|

 

Stan:

1. I ja mam 190 cm wzrostu....................coż za zbieżność

2. I ja jeździłem dłużej niż po parkingu..............2 sezony Yamaha Dragstar Classic, od roku cbr 600f5

3. Napisałem o moich subiektywnych odczuciach. Twoje prawo nie zgodzić się ze mną.

4. Obiektywizm w ocenie motocykli nie istnieje. Za dużo emocji...................

pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobilem ostatnio 370km i narzekalem na tylek. Ale chwila przerwy i przeszlo. Nie powiem troche sie zmeczylem bo dawalem łupnia na winkalch a zjezdzilismy spory kawalek beskidow. Niektore drogi byly tragiczne. To byla moja pierwsza taka dluzsza trasa takze mysle ze jak przyzwyczaje tylek to nie bede udczuwal zadnego zmeczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie powietrza w oponach również ma znaczenie jeżdżąc po naszych drogach .Pompując ile fabryka każe ,wydaje się że czuć każdą dziurkę w drodze . Dlatego ostatnio z tyłu pozwalam sobie na niższe ciśnienie .

 

A i dzień się taki trafi lub człowiek jest trochę niezdrów i wtedy jazda bardziej męczy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem nigdy CeBRą, ale myślę, że takie zmęczenie podczas jednej konkretnej trasy bardziej spowodowane jest dyspozycją danego dnia - to ile spałeś, co zjadłeś, jak się ogólnie czułeś itp.

Swoją Zuzią zdarzało mi się robić i ponad 1000 km jedynie z krótkimi przerwami na tankowanie i kanapkę, a potem jeszcze do wieczora zwiedzać bez wyraźnych oznak zmęczenia, a czasami wracając do domu, całe 20 km obwodnicą, oczy mi się same zamykały i nie mogłem się skupić na drodze.

Podczas jazdy po mieście czasami boli lewa łapa od wciskania sprzęgła, no ale tak to już jest, jak na przemian tylko się rusza i hamuje... Do dalszej jazdy niewygodne są małe motocykle w stylu mojej XBRki :icon_twisted: a jak nie ma owiewki to dodatkowo ujemnie wpływa... no i kask - jak w uszach non stop szumi to też działa usypiająco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

też jeżdże CBR (F4) i po dwóch sezonach zastanawiam sie nad zmianą na coś bardziej turystycznego o bardziej wyprostowanej pozycji. Zastanawiam się nad FZ6, Bandit 650 lub FZS1000. Nie chciałbym rezygnowac z mocy i osiągów CBR jednakże przy wolniejszej jeździe na codzień pozycja jest męcząca i traci się rpzyjemność z jazdy. Ciekawą opcją jest również VFR800. Nie miałem okazji jeździć żadnym z tych modeli więc chętnie wysłucham opini innych. Głównie chodzi mi o pozycję za kierownicą , ochrona przed wiatrem i pozycja nóg (podnóżki jak najniżej usytuowane aby kąt ugięcia kolan był jak najmniejszy). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem 5 sezonów Banditem 600 S i przesiadłem się na CBR 600 F4i. Powiem tylko tyle: z powrotem na Bandita bym sie już nie przesiadł. Fakt. Pozycja nieco wygodniejsza była w Bandicie, ale nie na tyle, żeby przeważyło to wyższość CBR-ki w pozostałych aspektach: lekkość prowadzenia, zwinność w zakrętach, lepsze hamulce i silnik (przyśpieszenia). Nieporównywalne jak dla mnie. Co do pozycji najgorsza była pierwsza trasa ponad 140 km po przesiadce. Organizm szybko się przystosował. Teraz trasy 600 km (dłuższych jednego dnia nie robiłem) CBR-ą nie wydają mi się jakimś szczególnym wyczynem. Oczywiście mowa tylko i wyłącznie o sytuacji gdy się jeździ solo. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...