Mario_PL Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 zgodze sie z Endurasem 2T raczej bardziej na tor a 4T do posmigania po lasach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Ja jezdzilem wieloma 2 t i 4t i czteropaki porostu mi lepiej sie podobają. mają lepszy dół i większy zakres uzytecznych obrotów a do tgeo ten basowy dzwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Nie wiem który lepiej sie do czego nadaje, wiem tylko że 2T królują w FMX i to sie raczej nie zmieni. 4T przez hamowanie silnikiem są wykluczone z FMXu. Nie mówie to o whipach itp ale o trickach gdzie trzeba puścić kierownice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 (edytowane) Ja wybrałem 2T dlatego że nie mam zamiaru sie tłuc na mułowatej DR'ce No nie wiem czy taka mulowata przy starcie skroilbym ci dupsko ze az milo :wink:Za nim odkrecisz to juz bede daleko...........................A wracajac do tematu jezdzilem na 125 kolegi i nie powiem kopa to ma Ale jestem blizszy 4t , tak jak wiekszosc napisala malo awaryjne i ciagna z dolu Edytowane 8 Maja 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Hehehe chodziło mi o DR'ke 125 bo tylko na takiej wolno mi sie wizić zry jak ktoś sie obraził :wink:pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_Bar Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Zdecydowanie wole 4t chodz sam posiadam setke 2t . Czteropak ma równomierniejszą prace silnika i w ogóle jest prostrzy w eksploatacji. Jestem zdania Endurasa 2t - tor 4t-enduro Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 prostrzy w eksploatacji. No jak dla mnie prostszy jest silnik w 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 to i ja dopisze swoje 3 grosze przed obecnym miałem dr600 oczywiście 4t zalety: jade 100kM/h trasie i słysze tuf tuf natomiast rx-em jest pisk ale w terenie jakoś 2t mi przypadł do gustu bardziej może dlatego że jest wściekły :wink: dr-ka była dobra do jazdy spokojnej a do wściekania lepszy jest rx... oto moje zdanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 e 600 tesz sie da poszalec w lesie ,tylko nie da sie tym skakac zabardzo :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 jeszcze zależy co znaczy poszaleć :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 (edytowane) Jak dla mnie to 2T mogły by nie istnieć, nie żeby to był syf na którym nie da się jeździź czy cuś ale mi poprostu one w ogóle nie pasują, więc nie obrażajcie się posiadacze dwu suwów .Może tak jest dlatego, że zacznałem jeżdżenie w terenie od razu na 4T.Teraz jak śmigam czasmem 2T kolegów to cały czas walczę z moto zamiast jechać: nie leży mi to trzymanie obrotów, mieszanie częste biegami, brak chamowania silnikiem, przygazówki jak się leci na luzie żeby sie świeca nie zalała i silnik miał smarowanie, wożenie ze sobą oleju do mieszanki no i większe spalanie.Nie powiem dźwięk 2T ma coś w sobie ale 4T ma brzmienie wyśmienite szcyzególnie niektóre modele lub sprzety z fajnymi wydechami. Kumpel ma nówke Gas Gasa 250 2T z dwiema mapami zapłonu i jak wsiadałem na jego moto to czekałem na to słynne pierdalnięcie ćwiary a tu powiedział bym tak se.Tylko żebyśmy się źle nie nie zrozumieli nie twierdzę, że moc jest nie wystarczająca do szybkiej jazdy ale spodziewałem się czegoś więcej i napewno CRFa 450 przy odkręceniu manety na maxa dostarcza więcej wrażeń :cool: kumplowi również. :) I napewno nie zgodzę się z tym, że 2T jest lepsze na tor/cross a 4T to raczej enduro/lasy itd.Zobaczcie jakie motockle teraz startują w MX MP czy pucharze PZM, owszem jest kilku którym pasuje poprostu 2T i już ale to mały procent.Więc gdyby 2T było rzeczywiście lepsze na tor i dawało by jakieś szanse lepszych wyników to zawodnicy z pewnością bez większego zawachania wbierali by właśnie te motocykle nie patrząc na ich inne wady. Powiedział bym, że te 5 kg różnicy w wadze na kożyśc 2T to ich jedyna zaleta.Kto wie może 2T dzięki rozwojowi różnych technologii wrócą jeszcze do łask ale może tez być tak, że 4T jeszcze się polepszą i zejda z wagą a wtedy możliwe, że dwusuwy odejdą do lamusa. Cały czas mówię oczwiście o wyczynowych motocyklach crossowych i hardenduro :wink: Edytowane 9 Maja 2006 przez BaRy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 To ja mam w takim razie pytanie odnosnie 4tPowiedzcie mi jakie dyloby dobre moto po zmianie dr oczywiscie zeby byl w eksploatacji podobny czyli bardzo malo awaryjny i wogole, ale zeby mial wieksza moc. Jakie moto byscie proponowali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Może kawasaki klx 650r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 No ja sie zgadzam z Barym. Motocykle 4T są lepsze na tor i do enduro i nie ma tu chyba wątpliwości bo wystarczy spojrzeć na maszyny pro-zawodników, same 4T i kilka wyjątków w postaci 2T. Ale jeżeli ktoś chce skakać i sie bawić w powietrzu to only 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slashromester Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 To mój pierwszy post an tym forum ;] Sam miałem kilka motocykli 2t, przez ostatnie 2 lata smigalem na hondzie cr 125, motocykl naprawde dobry lecz ciagnal tylko górą jak wiekszosc setek 2t ;d hehejednak powoli mnie to męczyło, czeste wymiany w silniku, bo zeby pojezdzic na torze i w ogole jechac to musisz 2 t trzymac caly czas na full gaz, sprzedalem moja honde i chce kupic 4t 250, zobaczymy jak to jest :clap: jak kiedys bede mial wiecej kasy to sobie jeszcze kupie na pewno 2t, bo sentyment mam do tych motorków :icon_razz: dzwiek jest przyzwoity ;] ale ostatnio jakos mnie ciągnie dźwięk 4t i to BAAAARDZO ;] pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.