Skocz do zawartości

Dlo kogo 4t a dla kogo 2t?


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem który lepiej sie do czego nadaje, wiem tylko że 2T królują w FMX i to sie raczej nie zmieni. 4T przez hamowanie silnikiem są wykluczone z FMXu. Nie mówie to o whipach itp ale o trickach gdzie trzeba puścić kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałem 2T dlatego że nie mam zamiaru sie tłuc na mułowatej DR'ce

 

No nie wiem czy taka mulowata przy starcie skroilbym ci dupsko ze az milo :wink:

Za nim odkrecisz to juz bede daleko...........................

A wracajac do tematu jezdzilem na 125 kolegi i nie powiem kopa to ma

Ale jestem blizszy 4t , tak jak wiekszosc napisala malo awaryjne i ciagna z dolu

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja dopisze swoje 3 grosze przed obecnym miałem dr600 oczywiście 4t zalety: jade 100kM/h trasie i słysze tuf tuf natomiast rx-em jest pisk ale w terenie jakoś 2t mi przypadł do gustu bardziej może dlatego że jest wściekły :wink: dr-ka była dobra do jazdy spokojnej a do wściekania lepszy jest rx... oto moje zdanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to 2T mogły by nie istnieć, nie żeby to był syf na którym nie da się jeździź czy cuś ale mi poprostu one w ogóle nie pasują, więc nie obrażajcie się posiadacze dwu suwów .

Może tak jest dlatego, że zacznałem jeżdżenie w terenie od razu na 4T.

Teraz jak śmigam czasmem 2T kolegów to cały czas walczę z moto zamiast jechać: nie leży mi to trzymanie obrotów, mieszanie częste biegami, brak chamowania silnikiem, przygazówki jak się leci na luzie żeby sie świeca nie zalała i silnik miał smarowanie, wożenie ze sobą oleju do mieszanki no i większe spalanie.

Nie powiem dźwięk 2T ma coś w sobie ale 4T ma brzmienie wyśmienite szcyzególnie niektóre modele lub sprzety z fajnymi wydechami.

 

Kumpel ma nówke Gas Gasa 250 2T z dwiema mapami zapłonu i jak wsiadałem na jego moto to czekałem na to słynne pierdalnięcie ćwiary a tu powiedział bym tak se.

Tylko żebyśmy się źle nie nie zrozumieli nie twierdzę, że moc jest nie wystarczająca do szybkiej jazdy ale spodziewałem się czegoś więcej i napewno CRFa 450 przy odkręceniu manety na maxa dostarcza więcej wrażeń :cool: kumplowi również. :)

 

I napewno nie zgodzę się z tym, że 2T jest lepsze na tor/cross a 4T to raczej enduro/lasy itd.

Zobaczcie jakie motockle teraz startują w MX MP czy pucharze PZM, owszem jest kilku którym pasuje poprostu 2T i już ale to mały procent.

Więc gdyby 2T było rzeczywiście lepsze na tor i dawało by jakieś szanse lepszych wyników to zawodnicy z pewnością bez większego zawachania wbierali by właśnie te motocykle nie patrząc na ich inne wady.

 

Powiedział bym, że te 5 kg różnicy w wadze na kożyśc 2T to ich jedyna zaleta.

Kto wie może 2T dzięki rozwojowi różnych technologii wrócą jeszcze do łask ale może tez być tak,

że 4T jeszcze się polepszą i zejda z wagą a wtedy możliwe, że dwusuwy odejdą do lamusa.

 

Cały czas mówię oczwiście o wyczynowych motocyklach crossowych i hardenduro :wink:

Edytowane przez BaRy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam w takim razie pytanie odnosnie 4t

Powiedzcie mi jakie dyloby dobre moto po zmianie dr oczywiscie zeby byl w eksploatacji podobny czyli bardzo malo awaryjny i wogole, ale zeby mial wieksza moc. Jakie moto byscie proponowali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja sie zgadzam z Barym. Motocykle 4T są lepsze na tor i do enduro i nie ma tu chyba wątpliwości bo wystarczy spojrzeć na maszyny pro-zawodników, same 4T i kilka wyjątków w postaci 2T. Ale jeżeli ktoś chce skakać i sie bawić w powietrzu to only 2T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy post an tym forum ;] Sam miałem kilka motocykli 2t, przez ostatnie 2 lata smigalem na hondzie cr 125, motocykl naprawde dobry lecz ciagnal tylko górą jak wiekszosc setek 2t ;d hehe

jednak powoli mnie to męczyło, czeste wymiany w silniku, bo zeby pojezdzic na torze i w ogole jechac to musisz 2 t trzymac caly czas na full gaz, sprzedalem moja honde i chce kupic 4t 250, zobaczymy jak to jest :clap: jak kiedys bede mial wiecej kasy to sobie jeszcze kupie na pewno 2t, bo sentyment mam do tych motorków :icon_razz: dzwiek jest przyzwoity ;] ale ostatnio jakos mnie ciągnie dźwięk 4t i to BAAAARDZO ;] pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...