DiboS60 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Mam pytanie:Pdoszly mnie sluchy z mtx w dyfuzorze są 2 przegrody ktore nie są tam mile widziane dla takich Łebsterów dawaczy na kole jak ja :D i teraz czy rozciac dyfuzor i wypiperzyc wszystko ?czy nic nie ruszac bo to nic nie da?:)pzdr..Dibo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Nie tykaj dyfuzora, co najwyżej może sie z samą końcówką pobawić.JEśli już chcesz zmieniać, to najlepiej na akcesoryjny, tylko wtedy ma to sens. Co do końcówki, to słyszałem różne opinie, ale myślę że dobra powinna poprawić dźwięk i może troszkę moc. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 zdejmij i zaloz jakas przelotowa koncowke. u mnie w NS1 daje niesamotego kopa, ale troch eza glosny jest jak sie wkreci, mi to nie przeszkadza, ale sie ludzie na przejsciu dla pieszych pruja na mnie:P:P:P pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 u mnie od samego początku był wypruty dyfuzor wiec czy cos daje to ci nie powiem, ale jak wybebeszysz jeszcze koncówke (a to robiłem sam) to chodzi o wiele głośniej:D:D i minimalnie szybciej wkręca sie na obroty:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 w dt założenie przelotownki bez wybebeszenia gruchy to bezsens ale MTX takiego stuntera pewnie jest inny Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Nie tykaj dyfuzora, co najwyżej może sie z samą końcówką pobawić.JEśli już chcesz zmieniać, to najlepiej na akcesoryjny, tylko wtedy ma to sens. Co do końcówki, to słyszałem różne opinie, ale myślę że dobra powinna poprawić dźwięk i może troszkę moc. PozdroWidze wypowiedziedzi teoretyków którzy piszą żeby nic nie ruszać. Ja robie takie rzeczy i za każdym razem efekt jest odczuwalny. Po prostu po takim zabiegu trzeba wyregulowac gaźnik żeby było dobrze.Te przegrody blokują przlot spalin i powie wam to kazdy mechanik zajmujący sie tuningiem 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 I Dibo tez wam to powie:PZalkadalem od poczatku ze spaliny sa blokowane.Nie wiem tylko czy nie zmeini sie za bardzo plukanie cylindra ze spalin(moze mulic w gornej fazie obrotow)i tak jak strzalek mowi trzeba wyregulowac gaznik.No to chyba go wybebesze:PTylko gdzie ciąc zeby to potem popsawac i nie zminic krztaltu dyfuzorka?;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 po oryginalnym spawie/zgrzewie ?? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) Mój kolega w sachsie ZZ125 silnik jak w tzr wywalił wszystko z dyfuzora i teraz stawia na koło z 3 a nie z 2 :D mowi samo za siebie.pozdro Edytowane 7 Maja 2006 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Dibo tutaj masz schemat jak u mnie wyglądała blokada (MTX125). Przegród nie było, ujście spalin blokowała rurka będąca jakby przedłużeniem rury wydechowej. Czerwone linie - miejsce cięcia kątówką (najlepiej mieć najcieńszą tarcze, żeby potem dobrze spasować). Po tym zabiegu i regulacji gaźnika Honda zaczęła jeździć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Dibo tutaj masz schemat jak u mnie wyglądała blokada (MTX125). Przegród nie było, ujście spalin blokowała rurka będąca jakby przedłużeniem rury wydechowej. Czerwone linie - miejsce cięcia kątówką (najlepiej mieć najcieńszą tarcze, żeby potem dobrze spasować). Po tym zabiegu i regulacji gaźnika Honda zaczęła jeździć :lapad: Czyli tylko skróciłeś tą niebieską rurkę?Sam myśle o wybebeszeniu gruchy :banghead: Jeszcze jedno:Jak ustawić ten gaźnik po wybebeszeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Ten temat był w maju a ty nam tu wyjezdzasz ze starociami :D :banghead: . Widze ze jestes nowy na forum :( nastepnym razem nie odkopuj z kilku miesiecy :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 WYWAL WSZYSTKO ZE SRODKA I Z KONCÓWKI WYWAL TA WATE JA TAK ZROBILEM W KMX I JEST roznica NAWET NIE ZLA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Ten temat był w maju a ty nam tu wyjezdzasz ze starociami ;) :) . Widze ze jestes nowy na forum :) nastepnym razem nie odkopuj z kilku miesiecy :banghead: Gdyby założył nowy temat to dostał by po uszach za to ze taki temat juz byl. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 jak odblokowac tlumnik w aprili RS 50, niestety zapchal mi sie probowalem go przeczyscic ale bez skutkow, w ktorym miejscu trzeba ciac i co wywalic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.