BartZX Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 http://tk3city.net/cbr600f4i.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 No dobra, to moja jest najszybsza wsrod f3 :D hehehe W d... byłeś, g... widziałeś foks :wink: ;) :) Dawno temu była rozmowa na temat, kogo z forum F3 jest najszybsza. Bodajże Agghia dotarła do materiałów gdzie dane techniczne F3 były podane z uwzględnieniem rocznika.No i wyszło szydło z worka. Najszybsze są modele z '96. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac89 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Ehhhh... Teraz jest mi przykro i zepsules mi humor ;) Musiales o tym pisac, musiales ?!?! Panowie... Robicie sobie jaja, cz naprawde rocznik 96 jest najszybszy? Bylem przekonany ze F3 97-98 są mocniejsze od 95-96 :icon_razz: Ma ktoś może linka do tych materiałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Ehhhh... Teraz jest mi przykro i zepsules mi humor :D Musiales o tym pisac, musiales ?!?! Musiałem :icon_mrgreen: Panowie... Robicie sobie jaja, cz naprawde rocznik 96 jest najszybszy? Bylem przekonany ze F3 97-98 są mocniejsze od 95-96 :bigrazz: Ma ktoś może linka do tych materiałów? Nie robimy sobie jaj!!!!! Jest szybsza o jakieś 0,002 s. !!!! Przestancie spamowac i spierac sie ktora ladniejsza albo szybsza. Pamietacie czego ten temat dotyczyl? Wniosłeś do tematu tyle, że nie wiem jak ogarnę tak wielki zasób wiedzy.Tak się składa, że właśnie Twój post jest najbardziej nie na temat. Żeby nie było, mam kompa po formacie i nie mogę znaleźć tej bzdurnej strony z bzdurnym info. Ale pamiętam na 100%, że taka była i że '96 była najszybsza :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agghia Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Osz ty ABG pamiętliwa bestia jesteś :clap: ...ale z tymi F3 masz rację :buttrock: - najszybsze (i najlepsze :icon_mrgreen: :P ) są te z '96!!! a oto dowody: http://www.sportrider.com/bikes/146_perfor...ers/index4.html :wink: PozdrowionkaAguś :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surf_star Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 A ogarnąć trzeba To!Może mi ktoś zrobić zdjęcie zamka tylnej kanapy w F4i Sport?Poniżej wklejam zdjęcie i prosił bym o zdjęcie od kogoś kto ma to sprawne bo chce odbudować!!http://img143.imageshack.us/my.php?image=cbrit6.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Trochę się tych Cebr zebrało więc czas na wspólne spotkanko w realu! :icon_razz: Jak tylko pogoda się trochę ustabilizuje zaglądajcie do tematu, dogadamy się co do czasu oraz miejsca i w drogę! No i trzeba trochę sprostować tytuł tematu, który nie powinien dotyczyć tylko F4 ale wszystkich CBR!!!Do zobaczenia! :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyl Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Bazyl CBR 600 F4i 2003 Witam tez mam cbr f4i '03 ale mam powazny problem i nie moge sie nia cieszyc przekrecam klucz wszystko ok immobilaizer, pompa paliwa naciskam starter kreci i nic patrzylem nie ma iskry i wtrysku lampka F1 mruga w cyklach 1 dlugo 9 krutko i od nowa gdzie moge to sprawdzic sa jakies kody lub moze ktos z posiadaczy tego swietnego motocykla mial podobny problem? z gory dzieki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoss Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 (edytowane) Panowie pytanie techniczne: czy to normalne, że zmiana biegu na wyższy, głównie z 1 na 2 wykonywana przy wyższych obrotach jest taka głośna? Gdy ruszam ostro to mam wrażenie że coś złamię w skrzyni, z takim głośnym zgrzytem wchodzi 2. Potem już jest ok, również z redukcją nie ma problemu. Czy ten typ tak ma czy może coś tam jest nie tak? Moto nowe, z 2005 r. Jak jest z tym u Was? Edytowane 25 Maja 2007 przez yoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Panowie pytanie techniczne: czy to normalne, że zmiana biegu na wyższy, głównie z 1 na 2 wykonywana przy wyższych obrotach jest taka głośna? Gdy ruszam ostro to mam wrażenie że coś złamię w skrzyni, z takim głośnym zgrzytem wchodzi 2. Potem już jest ok, również z redukcją nie ma problemu. Czy ten typ tak ma czy może coś tam jest nie tak? Moto nowe, z 2005 r. Jak jest z tym u Was? U mnie 2 jka też głośno wchodzi... ale to chyba norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 tu jest jak poprawnie zmieniać biegi, mnie pomogło :banghead: skrzynia pracuje cichutko, no może czasem coś nie wyjdzie :bigrazz: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=60804&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 U mnie miedzy 1 a 2 jest ciezko, jak nie zrobie tego ruchu dosyc mocno to czasem nie wskakuje...Dobry jest ten system by przed zmiana wywierac lekki nacisk noga na dzwignie zmiany, wtedy jest juz lepiej :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) Podepne sie pod temat bo mam maly problem z moto... Mam takie wrazenie, ze jakby wraz z wzrostem obrotow slysze jakis taki szum/terkotanie czy cos takiego. Jest to bardziej odczuwalne w jezdzie niz przy staniu... Nie wiem czy to z silnika (3 tys temu robilem wszelki koniecznie regulacje i duzy przeglad, 2 tys temu zmienilem olej), czy to plastiki (prawa strone mam po szlifie i jest zlozona/pospawana lecz nie je st to jak nowka, zawsze byly minimalne dzwieku owiewki, teraz jeszcze na poczatku sezonu usztywnilem troche przod....do tego moto jezdzi na polskich drogach od 3 miechow wiec jazda po dziurach Warszawy napewno nie wplywa dobrze na mocowania owiewki...).Moto jezdzi normalnie, kopa ma takiego samego, max speedy podobnie bez zmian, ale boli mnie cos w sercu jak czuje ten dzwiek a nie chce jej sprawiac bolu :) Nie chcialbym by bylo za pozno a trudno mi sie jakos wyrwac w tygodniu do serwisu wiec narazie staram sie ograniczac smiganie... ktos ma jakas rade ? Edytowane 31 Maja 2007 przez foks Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Sprawdź czy ten niepokojący Cię dźwięk słychać stale, czy tylko w pewnym, konkretnym zakresie obrotów. Jeśli tak to na 99% jakiś element wchodzi w rezonans i wkur**a ucho. Jeśli jest to stałe "grzechotanie", słyszalne także na wolnych obrotach, to może być także napinacz. Foks, nie martw się i w żadnym wypadku nie odstawiaj moto, polatamy niebawem to sprawdzimy co to za cholerstwo :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Jest to w pewnych zakresach, powyzej 9 tys jest naglosniej... to pewnie wina moich spawanych owiewek i polskich dziur... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.