Skocz do zawartości

brzooza

Forumowicze
  • Postów

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O brzooza

  • Urodziny 03/07/1981

Osobiste

  • Motocykl
    honda cbr f4
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Siepraw

Osiągnięcia brzooza

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. czy ta peknieta pokrywa walkow rozrzadu powodowala, ze cieklo wlasnie z tego otworka w glowicy?
  2. Witam ponownie po dluzszej przerwie i ponownie wraca temat wycieku Mechanik ktory przy okazji ustawiania luzu zaworow mial sie zajac wyciekiem oleju ( z otworu w glowicy, ktory odprowadza ewentualna wode z gniazda swiecy) zamiast uszczelki pod deklem zaworow wyminil mi uszczelnienie pod pokrywa walkow rozrzadu (taki oring z przyczepionym mniejszym oringiem) niestety dalej cieklo, wiec jeszcze raz to wymienial i znow to samo:( Powiedzial ze nie ma sensu wyminiac uszczelki pod deklem zaworow bo tam nie ma cisnienia, ktore wypychalo by olej. Czy ma racje? Bo do gniazda siwcy olej moze sie dostac tylko tymi dowma miejscami - jak wynik a z serwisowki - chyba ze cos zle patrze... Jesli zajdzie potrzeba wymiany tej duzej uszczelki pod deklem zaworow to czy mozna zalozyc zamiennik czy lepiej oryginal? Ps. czy moim moto do ustawienia zaworow trzeba wyjmowac walki (zeby dostac sie do plytek)? Prosze o odpowiedz i pozdrawiam
  3. nie sposcilem dla tego, ze mechanik powiedzial wlasnie a "doleje jeszcze troche" Jezdzilem tak caly zeszly sezon. Teraz wyminiam filtr i niespodzianka. Obawiam sie wlasnie czy moglo sie cos przez to stac? tzn jezdzac tak caly sezon :P
  4. Witam Podczas wymiany filtra powietrza zauwazylem olej w airboxie. To pewnie z odmy (no bo skad). Mam pytanko czy to oznacza ze pierscienie puszczaja (silnik sie konczy) czy jest szansa ze to przez gorny stan oleju (mam moze nawet ciut ponad)? Jesli to przez gorny stan to czy moglo sie cos uszkodzic? czy jest szansa jak zminie olej i poziom oleju bedzie wlasciwy powinno byc ok?
  5. z tego wniosek, ze lepiej MIW... P.s. Wlasnie wracam ze sklepu motoryzacyjnego. Porownywalem oba filtry: MIW - 103zl, perforowana blaszka luzno goni, brak siatki HIFLO - 133zl, perforowanna blaszka wraz z siateczka w ramce Na pierwszy rzut oka nie widac roznicy w wykonaniu (oprocz tej dodatkowej siatki). Po przeczytaniu opini, ze HIFLO moze nie pasowac kupilem MIW - zaobaczymy jak z nim bedzie
  6. Witam Mam pytanie roznia sie czyms filtry MIW od HIFLO? Ktorys z nich lepsz/gorszy? W hondzie za oryginal krzykneli 195zl, a K&N kosztuje 210zl ale z tego co wyczytalem chyba nie warto inwestowac... co sadzicie? Dodam, ze wydech mam przelotowy Pozdrawiam
  7. Opon motocyklowych nie powinno sie kolkowac. Jesli naruszona jest struktura opony (sznurki, druty) to opona do wyrzucenia (przeciecie - blacha, szklo...). Po srubie nie powinna sie naruszyc - zakleic i jezdzic. Ja latam z latka kilka miesiecy i absolutnie nic sie nie dzieje...
  8. peknięcie glowicy :icon_mrgreen: bardziej podoba mi sie wariant z uszczelka dekla zaworow. Rozkrecimy zobaczymy. Teraz przynajmniej chce mi sie za to zabierac, bo jest szansa Dzieki i pozdrawiam
  9. Witam ponownie. Postanowilem odswierzyc temat, poniewaz pojawily sie nowe fakty... Nie dawalo mi to spokoju, ze nie mam typowych objawow uszkodzenia uszczelki - jednynie wyciek. Postanowilem jeszcze raz wytrzec caly silnik i zrobic kolejne ogledziny - tym razem w garazu. Okazalo sie, ze olej owszem wycieka - ale nie z uszczelki tylko z malego otworu w glowicy tuz pod otworem kolektora. (potwierdze to dopiero na 100% zatykajac ten otworek). Wczesniej tego nie zauwazylem poniewaz ped powietrza rozdmuchiwal olej wlasnie wzdluz uszczelki pod glowica... Z tego co mi sie gdzies o uszy obilo jest to otwor odprowadzajace wode z okolic swiecy. Mam racje? Co w takim przypadku moze oznaczac wycek oleju - uszkodzenie gwintu swiecy? Choc z komory spalania nie wydostawaly by sie takie ilosci oleju podczas pracy...
  10. niestety...odkrecilem owiewke, wytarlem porzadnie silnik do sucha, przejechalem sie pare km i wyraznie widac wyciek spod uszczelki glowicy. Wydaje mi sie, ze jest to olej, poniewaz wyciek nie wysycha i jest tlusty. Plynow nie ubywa bo staram sie nie jezdzic... Moze faktycznie doinwestuje jeszcze pare stowek w ten silnik - przynajmniej bede wiedzial co mam... Wszystko okaze sie po rozkreceniu. Dzieki za wszystkie porady i slowa otuchy Pozdrawiam
  11. ...nie, chodzi wlasnie o uszczelke pod glowica. Nic z tego nie rozumiem... Przegrzebalem forum i w wiekszosci przypadkow problem z uszczelka pod glowica wiazal sie z wywaleniem plynu chlodzacego, zwiekszeniem temperatury, mlekiem w silniku itp. U mnie nic takiego sie nie dzieje (na razie). Olej ciemny, w zbiorniczku nie ma pecherzykow powietrza ani zadnych gazow. Natomiast z uszczelki pod glowica wyrazinie cieknie, na wyskokich obrotach pojawia sie wyciekajaca strozka oleju. Zastanawiam sie czy moze to miec cos wspolnego z cieknacym zielonym plynem (wygladajacym wlasnie na plyn chlodniczy) z okolic gaznikow (pisalem juz o tym wczesniej), lub z wyciekiem z wezyka odmy. Po ostrej jezdzie rowniez z tego wezyka kapie olej. Z tym, ze jeden mechanik powiedzial, ze przy gornym stanie oleju moze nadmiar wywalac przez odme (z tym ze filtr jest suchy). Zastanawiam sie juz czy calego silnika nie zmienic - chyba najprostsze rozwiazanie :icon_question: Ale namieszalem, ale taka wlasnie mam zagwozdke - rozumie ktos cos z tego??
  12. Cieknaca uszczelke zauwazylem przypadkiem. Podejrzewam wiec, ze zrobilem juz na niej kilkaset km. Jak wspomnialem plynu chlodzacego nie ubywa oleju tez (przynajmniej w zauwazalny sposob). Nie pytam o jazde na odcince. Chce tylko na zakonczenmie sezonu pojechac i dlatego sie lamie. Szkoda silnika ale z drugiej strony juz tyle na niej zrobilem. Heh...kupilem honde bo wszyscy mowili "silnik nie do zajechania, bezawaryjna..." - to mi sie jakas dziwna musiala trafic bo caly czas "cos" Dzieki za wszystkie porady. Pozdro
  13. musze przyznac mandek, ze mnie zaniepokoiles. Jade dzis do znajomego mechanika to sie zobaczy co i jak...
  14. problem w tym, ze cieknie. Na wolnych obrotach jest to niezauwazalne, ale na wyskokich juz tak. Poziom oleju oczywiscie kontroluje po kazdej jezdzie tak jak i plyn chlodniczy. zwracam tez uwage na temperature. Czy mimo wszystko jazda z cieknaca uszczelka pod glowica nie wiaze sie z jakimis przykrymi konsekwencjami dla silnika?
  15. nie ubywa ani płynu chłodzącego ani oleju. Wydaje mi sie, ze wycieka czysty olej tzn. bez wody, nie robi sie tez mleko. Mam nadzieje ze dociagne jeszcze te kiklaset km:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...