tygrysss1987 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Siemanko. mam pytanko :notworthy: w swojej F4 mam orginalny tłumik :clap: i jest on troche za cichy :D najchetniej to bym wogole go odpioł :D jakeis 2 tyg temu robiłem regulacje i sunchro, czy po wywierceniu paru otworów w tłumiorze znowu musialbym to zrobic? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Siemanko. mam pytanko :) w swojej F4 mam orginalny tłumik :) i jest on troche za cichy :) najchetniej to bym wogole go odpioł ;) jakeis 2 tyg temu robiłem regulacje i sunchro, czy po wywierceniu paru otworów w tłumiorze znowu musialbym to zrobic? pozdrawiam.wcześniej jeździłeś WSK-ą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 panowie mam pytanko natury elektrycznej.Spaliło mi zegary, a właściwie to chyba siadł eprom sterujący całym tym ustrojstwem.Znacie może jakiegoś magika który bawi się w naprawę takich rzeczy, czy sprawa jest beznajdziejna? Poza tym czy uszkodzone liczniki mogą powodować nieprawidłowe działanie pompy paliwa? moto nie chce jechać wiecej jak 90 a na mocne dodanie gazu reaguje ksztuszeniem. Z dołu idzie normalnie a na postoju daje się nawet na chwilę wkręcić do odcinki jednak po chwili jakby paliwa brakowało. Dziś zakładam regulator napięcia od kumpla bo mam co do mojego poważne wątpliwości. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 CBR600 F4i 2001 rocznik - ma w lewym i prawym reflektorze żaróweczki typu H7 (czy może H1 ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 CBR600 F4i 2001 rocznik - ma w lewym i prawym reflektorze żaróweczki typu H7 (czy może H1 ) ?no kurcze, tak ciężko zejść do motocykla i looknąć na klosz? :bigrazz: Manual milczy na temat typu żarówek. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 CBR600 F4i 2001 rocznik - ma w lewym i prawym reflektorze żaróweczki typu H7 (czy może H1 ) ? H7 sam wymienialem :-)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrysss1987 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 NIe :biggrin: Wczoesniej popinałem Polonezem :) F4 to mój pierwszy motorek :-) to jak wkoncu z tym wierceniem w tłumiku? Szkoda mi kasy na jakis sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 NIe :wink: Wczoesniej popinałem Polonezem ;) F4 to mój pierwszy motorek :-) to jak wkoncu z tym wierceniem w tłumiku? Szkoda mi kasy na jakis sport. ;) a do baku lejesz piwo?? łańcuch smarujesz smalcem??nie niszcz motocykla, dobry tłumik kupisz juz za 1000pln, albo puszkaj na ebayu używek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 ostatnio ktoś tutaj nawet się ogłaszał - miał dwa slip-on'y dla F4 po 500 plnA jak już powierciłeś swojego to mam na sprzedaż piekny kompletny orginalny wydech od mojej F4 (kolektory i wydech) :crossy: Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 wita jestem tez szczesliwym posiadaczem cbr 600 f4 200r ale cos mnie dreczy moze pomozecie cos w tym temacielinkhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=105391&hl= pozdro i szerokiej drogi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 ;) dla tych dosiadających CBR.Pod koniec sierpnia kupiłem F4 '99 :clap: jeszcze się jej boję, nie jest to pierwsze moto (wcześniej GPz 550). Mam pytanie: na jakim ssaniu odpalać motocykl jeśli temp otoczenia to np 18 C, zaznaczam że bez ssania odpali ale trochę topornie to idzie no i obroty sporo poniżej 1 tys. :notworthy: zapomniałem zapytać. Może ma ktoś stopę centralną do moto ? Lub jakiś namiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 :flesje: dla tych dosiadających CBR.Pod koniec sierpnia kupiłem F4 '99 :) jeszcze się jej boję, nie jest to pierwsze moto (wcześniej GPz 550). Mam pytanie: na jakim ssaniu odpalać motocykl jeśli temp otoczenia to np 18 C, zaznaczam że bez ssania odpali ale trochę topornie to idzie no i obroty sporo poniżej 1 tys. :clap: zapomniałem zapytać. Może ma ktoś stopę centralną do moto ? Lub jakiś namiar. obroty na biegu jałowym dla f4 to 1200-1400 rpm (miałem taką), pokretło masz przy kanapie po prawej stronie (dokładnie pod kanapą- regulujesz bez ściągania jej) jak bedziesz miał rozgrzany silnik to powoli kręć i ustal takie obroty. jeśli chodzi o odpalanie to jak bez ssania nie odpali to daj na maxa a potem jak załapie po jakimś czasie zmniejszaj (nie lataj na ssaniu bo jak masz za duże obroty to możessz 1 bieg uszkodzić) - oczywiście na ssaniu nie używaj gazu.. pozdrowiony jak masz jeszcze jakieś pytania to wal smiało, ps. co do centralki to zadzwoń do motomotion, może będą mieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 :flesje: zapomniałem zapytać. Może ma ktoś stopę centralną do moto ? Lub jakiś namiar.http://moto.allegro.pl/item435864556_stopk...cbr_600_f4.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 medyk88 słuchaj wiem że obroty można regulować tym pokrętłem, ale chodzi mi o coś zupełnie innego.1. zimny silnik nie odpalny np. 2 dzni 2. tem powietrza np 20 st C3. dam całe ssanie i moto załapuje i zdycha (tak jak by się zalewał)4. bez ssania odpali ale obroty są bardzo bardzo niskie jak na CBR f4Acha na koniec: nie jeżdżę na ssaniu mam pewne zasady :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 mam tak samo... też gaśnie od razu przy próbie odpalenia na pełnym ssaniu - przydała by się jakaś regulacja, ale daje sobie na razie z tym rade odpalając na małym ssaniu dodając go stopniowo tak by się nie krztusił ... jak już dam ssanie na maksa to ubieram się do końca, czopek na głowę cofam padake na wyjazd i zamykam ssanie. Jak mi jeszcze zegary działały to w tym momencie wskaźnik temperatury zaczynał się podnosić. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.