Skocz do zawartości

MARCUS

Forumowicze
  • Postów

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MARCUS

  • Urodziny 10/05/1974

Osobiste

  • Motocykl
    cbr 600 f5

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia MARCUS

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Czy instruktorem w tym ośrodku jest niejaki Andrzej P. ?? pozdrawiam
  2. Ludzie nie opowiadajmy takich bajek, że utrzymanie motocykla na gwarancji kosztuje worek pieniędzy. Bo jeszcze ktoś uwierzy............. Pierwszy przegląd masz bezpłatny, drugi kosztuje cię olej, filtr + wymiana (w moim przypadku jeszcze mniej, bo akurat Honda dawała filtr i robociznę gratis a na olej 25% rabatu). W kolejnych przeglądach też płacisz tak naprawdę za olej i wymianę. Jak dla kogoś to dużo to polecam w ogóle zastanowić sie nad zasadnością zakupu motocykla, bo to generalnie jest nietania zabawka. Kupiłem nówkę bo mnie nie stać na utrzymanie używki ! Ale każdy ma swój rozum.............. pzdr
  3. Pewnie, że warto !! Tylko niestety więcej kaski trzeba. W zeszłym roku kupiłem cbrkę - nówka sztuka salon. Masz nowe opony, klocki, tarcze, łańcuch itd. itp . No i nie martwisz się historią motocykla. Masz wszystko gdzieś. Po prostu wlewasz benzynę i jeździsz. Duży komfort Przeglądy w ASO wcale nie są takie drogie (pierwszy bezpłatny). Poza tym na początku poza wymianą oleju nie robisz w aso zupełnie nic. Co do straty wartości: jeśli kupujesz moto przynajmniej na kilka lat, to uważam, że warto zainwestować w nówkę i nie przejmować się utratą wartości. A i sprzedać łatwiej jak masz udokumentowany przebieg i stan techniczny. pozdrawiam
  4. 1. To niedobry pomysł kupować bez przymierzania !! Obwód to nie wszystko, liczy się też KSZTAŁT głowy. Małżonka przymierzyła chyba kilkadziesiąt kasków...........kupiła XS pomimo tego, że rozmiarowo powinna być S - ka. A żeby było ciekawiej, to XS niektórych firm też były za duże...................... :buttrock: 2. Przymierz u dystrybutora airoha, a kup przez allegro. 3. Jak się nie dasz skusić na przymierzanie to raczej "S" - i tak się ugniecie dopasowując do twojej głowy. Za duży kask to straszna porażka !! powodzenia
  5. A ja mam szczękowego UVEXa take off. Oprócz tego, że ciężki trudno mu cokolwiek zarzucić. Aczkolwiek waga to chyba problem wszystkich szczękowców................... Z plusów na pewno antifog. Jest ZAJEBISTY !! :) Po pierwsze go nie widać, po drugie działa jak powinien (naprawdę nieparuje, nie odkleja się, nie przebarwia itp) Małżonka jeździ w Airohu (nie pamiętam modelu w tej chwili- na pewno nie sv 55) z doklejanym antifogiem (był w komplecie z kaskiem) i jest tak, że przy niższych temperaturach (7-10 st.) na postoju ona ma zaparowaną szybkę, ja nie. To tyle Jakbyś miał pytania, wal śmiało pozdrawiam
  6. cbr 600f5 - tak jest oznaczona w Hondzie cbrka w wersji f z 2005 r. pozdrawiam
  7. Stan: 1. I ja mam 190 cm wzrostu....................coż za zbieżność 2. I ja jeździłem dłużej niż po parkingu..............2 sezony Yamaha Dragstar Classic, od roku cbr 600f5 3. Napisałem o moich subiektywnych odczuciach. Twoje prawo nie zgodzić się ze mną. 4. Obiektywizm w ocenie motocykli nie istnieje. Za dużo emocji................... pozdrawiam ;)
  8. Dozna szoku, bo na cruiserze już po 100 km bedą go bolały plecy................a nie daj bóg droga lekko dziurawa............. Jeździłem cruiserem, teraz jeżdżę cbrką - komfort wbrew pozorom NIEPORÓWNYWALNY !!!!!!!!!!!!! O ile przejeżdżasz więcej niż 100 km jednorazowo.......................... Owszem cbrka nie jest typowym turystykiem tak jak pan eurpoean, zapewnia jednak bardzo rozsądny kompromis pomiędzy sportem a wygodą Chopper/cruiser do krótkich tras i spokojnej jazdy jest OK. Ma swój klimat niewątpliwie. Ja jednak wolę moja cbrę ;) ..................... szerokiej drogi :)
  9. w połowie lipca - mają rozmach s******y.................... miejmy nadzieję, że warto czekać................
  10. No dlatego odpuściłem sobie te pady z Dynotechu. Nie będę czekał w nieskończoność. Choć przyznaję, że przynajmniej ze zdjęcia mocowania DHMów budzą większe zaufanie. Tyle że sama tuleja wydaje się być miniaturowa...... Tak czy owak jak ktoś z forumowiczów doczeka się przesyłki z dynotechu niech się pochwali. pozdrawiam
  11. Ok. Już powinny działać wszystkie :biggrin: Jeszcze nie próbowałem kłaść moto na bok. Trzeba będzie chyba kiedyś spróbować, bo sam jestem ciekaw. Tylko muszę kierunkowskazy poodkręcać........................bo szkoda. pozdrawiam
  12. Czołem !! Fotki crashpadów poniżej: http://www.cbr600honda.republika.pl/P1010432.jpg http://www.cbr600honda.republika.pl/P1010436.jpg http://www.cbr600honda.republika.pl/P1010438.jpg http://www.cbr600honda.republika.pl/P1010443.jpg Crashpady są firmy Walter Moto. Zapłaciłem niestety sporo, bo 360 zł :icon_biggrin: ale jakoś nie widziałem na ten moment lepszych alternatyw. Dynotech robi sobie jaja z klientów, a ja nie mam zamiaru czekać do jesieni..................a owiewek też szkoda wiercić. Kupione w Gdańsku w MARVELU. Najpierw sprowadzili mi PRAWIE takie same tylko 3 razy mniejsze...........za to za 250 zł. Ale poza ramą i ewentualnie chłodnicą to one chyba niewiele ochronią..............no i wtedy zamówiłem te co widać na zdjęciu. Nie szpecą sprzęta a w razie czego szkody nie tak wielkie.................... pozdrawiam MARCUS
  13. Spoko redline, jutro biorę aparat i pstrykam fotki pozdrawiam MARCUS
  14. Odświeżam temat................. Panowie, z ciekawości, dostał już ktoś te "bezinwazyjne" crashpady z Dynotechu ?? Ja próbowałem kupić u nich, zamówiłem i czekałem, czekałem, czekałem..................................i się nie doczekałem. W końcu kupiłem innej firmy też wersję bez wiercenia. Włoskie jakieś..........................wyglądają zajebiście ! pozdrawiam
  15. Gratuluję raz jeszcze :) !! Niech ci dobrze służy. Zakup 1-go motocykla to piękne uczucie............................ Do zobaczenia :crossy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...