Emiloko Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 To ja się może wpisze Emiloko - Emilian - F4i - Wołów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 (edytowane) kurde myszka mi nawala i klika podwójnie. Panie moderatorku, wiesz co z tym zrobić ;) Edytowane 4 Lipca 2010 przez Emiloko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus1989 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam wszystkich posiadaczy f4i :D Marcus_1989-Mateusz-CBRF4i-Wrocław :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monzie Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 To ja się również przywitam CBR600f4:) od kilku miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radezz Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Ja również witam Wszystkich posiadaczy CeBeR'ek Radezz - Radek - CBR F Sport - Łódź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek90 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam wszystkich, CBR F3 '97, Bartek, Wrocław:) Szerokości! Cytuj Motocyklistą się nie stajesz kupując moto, motocyklistą się rodzisz, a później dorastasz i szukasz maszyny dla siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Strzałka do góry to RES, do dołu to ON. Spalanie jeszcze w normie ale dość wysokie :wink: Mi obecnie F3 pali 7-7,5l, minimalnie zdarzyło się około 5,5, maksymalnie wciągnęła 11. Jak spalanie rośnie "ot tak" przy niezmiennych innych czynnikach to warto pomyśleć o regulacji gaźników, wymianie filtra powietrza itp. (u mnie, przed tymi czynnościami paliła więcej, teraz przy takiej samej jeździe pali mniej) Mi CBR F3 z 96(czyli ciut mniejsze dysze) pali 5,5l przy prędkościach do 120km/h. Filtr powietrza ma duże znaczenie dla spalania :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek112 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Witam :smile: bolek112 - Sebastian - Honda CBR600 F4 - Warszawa pozdrawiam :icon_biggrin: Cytuj Ktoś kto mówi, że się nie boi, albo jest kłamcą albo jest nienormalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nadja1 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Witam wszystkich bikerów! Dołączam się do grona posiadaczy Hondy CBR 600 RR! Pozdrawiam! Nadja1 Gdańsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper_84 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam serdecznie wszystkich cebro maniakow :biggrin: Pozwolę sobie połączyc dwie sprawy w jednym. Po F3 i dłuższej przerwie przyszedl czas powrotu na 2oo -> nie moglo byc inaczej niz CBR :biggrin: I tu moje pytanie - posiadam F4i z 2006 i robiłem kilka wypadów na autostradę i mam problem zeby rozpędzic się powyzej 246 km/h. Czy powinna bujnąć się wiecej ?? Ewentualnie w czym moze byc problem? Pozdrawiam i szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam serdecznie wszystkich cebro maniakow :biggrin: Pozwolę sobie połączyc dwie sprawy w jednym. Po F3 i dłuższej przerwie przyszedl czas powrotu na 2oo -> nie moglo byc inaczej niz CBR :biggrin: I tu moje pytanie - posiadam F4i z 2006 i robiłem kilka wypadów na autostradę i mam problem zeby rozpędzic się powyzej 246 km/h. Czy powinna bujnąć się wiecej ?? Ewentualnie w czym moze byc problem? Pozdrawiam i szerokości moja F4iS w standardzie 271 pokazywała na zegarze, więc zapewne coś jest nie tak... Sprawdź napęd czy standardowy. Porównaj wskazania prędkościomierza z GPSem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 to ja może zacznę od pytania ... ile ważysz? :P A tak serio to jak nie masz GPSu a nawet jak masz to sprawdź ile zębów ma tylna zębatka w twojej CBR. Ludzie montują między 44 a 46 - fabrycznie 44. Jak możesz sprawdź też przód. Tyle że z przodu różnica zawsze jest bardzo odczuwalna... np moja z 15-stoma zebami z przodu szła na koło z gazu na dwójce i zamykała licznik na szóstym biegu kończąc na odcince. Oczywiście błąd wskazania i spalanie były przy tym porażające. Jeśli masz 45 lub nawet 46 żebów z tyłu na ostatnim biegu może zabraknąć mocy by pojechać szybciej. Poza tym wskazanie będzie też odpowiednio mniejsze czyt. bardziej realistyczne bo w różnych testach V-max F4i zawsze wynosił ok 250km/h Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oie Master Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Witajcie Cebro Maniacy :crossy: Jak wam sie lata cebrami na trasie ?? Mam F sporta i dlugie trasy to nic przyjemnego :smile: Przelotowka miedzy 160 - 200 halasu duzo, mala elastycznosc i spalanie 8 - 10 :D. Ale za to na gorskich drogach mmmm miodzio prowadzenie, stabilnosc etc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 2 tygodnie temu wróciłem z Rumunii i jechało mi się bardzo dobrze. Jak nie używasz 6-tki to elastyczność jest przyzwoita, a do 160 to i spalanie potrafi zachwycić. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badoo Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Witam wszystkich jestem z Białegostoku i jeżdżę F4i 600F6. Pozdrawiam. i zarazem mam prośbę czy byłby ktoś w stanie zrobić taki opis i zdjęcia dla Hondy F4i tak jak w linku poniżej?? oczywiście chodzi mi o oryginalne śrubki.. z góry dziękuje. http://www.honda-cbr.pl/forum/jakie-rubki-...t636.html#p4773 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.