Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko. mam pytanko :notworthy: w swojej F4 mam orginalny tłumik :clap: i jest on troche za cichy :D najchetniej to bym wogole go odpioł :D jakeis 2 tyg temu robiłem regulacje i sunchro, czy po wywierceniu paru otworów w tłumiorze znowu musialbym to zrobic? pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. mam pytanko :) w swojej F4 mam orginalny tłumik :) i jest on troche za cichy :) najchetniej to bym wogole go odpioł ;) jakeis 2 tyg temu robiłem regulacje i sunchro, czy po wywierceniu paru otworów w tłumiorze znowu musialbym to zrobic? pozdrawiam.

wcześniej jeździłeś WSK-ą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam pytanko natury elektrycznej.

Spaliło mi zegary, a właściwie to chyba siadł eprom sterujący całym tym ustrojstwem.

Znacie może jakiegoś magika który bawi się w naprawę takich rzeczy, czy sprawa jest beznajdziejna?

Poza tym czy uszkodzone liczniki mogą powodować nieprawidłowe działanie pompy paliwa? moto nie chce jechać wiecej jak 90 a na mocne dodanie gazu reaguje ksztuszeniem. Z dołu idzie normalnie a na postoju daje się nawet na chwilę wkręcić do odcinki jednak po chwili jakby paliwa brakowało. Dziś zakładam regulator napięcia od kumpla bo mam co do mojego poważne wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR600 F4i 2001 rocznik - ma w lewym i prawym reflektorze żaróweczki typu H7 (czy może H1 ) ?

no kurcze, tak ciężko zejść do motocykla i looknąć na klosz? :bigrazz: Manual milczy na temat typu żarówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe :wink: Wczoesniej popinałem Polonezem ;) F4 to mój pierwszy motorek :-) to jak wkoncu z tym wierceniem w tłumiku? Szkoda mi kasy na jakis sport.

 

;) a do baku lejesz piwo?? łańcuch smarujesz smalcem??

nie niszcz motocykla, dobry tłumik kupisz juz za 1000pln, albo puszkaj na ebayu używek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio ktoś tutaj nawet się ogłaszał - miał dwa slip-on'y dla F4 po 500 pln

A jak już powierciłeś swojego to mam na sprzedaż piekny kompletny orginalny wydech od mojej F4 (kolektory i wydech) :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) dla tych dosiadających CBR.

Pod koniec sierpnia kupiłem F4 '99 :clap: jeszcze się jej boję, nie jest to pierwsze moto (wcześniej GPz 550). Mam pytanie: na jakim ssaniu odpalać motocykl jeśli temp otoczenia to np 18 C, zaznaczam że bez ssania odpali ale trochę topornie to idzie no i obroty sporo poniżej 1 tys.

 

:notworthy: zapomniałem zapytać. Może ma ktoś stopę centralną do moto ? Lub jakiś namiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:flesje: dla tych dosiadających CBR.

Pod koniec sierpnia kupiłem F4 '99 :) jeszcze się jej boję, nie jest to pierwsze moto (wcześniej GPz 550). Mam pytanie: na jakim ssaniu odpalać motocykl jeśli temp otoczenia to np 18 C, zaznaczam że bez ssania odpali ale trochę topornie to idzie no i obroty sporo poniżej 1 tys.

 

:clap: zapomniałem zapytać. Może ma ktoś stopę centralną do moto ? Lub jakiś namiar.

 

obroty na biegu jałowym dla f4 to 1200-1400 rpm (miałem taką), pokretło masz przy kanapie po prawej stronie (dokładnie pod kanapą- regulujesz bez ściągania jej) jak bedziesz miał rozgrzany silnik to powoli kręć i ustal takie obroty.

jeśli chodzi o odpalanie to jak bez ssania nie odpali to daj na maxa a potem jak załapie po jakimś czasie zmniejszaj (nie lataj na ssaniu bo jak masz za duże obroty to możessz 1 bieg uszkodzić) - oczywiście na ssaniu nie używaj gazu..

 

pozdrowiony

 

jak masz jeszcze jakieś pytania to wal smiało,

 

ps. co do centralki to zadzwoń do motomotion, może będą mieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

medyk88 słuchaj wiem że obroty można regulować tym pokrętłem, ale chodzi mi o coś zupełnie innego.

1. zimny silnik nie odpalny np. 2 dzni

2. tem powietrza np 20 st C

3. dam całe ssanie i moto załapuje i zdycha (tak jak by się zalewał)

4. bez ssania odpali ale obroty są bardzo bardzo niskie jak na CBR f4

Acha na koniec: nie jeżdżę na ssaniu mam pewne zasady :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tak samo... też gaśnie od razu przy próbie odpalenia na pełnym ssaniu - przydała by się jakaś regulacja, ale daje sobie na razie z tym rade odpalając na małym ssaniu dodając go stopniowo tak by się nie krztusił ... jak już dam ssanie na maksa to ubieram się do końca, czopek na głowę cofam padake na wyjazd i zamykam ssanie. Jak mi jeszcze zegary działały to w tym momencie wskaźnik temperatury zaczynał się podnosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...