pepe Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Witam, mój sprzęt grzeje sie podczas zakładania rękawic, kasku i otwierania bramy. Potem ok 1000 metrów wolnej jazdy po polnej drodze i fruuuu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozlowm4 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 W moim przypadku motorek bez ssania i gazu nie zaskoczy, z tego co wiem to musze wyregulować zawory, popracuje tak z 1min i mogę wył. ssanie ale jeszcze nie jadę. Drugą minutę czekam i dopiero wsiadam inaczej szarpie i potrafi zdechnąć. (ale to wina tych zaworów). Akurat czas na zał. rękawic kasku itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 podlacze sie pod temat ze swoim pytaniem: o co w przypadku gdy sie jezdzilo, moto jest juz zagrzane i po kilku minutach postoju, mozna juz krecic do oporu? /silnik jest nadal cieply.../czy znow trzeba troche odczekac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 ja tam odpalam moto bez ssania (jak jest ciepło, 10+)nawracam 20 sek wyjeżdzam z podwórka do 1 krzyrzówkii na 1 tak do 10000 obrotów - no i chyba już jest rozgrzany ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banka Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 a ja mam pytanie troche z innej beczki ;) jak konczycie jazde to zakrecacie kranik ? dopiero zaczynam przygode z moto i wszystkiego sie ucze i bede wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamesko Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 a ja mam pytanie troche z innej beczki ;) jak konczycie jazde to zakrecacie kranik ? dopiero zaczynam przygode z moto i wszystkiego sie ucze i bede wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam W swojej er5 prawdopodobnie masz gaźnik podciśnieniowy i 3 ustawienia kranika: rezerwa, pełny bak oraz tryb serwisowy, na którym paliwo wydostaje się z baku bez względu na to, czy jest włączony silnik. Tego trybu nie używaj do codziennej jazdy(ja robię to tylko jeśli moto stoi w zimie przez dłuższy czas, wtedy ustawiam na ten tryb, aby gaźniki napełniły się paliwem bez konieczności kręcenia rozrusznikiem). Jeździsz tylko na RES albo FULL- w zależności ile masz benzyny. Po skończonej jeździe gasisz silnik i nic więcej Cię nie obchodzi. Paliwo nie wydostanie się z baku i nie zaleje gaźników (oczywiście jeśli wszystko jest sprawne) Pozdrawiam i życzę udanych pierwszych kroków na moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banka Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 dzieki za szybka odpowiedz ;)pzdr R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 ja mam cos skopane ze ssaniem, zawsze jak odpale i wlacze ssanie, to mi sie dusi i gasnie :/ wiec odpalam, jesli przygasa to lekka przygazowka tak z 2000rpm i dalej pracuje bez problemu. w tym czasie sie ubieram zwijam pokrowiec, wsiadam i jede:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Ja to ssanie włączam dosłownie na 5 sekund, żeby zaskoczyło. Potem wyłączam, bo się dusi. Zimą tak z 15 sekund ssania wystarcza. Oczywiście pierwsze 300 metrów jadę spokojnie na dwójce pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a.kowalski74 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Ja odpalam na ssaniu na 5 sekund i wyłączam i zostawiam moto przed garażem. Mam dość długi zjazd do garażu więc wolę żeby się rozgrzało przed "pokonaniem" wzniesienia. Idę się przebrać i jak wrócę to ruszam pod górę. A potem już delikatnie jadę aż strzałka podniesie się ponad pole oznaczone literką "C". No chyba, że się długo przebieram :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Dywagacje na temat ssania są trochę bez sensu gdyż różne silniki różnie na to reagują, w zależności od regulacji, wyeksploatowania itd. Z tego co wiem ssanie można całkiem zamknąć dopiero kiedy silnik pracuje stabilnie na swoich normalnych wolnych obrotach. Co do rozgrzewania to są różne szkoły, ja uważam że silniki motocyklowe są generalnie wysokoobrotowe i mocno obciążone, powinny się rozgrzewać na wolnych obrotach, oczywiście nie do optymalnej temperatury pracy ale przynajmniej przez parę minut. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adii Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 byle nie wkręcać i katować na zimnym silniku bo będzie go bolało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 A czy odpalanie totalnie bez ssania jest szkodliwe dla silnika? CBF-ka nawet na małym ssaniu przy ładnej pogodzie zalewa się, a bez pali tak jakby była rozgrzana. Co innego gdy jest zimno, ale wystarczy jej 15-20st za oknem by występowała w/w sytuacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 No ok, zgadzam sie ze na postoju nie nalezy grzac długo, ja zazwyczaj jakąs minute to robie (wczesniej pare kopów na odprezniku zeby sie olej zaciagnał, rozklejenie sprzegla) ale co to znaczy "delikatnie z manetką"? zazwyczaj jezdze na 5 tysiacach, 5,5, (od7 czerwone pole) wiec do ilu powinienem krecic podczas pierwszych (np 2) kilometrów? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 ja biore ssanie na max i czekam az zlapie 3 tys. obr. pozniej wylaczam ssanie calkowicie i czekam az wskazowka od temperatury podniesie sie za odpowiednia kreseczke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.