kawisiatko Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Witam!Mam ogromny problem z moja Mz. W zwiazku z tym,ze nie moglem nigdzie dostac impulsatora to postanowiłem przerobić go na zwykły zapłon. Jak pomyslal tak zrobił. Z początku nie wkręcała sie tylko na obroty powyzej 5000. Wygerulowałem zapłon, gaźnik, ale ona dalej swoje ;/ na wolnych chodziła spoko. Potem nagle coś jej odbiło, zaczeła strzelać przez gaźnik i wydech... pracuje nierówno i ciężko pali... wydawałoby sie ze to zapłon, ale sprawdzałem kila razy, wyregulowany jest dobrze. Zminiliśmy tez cewke i przewód.. żadnej reakcji. Kondensator i przerywacz są nowe. ja aż zgłupiałem! co to może być?? co jej odwaliło?? mieliście może cośpodobnego u siebie??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Sprawa moze lezec w wale korbowym :icon_mrgreen: Moze juz miec luz na korbowodzie(gora dul) i nie moze dojsc do prawidlowego trafienia w zaplon.Lub mogl sie przestawic na czopie :wink: (Czesty przypadek W Jawach 350) w mz tez sie spotkalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Nowe czy nie ale sprawdż czy nie iskrzy na stykach a jeżeli mocno to wymień kondenstor.Kiedyś kupiłem nowy a i tak był do wywalenia.Albo masz coś żle ustawione względem wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawisiatko Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Sprawa moze lezec w wale korbowym :icon_mrgreen: Moze juz miec luz na korbowodzie(gora dul) i nie moze dojsc do prawidlowego trafienia w zaplon.Lub mogl sie przestawic na czopie :wink: (Czesty przypadek W Jawach 350) w mz tez sie spotkalem. Nie wydaje mi sie zeby to byla sprawa walu,bo nie dawno przeszedl regeneracje, a pozatym na zapłonie elektornicznym wszystko bylo wporzadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 a cewka jest do zapłonu na przerywaczu specjalna? bo np. w simsonie to jest różnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 100% ze jest cos z zaplonem nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Polecam jednak poszukac impulsatora. Ten zapłon ma same plusy. A ustawianie przerywacza po paru tysiacach Cie doprowadzi do pasji. Sprawdz tez uszczelke pod głowicą i szczelnosc krocców od gaźnika. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ja obstawiam ze Ci sie przerwa zlikwidowała na przerywaczu. Prawdo podobnie nie nasmarowałeś krzywki olejem i przerywacz (ta cześć ktorą styka sie z krzywką) po prostu sie stopił i zamkną. Ja tak miałem w simku i dlatego strzelał w gazior... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ja też polecam znaleść impulsator i powrócić do elektroniczego zapłonu. Po prostu jest bez porównania lepszy.A może winna jest przegrzana świeca. Z doświadczenia wiem że jeżeli masz źle wyregulowane wyprzedzenie klasycznego zapłonu to mz „ZJADA” świece w ekspresowym tempie.I jeżeli przerywacz mocno iskrzy oznacza to uszkodzony kondensator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Sprawdz tez simmering od strony sprzegla. On tez jest przyczyna takich objawow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.